Bijna van 4 honden naar 3
Re: Bijna van 4 honden naar 3
Ooh wat een schrik, gelukkig allemaal goedgekomen.
Heb geen borrel gehad, wel een stuk banketstaaf
@Gudrun, Semmy lag grotendeels onder water en hij is blijkbaar half zwemmend/spartelend die kant op gegaan.
Misschien dat hij op de stem van mijn zus afging, die stond op de brug waar hij dus onderdoor is gegaan.
Ben wel heel blij dat hij die kant op was gegaan, de andere kant was nog dichter begroeid en dan had ik hem nooit weer gevonden.
@Gudrun, Semmy lag grotendeels onder water en hij is blijkbaar half zwemmend/spartelend die kant op gegaan.
Misschien dat hij op de stem van mijn zus afging, die stond op de brug waar hij dus onderdoor is gegaan.
Ben wel heel blij dat hij die kant op was gegaan, de andere kant was nog dichter begroeid en dan had ik hem nooit weer gevonden.
- Kruimel
- Posts in topic: 1
- Honden: 2
- Welke: IJslandse honden
Nou, jij hebt de hartkleppentest weer gehad! Hopelijk heb je kunnen slapen en kun je vandaag weer lopen.
Het duo Olie en Bol
Je schrikt je wezenloos toch. Goed dat je direct wist te handelen ondanks de schrik.
De brandnetel plekken vallen mee maar heb wel veel spierpijn.
Gaat ook wel weer over.
Sem is het volgens mij alweer vergeten
Gaat ook wel weer over.
Sem is het volgens mij alweer vergeten
Ik heb de borrels wel gehad gister. Het beeld van semmy die ruim 30 cm onder water spartelde gaat voorlopig niet meer van mn netvlies af.
Ik gilde ook hij verzuipt hij verzuipt!!
Kutzooi.
Ik gilde ook hij verzuipt hij verzuipt!!
Kutzooi.
Nou wat fijn dat jullie zo goed konden handelen en hem weer snel boven water hadden. De schrik slaat je toch om het hart.
Jammer dat Semmy er niets van lijkt te leren als ik lees hoe vaak hij zich in de nesten werkt
Jammer dat Semmy er niets van lijkt te leren als ik lees hoe vaak hij zich in de nesten werkt
__Esmee
O dat kan ik me helemaal voorstellen. Dat had ik al toen met die overstromingen van de zomer. Toen kwam er opeens een filmpje voorbij van een paard wat werd meegesleurd en voor de ogen van de mensen op de kant verdronk. Die paniek en onmacht in die oogjes is hartverscheurend.
__Esmee
Dat is niet echt zijn schuld, hij doet het ook niet opzettelijk.
Hij heeft een soort van hersenbeschadiging, is blind en deels doof door zuurstofgebrek en een flinke klap op zijn hoofd toen hij amper 6 weken was.
Semmy doet zijn best en heeft voor 100% plezier in het leven.
Wat ik er van geleerd heb is dat hij dus meer beschermt moet worden en zal ik dus zelf beter op gaan letten en alleen nog maar los laten lopen waar hij zich gewoon niet in de nesten kan werken
Deze foto heb ik net gemaakt..mijn lieve orcje
Pff, gelukkig is het allemaal goed afgelopen maar wat zullen jullie geschrokken zijn. Wat knap dat Puck normaliter een beetje mee helpt met op Semmy passen!
Oh ik gebruik altijd weegbree! Dat groeit ook altijd in de buurt van brandnetel als je onderweg bent, en komt meer voor in het wild dan dovenetel. Hondsdraf wil ook wel eens helpen als je zo snel geen weegbree vindt.
Ik ben een giga plantenleek, zou niet weten hoe dovenetel, weegbree en hondsdraf eruit ziet
Dan moet ik eerst googlen en zal ik wss nog de verkeerde plukken
- Zamunda
- Posts in topic: 2
- Honden: 3
- Welke: Willem Kretaan - Ravi windhond - Murphy kelperuaan - Lais in mijn hart
Dovenetel is wel een beetje tricky want dat blad lijkt op brandnetel . Ik heb het gelukkig in de tuin dus als ik bij het tuinieren weer eens aan een brandnetel gezeten heb ga ik even los op de dovenetel. Ook als ik weer eens door die klotemieren gebeten ben (die zijn me toch een partijtje venijnig ) helpt de dovenetel.
OS met dank aan Hakunamatata
Laissah: never a dull moment || Mistertje, dag lieve jongen.|| Willempie || Ravi || Murphy Smurfie ♥
Laissah: never a dull moment || Mistertje, dag lieve jongen.|| Willempie || Ravi || Murphy Smurfie ♥