Ook als ik eens mijn handen vol heb. Dan rent Droef naar het eerste de beste speeltje wat hij kan vinden en duwt die dan bij Roderick in zijn smoel.
Wat een super hulp
Het is een mooi portret die kleine
Ook als ik eens mijn handen vol heb. Dan rent Droef naar het eerste de beste speeltje wat hij kan vinden en duwt die dan bij Roderick in zijn smoel.
Izzy kan ook echt niet leuk met kleine honden spelen. Nou ja, zelf vind ze het heel leuk maar de andere partij is er doorgaans niet zo blij mee en maakt snel een wegwezer. Best zielig voor haar maar ze leert het ook gewoon maar niet om normaal te spelen.hakunamatata schreef: ↑26 okt 2022, 22:45 In die hangmat
Izzy de beuker. Ik geloof het meteen
Iets met kleine 'snoezige' Suze en pup Ayla die kwam logeren. Mensen waren bang dat Ayla te lomp was voor Suze, maar het was eerder andersom
Ik kan me er wat bij voorstellen zo.....
Net Tosca, die speelt ook zo en kan ook precies zo kijken!
Genieten .Desiree schreef: ↑04 nov 2022, 23:04ook bij de oppas gaat hij lekker. Hij gaat heel graag heen maar ook net zo graag weer naar huis. Inmiddels gaat hij dan niet meer liggen slapen op die 2 minuten afstand met de auto maar ligt hij languit achterin te rollen en te grommen om even zijn dag te bespreken. Eenmaal thuis hebben Droef en Roderick elkaar wel ontzettend gemist dus maken ze eerst elkaar even gek.