ranetje schreef: 28 okt 2022, 20:55
Dat is nu met 5 maanden nog een mediun herdertje, maar als ik die poten zie weet ik niet of dat medium blijft
Ik zat gisteren naar Chara naast me op de bank te kijken. Moest er nu wel om lachen hoe die is uitgegroeid.. was zo petite en geschat op een jaar toen we haar kregen. Nou.. volgens mij groeit ze nog steeds
Chara is volgens mij hoger dan Aki nu, en met de wintervacht oogt ze ook nog eens robuust, maar zit nog rond de 25 kilo hoor.
En Glory trouwens idem, die is ook nog de hoogte in gegaan eerlijk gezegd. Dat ronde pup lijfje en koppie verdwijnt langzaam aan en er ontstaat een heel ander type hondje ineens
Hylos schreef: 04 nov 2022, 09:53
Haha, geweldig die kruiwagentour.
En wat een leventje heeft Hein. Lekker bij de baasjes zijn, je eigen plekjes uitzoeken en mee op de dagelijkse avontuurtjes.
Ik wil deze. Het helpt echt niet dat madame tegenwoordig zelfs mild te noemen is naar andere honden maar ik was er net uit dat ik in m'n eentje niet weer honden mag na Saba...
Alex schreef:Ik wil deze. Het helpt echt niet dat madame tegenwoordig zelfs mild te noemen is naar andere honden maar ik was er net uit dat ik in m'n eentje niet weer honden mag na Saba...
annnie schreef: 05 nov 2022, 17:36
Wat spannend Mellow!. Dat hondje heeft een lief huis nodig, met wat hondjes waar ze zich aan kan optrekken. Die foto's met de golden en kat ook
Hylos schreef: 05 nov 2022, 17:58
Wat fijn! Ik duim
Alex schreef: 05 nov 2022, 18:08
Jaaaa Leuk, ik duim!
Thanks.
Ben zeer benieuwd.
Kan natuurlijk dat ze 5 honden voor haar teveel vinden.
Maar goed, ik wacht wel af.
Er stond dat als ik binnen 5 dagen niets had gehoord ik niet geschikt bevonden was.
Ik ga dan maar uit van maandag dat ze mijn mail behandelen.
Dus voor vrijdag moet ik dan bericht hebben.
annnie schreef: 05 nov 2022, 17:36
Wat spannend Mellow!. Dat hondje heeft een lief huis nodig, met wat hondjes waar ze zich aan kan optrekken. Die foto's met de golden en kat ook
Hylos schreef: 05 nov 2022, 17:58
Wat fijn! Ik duim
Alex schreef: 05 nov 2022, 18:08
Jaaaa Leuk, ik duim!
Thanks.
Ben zeer benieuwd.
Kan natuurlijk dat ze 5 honden voor haar teveel vinden.
Maar goed, ik wacht wel af.
Er stond dat als ik binnen 5 dagen niets had gehoord ik niet geschikt bevonden was.
Ik ga dan maar uit van maandag dat ze mijn mail behandelen.
Dus voor vrijdag moet ik dan bericht hebben.
Alex schreef: 05 nov 2022, 18:25
Nou moe, Zuidwolde heeft er nog eentje van 17 zitten, helaas (voor mij) een teefje maar zo te lezen een makkelijk dier...
Mijn (over een paar weken) nieuwe opvanger is mijn stille liefde dus mocht iemand interesse hebben? Als ze zo leuk is als ze mij lijkt, dan hoop ik stiekem dat ze bij iemand komt waar ik haar kan blijven volgen
Pubermeisje Junie
~Hakuna matata - ge hebt geen zorgen, zorg maar dat ge geniet ~