Vandaag zijn we met mira en de pups gaan wandelen.
Heel gezellig en prachtig weer.
Het staatsieportret is ook goed gelukt.
Nestwandeling
- Gretha
- Posts in topic: 1
- Honden: 2
- Welke: Beauceron en Terriër-Pincher kruising
Re: Nestwandeling
Ik was het topic van Lothian al tegengekomen, maar deze kudde foto's zijn ook geweldig
- Lothian
- Honden: 3
- Welke: Roemeen Dalí - Bulgaar Lucca - Lurcher Taro
- Contacteer:
Op elke foto doet er wel eentje gek. En dan ligt er ook nog een enorme zwartwitte flats in beeld
-
- Posts in topic: 3
- Welke: Whippet en Lurcher
Mira is Mira. Die kijkt alleen maar naar de baas.
De pups had en heeft ze graag om zich heen maar ze gaat niet leuk voor ze doen, ofzo.
Ze is meer een moeder overste dan een gezellige mama.
De pups vonden het wel heel leuk. Iza heeft de hele wandeling aan me geplakt. Die was dolblij om me te zien.
Ik vind het erg leuk om te zien dat ze allemaal hetzelfde type hebben zonder dat het kleine bruine hondjes zijn. Toch rastype terwijl het echt nul komma nul coi-verwantschap heeft.
- Dirkje
- Posts in topic: 2
- Welke: Border Collies
Dit soort ervaringen, zien hoe de pups uitgegroeid zijn en dat ze blij zijn om je weer te zien lijkt me zo ontzettend leuk om mee te maken.EchoMira schreef: ↑13 nov 2022, 21:18Mira is Mira. Die kijkt alleen maar naar de baas.
De pups had en heeft ze graag om zich heen maar ze gaat niet leuk voor ze doen, ofzo.
Ze is meer een moeder overste dan een gezellige mama.
De pups vonden het wel heel leuk. Iza heeft de hele wandeling aan me geplakt. Die was dolblij om me te zien.
Ik vind het erg leuk om te zien dat ze allemaal hetzelfde type hebben zonder dat het kleine bruine hondjes zijn. Toch rastype terwijl het echt nul komma nul coi-verwantschap heeft.
- Mo-yi
- Honden: 1
- Welke: Malamute-husky
Leuk zeg. Zal een leuke ervaring zijn lijkt me. Zijn de karakters ook vrij gelijk of zijn ze daarin heel verschillend?