Nova haar hobby
- Heleboelie
- Posts in topic: 2
Re: Nova haar hobby
Wat leuk en knap van Nova!
Ik denk dat Boelie dit ook wel heel leuk kan vinden, bij wie ga jij praktijkspeuren?
Ik denk dat Boelie dit ook wel heel leuk kan vinden, bij wie ga jij praktijkspeuren?
En een filmpje
- Persistence
- Posts in topic: 1
- Honden: 2
- Welke: Schotse herder en sheltie x boerenfox
Leuke hobby! Hier wordt er ook veel plezier aan beleefd. Heb je de handschoenen aan voor de vieze lijn of tegen het trekken/schuren?
De handschoenen zijn inderdaad voor het schuren/trekken. Zijn mijn mtb handschoenen, maar zorgen dus voor enorm veel gripPersistence schreef: ↑02 nov 2022, 13:31 Leuke hobby! Hier wordt er ook veel plezier aan beleefd. Heb je de handschoenen aan voor de vieze lijn of tegen het trekken/schuren?
- Tamara/Bayko
- Honden: 1
- Welke: Vlinderhondje [Epagneul Nain Continental Papillon]
Cody en ik zijn het helemaal met Nova eens. Mantrailen is geweldig Iedere keer weer genieten en zo ontzettend leerzaam en bandversterkend.
Skyesearchdogs weet alleen niet of ze plek heeft.Heleboelie schreef: ↑02 nov 2022, 12:19 Wat leuk en knap van Nova!
- Mo-yi
- Honden: 1
- Welke: Malamute-husky
Jaaaa mantrailen, ook onze favoriet
Mooie hobby
Oefenen jullie ook wel eens in binnen de bebouwde kom, dus op straat?
Oefenen jullie ook wel eens in binnen de bebouwde kom, dus op straat?
Ja heb ik in het verleden een paar keer gedaan.
Had daar ook nog een filmpje van
- Heleboelie
- Posts in topic: 2
Dank voor de tip!Mausyi schreef: ↑02 nov 2022, 14:58Skyesearchdogs weet alleen niet of ze plek heeft.Heleboelie schreef: ↑02 nov 2022, 12:19 Wat leuk en knap van Nova!
Ik ga eens op zoek of ze plek heeft.
Alle andere hondensporten vallen af voor hem (en mij), maar ik mis dat wel!
Volgens mij kan dit heel leuk voor hem zijn en is de aanleg er ook wel, in ieder geval genoeg om te plezier aan te beleven.
Wat een enig filmpje in het bos. Knappe Nova.
Wat knap ,leuk om samen zo bezig te zijn
-
- Honden: 3
- Welke: 2 shelties en 1 schotse herdershond
Denk evt ook aan Detectie?Heleboelie schreef: ↑02 nov 2022, 20:14Dank voor de tip!Mausyi schreef: ↑02 nov 2022, 14:58Skyesearchdogs weet alleen niet of ze plek heeft.Heleboelie schreef: ↑02 nov 2022, 12:19 Wat leuk en knap van Nova!
Ik ga eens op zoek of ze plek heeft.
Alle andere hondensporten vallen af voor hem (en mij), maar ik mis dat wel!
Volgens mij kan dit heel leuk voor hem zijn en is de aanleg er ook wel, in ieder geval genoeg om te plezier aan te beleven.
Suzanne