Het kind de deur uit.
- Elian
- Posts in topic: 2
- Honden: 2
- Welke: Russische tzarin en een westjeutapets
Re: Het kind de deur uit.
Netjes hoor! Leuk zo met die plantjes. Het behang met patroon vind ik wel afgrijselijk, niet mijn smaak. Maar jij houdt er duidelijk van en daar gaat het om!
Er waren denk ik meer mensen met die smaak, want ik had net nog de 3 laatste rollen.
Ik vind het erg leuk.
Je moet het niet in de hele kamer hebben, maar 1 muurtje is te doen.
-
- Posts in topic: 1
- Welke: Whippet en Lurcher
Ik ben ben zelf antiretro dus ik wil het behang ook niet in mijn huis of bij de buren of bij de kapper zien. Hooguit op het station met de foto van zo´n koltrui ernaast. Dat hen een prijs gewonnen had.
Het schorsbehang vind ik ook niet zo mooi.
Voortaan eerst even overleggen met mij en elian voor je je centjes uitgeeft. Gratis homosmaak. Leuk toch?
Voortaan eerst even overleggen met mij en elian voor je je centjes uitgeeft. Gratis homosmaak. Leuk toch?
Gelukkig heeft ieder zijn/haar eigen smaak, anders hadden we allemaal het zelfde.EchoMira schreef: ↑18 nov 2022, 22:16 Ik ben ben zelf antiretro dus ik wil het behang ook niet in mijn huis of bij de buren of bij de kapper zien. Hooguit op het station met de foto van zo´n koltrui ernaast. Dat hen een prijs gewonnen had.
Bedankt voor je advies.
- Elian
- Posts in topic: 2
- Welke: Russische tzarin en een westjeutapets
En waren de rollen behang zeker op geweest.Annets schreef: ↑19 nov 2022, 07:49Gelukkig heeft ieder zijn/haar eigen smaak, anders hadden we allemaal het zelfde.EchoMira schreef: ↑18 nov 2022, 22:16 Ik ben ben zelf antiretro dus ik wil het behang ook niet in mijn huis of bij de buren of bij de kapper zien. Hooguit op het station met de foto van zo´n koltrui ernaast. Dat hen een prijs gewonnen had.
Bedankt voor je advies.
Fijn dat jij er blij mee bent!
Mij doet dat teveel aan mijn jeugdjaren denken en toen vond ik het ook niet mooi.
Mij doet dat teveel aan mijn jeugdjaren denken en toen vond ik het ook niet mooi.
- Kruimel
- Posts in topic: 1
- Welke: IJslandse honden
Nou idd, jij moet er tegenaan kijken tenslotte.
In het buurdorp is een winkel geopend met allemaal van dat retro seventies spul. Van de etalage kreeg ik al vlekken in de nek maar de jeugd dromde naar binnen.
Fifties vind ik dan weer mooi, maar dat is ook jeugdsentiment denk ik. Hoewel dat strakke van Gispen en Pastoe mij nog steeds aanspreekt
In het buurdorp is een winkel geopend met allemaal van dat retro seventies spul. Van de etalage kreeg ik al vlekken in de nek maar de jeugd dromde naar binnen.
Fifties vind ik dan weer mooi, maar dat is ook jeugdsentiment denk ik. Hoewel dat strakke van Gispen en Pastoe mij nog steeds aanspreekt
Het duo Olie en Bol