Nestje van Spring

Alle kynologische praat past in dit forumonderdeel
Hondenpoot
Posts in topic: 1

Re: Nestje van Spring

Bericht door Hondenpoot »

Ik heb weer genoten van de pups en ook aan hoeveel plezier jij weer met dit nestje hebt gehad. Het is een heerlijk stel en volgens mij past Klets echt zó goed bij jou
Jip, Vik & Vie

Afbeelding

In liefdevolle herinnering: Floor, Job, Benno & Ziva
Sirene
Posts in topic: 62

Bericht door Sirene »

Hondenpoot schreef: 08 okt 2021, 20:56 Ik heb weer genoten van de pups en ook aan hoeveel plezier jij weer met dit nestje hebt gehad. Het is een heerlijk stel en volgens mij past Klets echt zó goed bij jou Afbeelding
Dankjewel! Leuk dat je het nest zo gevolgd hebt. Ik heb nu al veel lol om Klets dus we worden vast een team samen.
Sirene

Bericht door Sirene »

Smoushond schreef: 08 okt 2021, 20:51 Ik heb genoten van de foto’s van dit leuke nest ,sterkte morgen met uitzwaaien en veel plezier met ophalen
Dankjewel! Bedankt voor het enthousiaste volgen :ok:
Sirene

Bericht door Sirene »

HillieS schreef: 08 okt 2021, 19:21 Wat heb je ze toch een heerlijke start gegeven!
Dankjewel! Ik heb in ieder geval mijn best gedaan en er een hoop plezier aan beleefd.
Sirene

Bericht door Sirene »

Zamunda schreef: 08 okt 2021, 19:57 Oh wat is het toch een bijzonder mooi gezicht om ze zo met elkaar te zien, heerlijk aan het ontdekken en rauzen :I: . Fijn dat je ze met een warm gevoel gaat uitzwaaien.
Ik vond het net van die oerhondjes zo met die kleuren op de hei en mosgrond.
Zamunda
Posts in topic: 45
Honden: 3
Welke: Willem Kretaan - Ravi windhond - Murphy kelperuaan - Lais in mijn hart

Bericht door Zamunda »

Sirene schreef: 08 okt 2021, 21:07
Zamunda schreef: 08 okt 2021, 19:57 Oh wat is het toch een bijzonder mooi gezicht om ze zo met elkaar te zien, heerlijk aan het ontdekken en rauzen :I: . Fijn dat je ze met een warm gevoel gaat uitzwaaien.
Ik vond het net van die oerhondjes zo met die kleuren op de hei en mosgrond.
Ja dat vond ik ook, echt prachtig.
Maar ik vond het ook oerhondjes op de filmpjes waar ze vanuit hun tenen aan het grommen zijn :schrik: :LOL: .
OS met dank aan Hakunamatata
Afbeelding
Laissah: never a dull moment || Mistertje, dag lieve jongen.|| Willempie || Ravi || Murphy Smurfie ♥
Yvette
Posts in topic: 10
Honden: 2
Welke: Toy Poedel + Kelpie kruising
Contacteer:

Bericht door Yvette »

Sirene schreef: 08 okt 2021, 06:59
Yvette schreef: 07 okt 2021, 21:27 ... gelukkig lees ik nog geen slechte berichten over hem hier :schrik: :LOL: :LOL:
Misschien durf ik dat niet omdat je hem dan niet meer komt halen? :LOL:
:roll: :?
Sirene schreef: 08 okt 2021, 19:19 Ik ga ze morgen met heel veel liefde en een warm gevoel uitzwaaien :I: ik denk dat ik de meeste, misschien wel allemaal wel weer eens terug ga zien.
Dat is heel fijn. Compleet andere situatie nu natuurlijk maar ik vergeet nooit meer hoe wij Kori kregen, toen had ik het zo ontzettend te doen met je :ugh: Gelukkig gaat het nu anders zijn en inderdaad, ik weet wel zeker dat we jou nog gaan zien en andersom :J:
Groetjes Yvette
Afbeelding
Freek (2020), Barrie (2021)
Borderbende
Honden: 4
Welke: Border Collie

Bericht door Borderbende »

Wat een mooi hoofdstuk mag je afsluiten. Echt een super fijn nestje zeg. Die gaan het vast allemaal top doen in hun nieuwe huisjes.
Voor de nieuwe eigenaren heel veel plezier met de pretletters en voor jezelf veel plezier met Klets.
Trigger, Boghos, Nori en Merfyn

Afbeelding
Diana
Posts in topic: 4
Welke: Collies en Spaanse schonen

Bericht door Diana »

Nog even lekker samen genieten en ontdekken :I: Wat een mooie en goede start hebben ze gehad zo die eerste acht weken!
Ik kan me ook voorstellen dat je er nu naar uitkijkt om lekker met Klets aan de slag te gaan, en ook weer wat meer tijd en ruimte te hebben voor je andere honden.
Afbeelding
Célie
Posts in topic: 7
Honden: 1
Welke: Old english bulldog
Contacteer:

Bericht door Célie »

Wat heb je weer een mooi nest afgeleverd en zo'n mooie start gegeven
blondie

Bericht door blondie »

Ik blijf het bijzonder vinden om te zien hoeveel verschil er in 1 nest zit qua vacht en kleur!
Ze zijn stuk voor stuk bijzonder mooi in ieder geval! :I:
Fenneke
Posts in topic: 6
Honden: 1
Welke: Witte herder en nu een hún

Bericht door Fenneke »

Jammer dat dit topic alweer in zijn geheel voorbij is. We kunnen gelukkig meerdere blijven volgen in hun avonturen .

Dabk je wel :cheer:
Groetjes Fenneke en Baloe
Afbeelding
In herinnering mijn 2 witte kanjers
Amos en Buster 💖 💖
Inge O
Posts in topic: 24
Honden: 5
Welke: Hovawart

Bericht door Inge O »

Sirene schreef: 08 okt 2021, 19:19 Mensen zeggen steeds "je zal ze wel gaan missen" maar dat is niet zo hoor. Ze komen allemaal geweldig terecht en ik kijk er ook erg naar uit om met Klets bezig te gaan. Lekker samen op stap, elkaar goed leren kennen, trucjes leren als ze daar zin in heeft.
Ja, dat herken ik ook heel goed, ik kan ze de laatste week om die reden haast wel buiten kijken - maar toch vind ik het telkens vreselijk als en dat ze weggaan, mijn puppiesssssss, mijnmijnmijnnnnnn :jank: .
Sekreetje

Bericht door Sekreetje »

Wat een heerlijk topic was dit de afgelopen weken, dank voor alle leuke verhalen en foto's.
Afbeelding
Vicky
Welke: BC Markiesje Wocker

Bericht door Vicky »

Superleuk om deze pupjes op deze manier te kunnen volgen. Ik ben fan!
Afbeelding
Bo en de honden
Zamunda

Bericht door Zamunda »

Ik zat nog even naar de foto's te kijken in je topic en zie dat je in de OP een keertje Slimme en Snelle hebt verward :F: (die in de doggyride waar je Snelle bij gezet hebt). Just saying (ben blij dat je de goeie meegegeven hebt toen Manuma voordat wij kwamen Meeko kwam halen) :engel: .
Afbeelding
Laissah: never a dull moment || Mistertje, dag lieve jongen.|| Willempie || Ravi || Murphy Smurfie ♥
Zyntia

Bericht door Zyntia »

Wat een mooie pups :I:
En wat leuk dat er een aantal te volgen zijn hier op het forum : )
Sirene

Bericht door Sirene »

Zamunda schreef: 25 okt 2021, 18:40 Ik zat nog even naar de foto's te kijken in je topic en zie dat je in de OP een keertje Slimme en Snelle hebt verward :F: (die in de doggyride waar je Snelle bij gezet hebt). Just saying (ben blij dat je de goeie meegegeven hebt toen Manuma voordat wij kwamen Meeko kwam halen) :engel: .

Ja, ik zie het ook :bloos: Hahaha, stel je voor dat ik de verkeerde mee had gegeven :LOL: Dan had je nu een door het huis hollende perforator :mrgreen:
Zamunda

Bericht door Zamunda »

Sirene schreef: 26 okt 2021, 17:30
Zamunda schreef: 25 okt 2021, 18:40 Ik zat nog even naar de foto's te kijken in je topic en zie dat je in de OP een keertje Slimme en Snelle hebt verward :F: (die in de doggyride waar je Snelle bij gezet hebt). Just saying (ben blij dat je de goeie meegegeven hebt toen Manuma voordat wij kwamen Meeko kwam halen) :engel: .

Ja, ik zie het ook :bloos: Hahaha, stel je voor dat ik de verkeerde mee had gegeven :LOL: Dan had je nu een door het huis hollende perforator :mrgreen:
:mrgreen:

Nee, moet er niet aan denken, zo'n perforator! *kijkt naar handen, zie ontstoken snee...*
Afbeelding
Manuma

Bericht door Manuma »

Sirene schreef: 26 okt 2021, 17:30

Wel een heul slimme :pffff:
Het ligt vooral zo

Afbeelding
Yvette
Posts in topic: 10
Honden: 2
Welke: Toy Poedel + Kelpie kruising
Contacteer:

Bericht door Yvette »

Noh die is al heel rap superzoet geworden zie ik :I: helemaal gedrild :mrgreen:
Groetjes Yvette