Het niveau van de kortsnuitfokker
Re: Het niveau van de kortsnuitfokker
Met die rechter zou ik trouwens best een avondje willen stappen. Lijkt me een toffe pik.
- Zamunda
- Posts in topic: 1
- Honden: 3
- Welke: Willem Kretaan - Ravi windhond - Murphy kelperuaan - Lais in mijn hart
Het is echt heel bedroevend, ze hebben gewoon geen enkele notie hoezeer ze hiermee tentoonstellen er geen zak van te snappen.
OS met dank aan Hakunamatata
Laissah: never a dull moment || Mistertje, dag lieve jongen.|| Willempie || Ravi || Murphy Smurfie ♥
Laissah: never a dull moment || Mistertje, dag lieve jongen.|| Willempie || Ravi || Murphy Smurfie ♥
-
- Posts in topic: 1
- Honden: 3
- Welke: Lente [Chihuahua] Famke [klein mixje] Zoë [Lhasa Apso]
Diepe zucht.
Lente (2013) Famke (2012) Zoë (2012)
In herinnering
Sinne (2007-2017-2019)
Joy (2003-2011-2017)
In herinnering
Sinne (2007-2017-2019)
Joy (2003-2011-2017)
-
- Posts in topic: 2
- Honden: 2
- Welke: Whippet en Lurcher
Ik zie dat niveau bij heel veel rassen. Hondenmensen zijn geen lichten. Dat is gewoon zo.
Dat hele bericht is trouwens gepost door de voorzitster van de Mopshondenclub. Hahaha.
Dat we even in de gaten hebben hoe het daar met het IQ gesteld is. Volgens mij kun je ze allemaal zo bij de garnaaltjes in het aquarium zetten.
Dat we even in de gaten hebben hoe het daar met het IQ gesteld is. Volgens mij kun je ze allemaal zo bij de garnaaltjes in het aquarium zetten.
Nee!
Kan Hildeward dan weer mooi bij z'n bewijs voegen
-
- Posts in topic: 3
Meen je niet... ( nou ja zie op Cruffa ook vaak van dit soort posts
van een Nederlandse dierenarts "If you would compare this skull ( een mopshondschedel) for example with a monkey's skull then it would not be that shocking at all... To me it is not just shocking at all. It is just different. My own nose and muzzle are not that long either and I must say that I feel pretty good myself... "
Oh. Nou. Ik heb eerder het vermoeden dat er daarboven iets ernstig wordt afgekneld.Zinodo schreef: ↑14 okt 2022, 11:51Van een dierenarts!!Irma schreef: ↑14 okt 2022, 11:44Meen je niet... ( nou ja zie op Cruffa ook vaak van dit soort posts
van een Nederlandse dierenarts "If you would compare this skull ( een mopshondschedel) for example with a monkey's skull then it would not be that shocking at all... To me it is not just shocking at all. It is just different. My own nose and muzzle are not that long either and I must say that I feel pretty good myself... "
Das niet gek, die dierenarts kan 3x op vakantie van die kortsnuiten die wil zn handeltje niet kwijtZinodo schreef: ↑14 okt 2022, 11:51Van een dierenarts!!Irma schreef: ↑14 okt 2022, 11:44Meen je niet... ( nou ja zie op Cruffa ook vaak van dit soort posts
- Célie
- Honden: 1
- Welke: Old english bulldog
- Contacteer:
Voorzitster, volgens mij is Hoenderkerken een man, tenminste toen ik nog shows liep en hij net z'n keurmeestercarriere begon was hij dat nog wel. Volgens mij is de voorzitter van Commedia Joke Abbenhuis en is ze lerares en geen dierenarts.
-
De voorzitter van de Raad is inderdaad Hoenderken. ( hij had of heeft engelse bulldogs Ken hem al jaren, was ook ooit even voorzitter van de leonbergerclub, jaren geleden. Dacht toen, he wat fijn, we gaan de focus leggen op gezondheid, met een dierenarts,
De dierenarts waar ik het over had, zit in een commissie van de Raad hij schrijft wel eens bijzondere dingen op cruffa. Hij is ook keurmeester en fokt andere honden dan de kortsnuiten.
- Célie
- Contacteer:
Maar Hoenderken is geen voorzitter van HBC of Commedia maar van de RVB dat bedoelde ik. Degene die dat plaatje van Nanna deelde was Joke A. de voorzitter van commedia.Irma schreef: ↑22 okt 2022, 11:52De voorzitter van de Raad is inderdaad Hoenderken. ( hij had of heeft engelse bulldogs Ken hem al jaren, was ook ooit even voorzitter van de leonbergerclub, jaren geleden. Dacht toen, he wat fijn, we gaan de focus leggen op gezondheid, met een dierenarts,
De dierenarts waar ik het over had, zit in een commissie van de Raad hij schrijft wel eens bijzondere dingen op cruffa. Hij is ook keurmeester en fokt andere honden dan de kortsnuiten.
-
Ja, "bijzonder" zulke uitspraken....Maar Hoenderken is geen voorzitter van HBC of Commedia maar van de RVB dat bedoelde ik. Degene die dat plaatje van Nanna deelde was Joke A. de voorzitter van commedia.
- Célie
- Contacteer:
Nou ik kijk er niet van op haha
-
- Posts in topic: 2
- Honden: 2
- Welke: Whippet en Lurcher
Inhoudelijk is het natuurlijk dom gelul. Ik denk eerder dat ze elkaar in een soort misplaatste sociale houdgreep hebben.
Een rasvereniging is veel meer dan een populatie honden. Het is ook een club mensen met allerlei belangetjes.
Een rasvereniging is veel meer dan een populatie honden. Het is ook een club mensen met allerlei belangetjes.