Een pakje van Zino- ik bedoel de Sint
- Frootje
- Posts in topic: 4
- Honden: 2
- Welke: Griekse Wawa + Kelpiedoes
- Contacteer:
Een pakje van Zino- ik bedoel de Sint
Er was een pakje voor ons. Van de Sint natuurlijk. Of misschien eerder de Kerstman, want het kwam uit Zweden.
Een pakje, voor ons?
Maak eens open!
Maak maar weer dicht, kutpakje dit.
Godverde… slaap jij maar met één oog open vannacht!!!
Waar heb jij het nou weer over, dit is toch een prima pakje?
Een heel… comfortabel… p-p-p-a-
Nee, ik meen het, dit pakje is stom.
Wat heb je gekregen dan?
- Wraakplannen en een punthoofd.
Deze is misschien wel een beetje oké. Hij is in elk geval zacht!
Gelukkig was het niet alleen maar ellende volgens Aloy.
Er waren ook halsbanden.
Froo staat werkelijk alles goed.
Zelfs Mowin krijgt een halsband.
En voor Aloy waren er ook een heel aantal halsbanden! Daarmee wilde ze best even poseren.
Ik heb niet eens een favoriet, ze staan haar allemaal geweldig.
Froo had moeite met het afgeven van haar kamerjas, ze vond het erg lekker. Helaas voor haar zal ze wel moeten want ze trekt altijd alles uit en kan echt nergens mee lopen door die korte pootjes (ze raakt erin verstrikt). Maar het is wel lekker om na een koude wandeling lekker warm op de bank te liggen als een soort Froo-burrito.
Aloy loopt op dit moment nog rond in haar fleece trui. Dat ding is zo zacht dat ik er ook een wil. Voor mezelf. Helaas is Aloy nogal een koukleum (ze voelt zich soms een naakthond geloof ik, ik heb al geprobeerd haar te vertellen dat ze heus wel haar heeft ) en ‘s nachts heeft ze geen zin om onder de dekens te slapen, maar ze rilt me wel steeds wakker. Dus die truien gaan goed van pas komen.
Ik ga wel een groter laatje nodig hebben.
Een pakje, voor ons?
Maak eens open!
Maak maar weer dicht, kutpakje dit.
Godverde… slaap jij maar met één oog open vannacht!!!
Waar heb jij het nou weer over, dit is toch een prima pakje?
Een heel… comfortabel… p-p-p-a-
Nee, ik meen het, dit pakje is stom.
Wat heb je gekregen dan?
- Wraakplannen en een punthoofd.
Deze is misschien wel een beetje oké. Hij is in elk geval zacht!
Gelukkig was het niet alleen maar ellende volgens Aloy.
Er waren ook halsbanden.
Froo staat werkelijk alles goed.
Zelfs Mowin krijgt een halsband.
En voor Aloy waren er ook een heel aantal halsbanden! Daarmee wilde ze best even poseren.
Ik heb niet eens een favoriet, ze staan haar allemaal geweldig.
Froo had moeite met het afgeven van haar kamerjas, ze vond het erg lekker. Helaas voor haar zal ze wel moeten want ze trekt altijd alles uit en kan echt nergens mee lopen door die korte pootjes (ze raakt erin verstrikt). Maar het is wel lekker om na een koude wandeling lekker warm op de bank te liggen als een soort Froo-burrito.
Aloy loopt op dit moment nog rond in haar fleece trui. Dat ding is zo zacht dat ik er ook een wil. Voor mezelf. Helaas is Aloy nogal een koukleum (ze voelt zich soms een naakthond geloof ik, ik heb al geprobeerd haar te vertellen dat ze heus wel haar heeft ) en ‘s nachts heeft ze geen zin om onder de dekens te slapen, maar ze rilt me wel steeds wakker. Dus die truien gaan goed van pas komen.
Ik ga wel een groter laatje nodig hebben.
Re: Een pakje van Zino- ik bedoel de Sint
Zo dan, zijn die even verwend
- Frootje
- Contacteer:
Ik vind het ook allemaal mooi geworden!
Nou echt, ze krijgen niks meer voor kerst.
- Suzanne
- Posts in topic: 2
- Welke: Havanezers
Ze hebben toch wel een mooi liedje gezongen he?
Heerlijk! Leuke kleurtjes ook.
Maar...euh.... 5! nieuwe halsbanden voor 1 hond?
Maar...euh.... 5! nieuwe halsbanden voor 1 hond?
Wat leuk! En die groene halsband
- Frootje
- Contacteer:
Aloy altijd wel.
Dat denk ik ook! Uiteindelijk is het natuurlijk voornamelijk leuk voor mij, maar aan de andere kant denk ik dat Froo het wel op prijs zal stellen na het wandelen lekker op te kunnen warmen in die jas, en Aloy lijkt inmiddels ook al blij met haar fleece trui.
Dit zijn haar nette halsbanden. Ik heb graag opties. Voor het uitlaten en vrij rondrennen en spelen heeft ze een oudere, inmiddels al versleten halsband. Daar mag ze lekker mee de plomp in rennen en gek doen, ik ga haar echt geen vijf halsbanden geven voor dat doeleind. Maar omdat ze inmiddels ook steeds vaker met me mee gaat naar afspraken en dergelijke, wil ik wat nette halsbanden hebben (ik kom niet graag binnen met een hond met een versleten modderhalsband ) en dan is het wel leuk om wat te kiezen te hebben. Het is natuurlijk een heel overbodige luxe verder hoor, dat zal ik niet ontkennen.
Dat denk ik ook. Maar dat komt zeker goed.
Die vind ik ook leuk! Ik had verwacht dat de minste te vinden (ik vond alle combinaties leuk maar het een natuurlijk altijd leuker dan het ander) maar ik vind hem prachtig.
- Persistence
- Posts in topic: 1
- Welke: Schotse herder en sheltie x boerenfox
Haha wat een verwennerij! Eerst vond ik kleren voor een hond maar onzin, toen kwamen er toch badjassen (goh, echt handig!), regenjassen (noodzakelijk bij backpacken!), pyjama’s voor het kamperen (ze vinden het best fijn) tot inmiddels ook een winterjas
Dus ja als die jasjes zijn echt noodzakelijk hoor!
Dus ja als die jasjes zijn echt noodzakelijk hoor!
- HillieS
- Welke: Kruising Border Terriër + Nederlandse Schapendoes
Ze staan geweldig!
- Frootje
- Contacteer:
Nou en of. Ik was eerst precies hetzelfde hoor. Maar met Froo moest ik in haar eerste jaren die principes toch opzij zetten want ze was maar een kleine frummel met een flinterdunne vacht. Grappig genoeg is Froo nu juist degene die echt geen pyjama’s of jasjes wil dragen, ze doet het wel zonder, door weer en wind. Maar als ze dan binnenkomt is ze wel koud en nat, dus die badjas komt wel van pas. Maar echt de hele avond met een pyjama aan? Ze trekt hem uit waar je bij staat. Ik gooi haar altijd een paar extra dekens toe, kan ze zich mooi ingraven. Zij doet dat ook, Aloy doet het niet en gaat gewoon liggen miepen dat het koud is.
Bedankt allemaal! Ze hadden inderdaad zeer hun best gedaan voor een leuke fotoreportage. Aloy’s baalgezicht was goud waard.
- Diana
- Honden: 4
- Welke: Collies en Spaanse schonen
Wat mooi allemaal! Aloy heeft in haar eentje al meer halsbanden dan al mijn honden samen, maar zij heeft dan ook een heel goed excuus
Leuke reportage , staat allemaal mooi
De honden van voorbij, ze blijven in mijn leven
De honden van voorbij, ik blijf met ze verweven.
Wat een leuke foto reportage Aloy lijkt met die vernietigende blik echt op haar vader