Veteranenhoek

Gebruik dit forumdeel om al je wensen kenbaar te maken. Wat zou je graag willen op dit forum? Meld het vooral in dit forumonderdeel!
glashelder
Posts in topic: 3

Re: Veteranenhoek

Bericht door glashelder »

Liefst niet meer van die onzin als eruit geknikkerd worden als je x maanden niet in het hoekje heb gepost. Ik lees en reageer altijd vanuit nieuwe/ongelezen berichten dus ik had vaak geen flauw idee waar een topic stond en ging echt niet bijhouden wanneer mijn laatste post waar was :mrgreen:
Lynnepien

Afbeelding
Fotogravinnetje
Posts in topic: 2
Contacteer:

Bericht door Fotogravinnetje »

glashelder schreef:Liefst niet meer van die onzin als eruit geknikkerd worden als je x maanden niet in het hoekje heb gepost. Ik lees en reageer altijd vanuit nieuwe/ongelezen berichten dus ik had vaak geen flauw idee waar een topic stond en ging echt niet bijhouden wanneer mijn laatste post waar was :mrgreen:
Voor mij gold hetzelfde, maar blijkbaar reageerde ik dan toch vaak genoeg
glashelder

Fotogravinnetje schreef: 13 sep 2021, 18:01
glashelder schreef:Liefst niet meer van die onzin als eruit geknikkerd worden als je x maanden niet in het hoekje heb gepost. Ik lees en reageer altijd vanuit nieuwe/ongelezen berichten dus ik had vaak geen flauw idee waar een topic stond en ging echt niet bijhouden wanneer mijn laatste post waar was :mrgreen:
Ik maak alleen kwaliteitsposts *paarse neus in de lucht smiley*
Lynnepien

Afbeelding
Fotogravinnetje
Contacteer:

Bericht door Fotogravinnetje »

glashelder schreef:
Fotogravinnetje schreef: 13 sep 2021, 18:01
Ik hoor het al, mijn reacties hebben geen kwaliteit Afbeelding
glashelder

Fotogravinnetje schreef: 13 sep 2021, 18:03
glashelder schreef:
Fotogravinnetje schreef: 13 sep 2021, 18:01 Voor mij gold hetzelfde, maar blijkbaar reageerde ik dan toch vaak genoeg
Ik hoor het al, mijn reacties hebben geen kwaliteit Afbeelding
Of jij levert de kwaliteitsposts wat vlotter :mrgreen:
Lynnepien

Afbeelding
Random

Bericht door Random »

Ik ben voor iedereen die bekend is in de veteranenhoek en eenmaal erin niet weer eruit. Het argument dan oud-veteranen dat meer verdienen omdat ze daar aan de voorwaarden voldeden, acht ik ongeldig.
Het gaat erom dat ons kent ons een plek heeft om dingen te delen die je niet openbaar wil hebben. Termen als privé en geheim en mysterie, zou ik vermijden, dat nodigt maar uit tot ongewenste pogingen tot binnendringen door vreemden.

'Ons kent ons', een leuke naam?
Dagmar
Posts in topic: 16

Bericht door Dagmar »

Zinodo schreef: 13 sep 2021, 18:29
kooi schreef: 13 sep 2021, 18:24 'Ons kent ons', een leuke naam?
Oh dat klinkt wel echt leuk! Ik ben voor😁

Ja, ik ook.
Afbeelding
LaRep
Posts in topic: 1

Bericht door LaRep »

Ik zou graag weer mee doen in deze hoek. Ik heb de fout gemaakt via privé berichten te reageren op topics die mij raakte waardoor ik dus heel snel weer uit het hoekje ben geknikkerd :D en ik mis het toch wel als ik eerlijk ben.
Afbeelding
sonj@

Bericht door sonj@ »

Dagmar schreef: 13 sep 2021, 18:31
kooi schreef: 13 sep 2021, 18:24 'Ons kent ons', een leuke naam?

Ja, ik ook.
Die is wel passend, ja.
BieneMaya

Bericht door BieneMaya »

sonj@ schreef: 13 sep 2021, 19:13
Dagmar schreef: 13 sep 2021, 18:31

Ja, ik ook.
Die is wel passend, ja.
Vind ik ook 👍
mijke
Posts in topic: 21

Bericht door mijke »

+1 voor de naam!
Célie
Posts in topic: 10
Honden: 1
Welke: Old english bulldog
Contacteer:

Bericht door Célie »

Gudrun schreef: 13 sep 2021, 15:29
mijke schreef: 13 sep 2021, 15:18
Lieke schreef: 13 sep 2021, 15:09 Ik vind het automatisch toelaten van actieve HF-leden hier in een soortement vethoek niet erg eerlijk. Dat betekent dat oud-leden zoals ik die niet meer op het HF kwamen maar wel bekend zijn bij de meesten door een ballotagecommissie heen moeten vooraleer ze een keer de status 'echt lid' krijgen.
Daarom nu gewoon dat generaal pardon van Dagmar. Volgens mij is letterlijk iedereen die zich hier nu aanmeldt al lange tijd actief op HF dus mag iedereen hier direct door.
Ja vind ik ook... ligt anders voor echt nieuwe-nieuwe leden.
Wat zouden dan realistische toelatingsvoorwaarden voor nieuwe-nieuwe leden zijn?
Aantal posts?
Aantal eigen topic?
Aantal maanden actief?
Allemaal plus zelf aanvragen natuurlijk, misschien wil niet iedereen er automatisch in.
Je ID met foto toesturen aan de mod :mrgreen:
Johnny Jones
Honden: 6
Welke: 1 Spanjaard en 5 Roemenen

Bericht door Johnny Jones »

Het forum is toch alleen zichtbaar voor leden? Niet voor iedereen die wat loopt rond te surfen? Dan is voor mij persoonlijk een vet hoek niet zo van belang, maar ik kan me voorstellen dat er leden zijn die een plek willen waar alleen trouwe leden kunnen lezen en posten.
Afbeelding
Frootje
Honden: 2
Welke: Griekse Wawa + Kelpiedoes
Contacteer:

Bericht door Frootje »

Johnny Jones schreef: 13 sep 2021, 19:34 Het forum is toch alleen zichtbaar voor leden? Niet voor iedereen die wat loopt rond te surfen? Dan is voor mij persoonlijk een vet hoek niet zo van belang, maar ik kan me voorstellen dat er leden zijn die een plek willen waar alleen trouwe leden kunnen lezen en posten.
Of dat de bedoeling is weet ik niet maar ik kan echt alles gewoon lezen als ik niet ben ingelogd hoor. :mrgreen:
Gudrun
Posts in topic: 7
Honden: 10
Welke: Sheltie border collie working beardie chihuahua en havanezer

Bericht door Gudrun »

Johnny Jones schreef: 13 sep 2021, 19:34 Het forum is toch alleen zichtbaar voor leden? Niet voor iedereen die wat loopt rond te surfen? Dan is voor mij persoonlijk een vet hoek niet zo van belang, maar ik kan me voorstellen dat er leden zijn die een plek willen waar alleen trouwe leden kunnen lezen en posten.
Neen, het forum is zichtbaar en leesbaar voor iedereen. Alleen leden kunnen posten en reageren.
Log maar uit en kijk, dan merk je wat niet leden zien en kunnen/niet kunnen.
Net als het oude forum, dat was ook zo.
"ons kent ons" / veteranenhoekje uiteraard niet, dat staat verborgen.
mijke
Posts in topic: 21

Bericht door mijke »

Het lijkt me ook juist wel de bedoeling dat het forum en de inhoud openbaar staat, anders kunnen andere mensen ons niet vinden en krijgen we nooit nieuwe aanwas ;) Dus in die zin zie ik wel meerwaarde in een hoekje dat alleen zichtbaar is voor leden.
Suzanne
Welke: Havanezers

Bericht door Suzanne »

ons kent ons vind ik ook leuk. Zelf dacht ik aan "de trouwe hond" maar die ander is leuker
Gudrun
Posts in topic: 7
Honden: 10
Welke: Sheltie border collie working beardie chihuahua en havanezer

Bericht door Gudrun »

Zazoe schreef:Voor een veteranenhoek waren er op het andere forum natuurlijk eisen. Ik vraag me af wat nu de voorwaarden zouden moeten zijn.

Is het niet voldoende om een deel afgeschermd te laten voor niet leden en voor zoekfuncties (ik ben geen technicus maarnwas dat niet zo met de vorige koffiehoek?)
Ja dat was zo met de koffiehoek. Misschien nu ook gewenst? En dan ons kent ons alleen voor… ons kent ons , niet voor geheel nieuwe leden?
Marielle
Honden: 1
Welke: Labrador

Bericht door Marielle »

Ik hoop voor mezelf wel op een generaal pardon, maar snap de argumenten ook voor een besloten hoekje onder bekenden.

Op het HF heb ik nooit toegang gehad tot de vet-hoek, nooit aangevraagd ook, maar zou nu toch wel graag actiever mee gaan schrijven. Het voelt wel gek om op een nieuw vers forum te zitten en dat dan een handjevol leden voorlopig nog niet helemaal volwaardig mee zou mogen doen. Maar goed, ik snap de andere kant uiteraard ook.
Afbeelding
Maple
jenn90

Bericht door jenn90 »

Ons kent ons leuke naam! (Ook al had ik me nooit aangemeld voor de veteranenhoek)
Afbeelding
Dagmar
Posts in topic: 16

Bericht door Dagmar »

Marielle schreef: 13 sep 2021, 20:54Het voelt wel gek om op een nieuw vers forum te zitten en dat dan een handjevol leden voorlopig nog niet helemaal volwaardig mee zou mogen doen.
Je kunt sowieso gewoon volwaardig meedoen zonder. Dat doen veel leden al jaren. Zoveel werd er in die vethoek niet eens geschreven.
Ons kent ons gaat om persoonlijke verhalen, waarvan de schrijvers liever niet hebben dat volslagen onbekenden ze lezen.
Denk aan een hond die ziek is en de fokker geeft niet thuis, gedoe met je buren/verhuurder/gemeente, ziekte, overlijden, familieproblemen, zwangerschap, foto's van de kleinkinderen etc etc
Of bijvoorbeeld een groep die ieder jaar lootjes trekt om kerstcadeautjes naar elkaar te sturen en te raden wie de afzender is.
Niet leuk en geen meerwaarde als je niemand kent, en omgekeerd. Lijkt me het handigst dat uit te leggen en ieder voor zich te laten beslissen.
Voorlopig is er natuurlijk nog drie keer niets te lezen, dus je zou je voornemen nog even uit kunnen testen.
Afbeelding
Zamunda
Honden: 3
Welke: Willem Kretaan - Ravi windhond - Murphy kelperuaan - Lais in mijn hart

Bericht door Zamunda »

kooi schreef: 13 sep 2021, 18:24 Ik ben voor iedereen die bekend is in de veteranenhoek en eenmaal erin niet weer eruit.

'Ons kent ons', een leuke naam?
Mee eens. Ik zou het niet gek vinden om eruit geknikkerd te worden na een lange tijd inactiviteit, maar dat moet allemaal handmatig dus dat lijkt me echt werk zoeken. En dan is iemand eruitgegooid, vraagt het weer aan en krijgt meteen weer toegang, werk voor niks.

Naam is leuk.
OS met dank aan Hakunamatata
Afbeelding
Laissah: never a dull moment || Mistertje, dag lieve jongen.|| Willempie || Ravi || Murphy Smurfie ♥
kayleigh*
Welke: Oudduitse Herder Minou - Welsh corgi cardigan Nala

Bericht door kayleigh* »

Ons kent ons klinkt goed!
Afbeelding
RIP Bonny 10-03-1999? - 06-04-2011
RIP Kira 09-03-2011 - 09-09-2021
RIP Minou 24-02-2016 - 16-07-2024
Gollum

Bericht door Gollum »

Ik vind ons kent ons ook erg leuk gevonden!
Het hoeft van mij echt geen elitair clubje te worden, wat mij betreft is iedereen welkom daar die iets wil schrijven wat ze liever niet openbaar opzoekbaar willen hebben.
Afbeelding
SuzanneS

Bericht door SuzanneS »

Gollum schreef: 14 sep 2021, 08:47 Ik vind ons kent ons ook erg leuk gevonden!
Het hoeft van mij echt geen elitair clubje te worden, wat mij betreft is iedereen welkom daar die iets wil schrijven wat ze liever niet openbaar opzoekbaar willen hebben.
Dat lijkt me een prima voorstel. En dan zelf ook op blijven letten wat je schrijft.
Plaats reactie