Murphy ● Heerlijke date met Boelie (p.59)
-
Rosanne
- Posts in topic: 4
- Honden: 1
- Welke: Oud Duitse herder
Re: Puppie! Hèhè, het duurt effe, maar dan heb je ook wat ❤
Wat een super naam hebben jullie gekozen! Die “lama” knuffel had onze Brego ook, viel goed in de smaak. Piepers en belletjes erin. 
Deze Murphy gaat vast zijn eigen wetten schrijven 
- Yvette
- Posts in topic: 64
- Welke: Toy Poedel
- Contacteer:
Kijk, goed nieuws allemaal, leuk! Leuke naam ook!!
Ik sluit me aan bij Manuma over die ren, de mijne is ook vrij karig
maar goed, die moet gedeeld worden met Freek en die moet zich juist rustig houden ipv te spelen, die kan dat alleen maar wild namelijk
Nou ja, we zullen wel zien hoe we het in de praktijk gaan doen, speelgoed heb ik wel zat in elk geval 
Ik sluit me aan bij Manuma over die ren, de mijne is ook vrij karig
Groetjes Yvette

Freek (2020)

Freek (2020)
- Zamunda
- Posts in topic: 402
- Honden: 3
- Welke: Willem Kretaan - Ravi windhond - Murphy kelperuaan - Lais in mijn hart
Lekker een mand met speelgoed die je in de ren gooit als Barrie erin gaat en alles er weer uit als Freek erin gaat (ik neem namelijk aan dat ze er niet tegelijk in zullen zitten als Freek zich rustig moet houdenYvette schreef: 07 okt 2021, 21:02 Kijk, goed nieuws allemaal, leuk! Leuke naam ook!!![]()
Ik sluit me aan bij Manuma over die ren, de mijne is ook vrij karigmaar goed, die moet gedeeld worden met Freek en die moet zich juist rustig houden ipv te spelen, die kan dat alleen maar wild namelijk
Nou ja, we zullen wel zien hoe we het in de praktijk gaan doen, speelgoed heb ik wel zat in elk geval
![]()
Maar de mijne was eerst ook helemaal kaal en toen dacht ik aan het speelparadijs bij Sirene en moest ik er wel iets mee
Ah leuk, inderdaad met de verschillende geluidjes. Livia vond hem ook leuk toen ze hier wasRosanne schreef: 07 okt 2021, 20:14 Wat een super naam hebben jullie gekozen! Die “lama” knuffel had onze Brego ook, viel goed in de smaak. Piepers en belletjes erin.![]()
Neenee, ik ga hem de wetten voorschrijven
OS met dank aan Hakunamatata

Laissah: never a dull moment || Mistertje, dag lieve jongen.|| Willempie || Ravi || Murphy Smurfie ♥

Laissah: never a dull moment || Mistertje, dag lieve jongen.|| Willempie || Ravi || Murphy Smurfie ♥
Die speeltuin Zamunda: wow! Wat mooi gedaan
Ik ga die foto maar niet aan Lanai laten zien: omringd worden door zoveel speelgoed is haar droom
Nog even en je kan Murphy in de armen sluiten! Leuke naam, past goed bij hem!
Leuke naam
fijn dat het beter gaat met je rug en de poes het touwtje heeft uitgepoept
De speeltuin is geweldig wie heeft er nou een eigen krabpaal in zijn ren
Hoe waren de pup met katten ?

- Zamunda
Goffer, denk je dat je je goed voorbereid hebt... bedenk je ineens dat dat schapengaas tussen de tuin en de paarden helemaal niet pupproef is
. Amber wurmde zich er met haar 11kg zelfs nog door. Nou ja, dan maar even niet los in de achtertuin tot ik dat gefikst heb, jammer wel want het is zo'n lekkere ontdekkingstuin
. Maar die puppen hebben een hekel aan hekken en zoeken dan net zolang tot ze een uitgang vinden en mijn paarden zijn echt niet veilig met honden, dus geen risico!
Het gaas heb ik gelukkig al want ik had destijds met Amber al bedacht dat we het moesten vervangen voor als we ooit een pup (of kleine hond/opvanger) zouden krijgen
.
Ik kan wel weer goed bewegen, maar ik moet na een uurtje wel echt weer gaan liggen. Hopen maar dat Murphy zich in dat schema wil passen
(en dat het snel beter gaat). Morgen minimaal vijf uur in de auto zitten
, heb nog niet langer dan een half uur kunnen zitten en dan rechtop... Maar ik wil echt echt echt mee dus neem wel tramadol mee voor het geval dat. En als het echt niet gaat ga ik wel achterin liggen
.
Tasje met knuffel, speeltje, fleecetouw, tuig, riem en wat te knagen staat alvast klaar. Dik pak dekens al in de auto (kan Murphy lekker zacht liggen) en paar handdoeken.
Ik ben toch zó benieuwd wat de honden ervan gaan vinden. Willem is dol op puppies, hij doet er niks mee maar wil wel héél graag naar ze toe
. Willem ligt meestal in de werkkamer en Murphy zal daar ook weleens gaan zitten als het tijd is om te slapen en mijn hoop is dat Murf dan bij Willem gaat kruipen en Willem dat accepteert (en zelfs fijn gaat vinden). Dat zou echt zo geweldig zijn
.
En Mannes heeft heel hard een eigen hond nodig
. Die klojo rent meestal op Raaf af om hem koppies te geven en Raaf is daar meestal totaal niet van gediend
. Dus hopelijk gaat Mannes Murphy leuk vinden (als hij door zijn piranhafase komt), dat zou ook al zo gaaf zijn!
Muis en Charlie zie ik voorlopig niet echt contact maken en Lap zal wel boos zijn (ze deed ook zo boos naar Ayla
).
Lais gaat vast willen plagen, de truttekop, dus dat wordt wel beetje opletten met spelen. Maar ik denk dat die twee ook wel lekker samen zullen gaan liggen uiteindelijk.
En Raaf, ja dat is voor mij nog wel een groot vraagteken. Hij houdt niet van drukte (tenzij hij zelf de druktemaker is natuurlijk
) dus met een wakkere pup in huis zal hij niet veel willen (en dat hoeft ook zeker niet) maar ik zou het heel erg leuk vinden als ze buiten zouden gaan spelen samen
.
Maar goed, eerst Murphy maar eens gaan halen
.
.
. Ik hoop wel dat er iets overblijft van het onderste ding, als Murphy het te gortig maakt met slopen haal ik hem toch wel uit de ren hoor. Maar er zitten ook drie gaten in die kist waar hij nu nog door past dus lijkt me heel leuk voor hem.
Het gaas heb ik gelukkig al want ik had destijds met Amber al bedacht dat we het moesten vervangen voor als we ooit een pup (of kleine hond/opvanger) zouden krijgen
Ik kan wel weer goed bewegen, maar ik moet na een uurtje wel echt weer gaan liggen. Hopen maar dat Murphy zich in dat schema wil passen
Tasje met knuffel, speeltje, fleecetouw, tuig, riem en wat te knagen staat alvast klaar. Dik pak dekens al in de auto (kan Murphy lekker zacht liggen) en paar handdoeken.
Ik ben toch zó benieuwd wat de honden ervan gaan vinden. Willem is dol op puppies, hij doet er niks mee maar wil wel héél graag naar ze toe
En Mannes heeft heel hard een eigen hond nodig
Muis en Charlie zie ik voorlopig niet echt contact maken en Lap zal wel boos zijn (ze deed ook zo boos naar Ayla
Lais gaat vast willen plagen, de truttekop, dus dat wordt wel beetje opletten met spelen. Maar ik denk dat die twee ook wel lekker samen zullen gaan liggen uiteindelijk.
En Raaf, ja dat is voor mij nog wel een groot vraagteken. Hij houdt niet van drukte (tenzij hij zelf de druktemaker is natuurlijk
Maar goed, eerst Murphy maar eens gaan halen
Haha, hier ligt normaal ook weinig speelgoed. Wel een mand vol spul maar daar pakken ze nooit wat uit, totdat je het uitspreidt om te sorteren, dan loopt zelfs Lais ineens een half uur rond met een speel in haar bekTamara schreef: 08 okt 2021, 08:59 Die speeltuin Zamunda: wow! Wat mooi gedaanIk ga die foto maar niet aan Lanai laten zien: omringd worden door zoveel speelgoed is haar droom
![]()
Hahaha, Sirene had gezegd dat Roet en Klets een eigen krabpaal wilden en nou gaan die twee niet mee maar ik vond het wel een leuk ideeSmoushond schreef: 08 okt 2021, 13:33 Leuke naamfijn dat het beter gaat met je rug en de poes het touwtje heeft uitgepoept

- Zamunda
Oh wat genieten

Goede reis morgen en hopelijk niet te veel pijn.
Anders op de terugweg lekker liggen met pup in je armen.
Kan me nauwelijks iets leukers voorstellen
Kan me nauwelijks iets leukers voorstellen

Kan je wel slapen ?
heerlijk genieten van de eerste dagen, zo’n lekker zacht warm puppylijfje tegen je aan met dik buikje en die knor geluidjes

- Yvette
- Contacteer:
Ik hoop dat je het volhoudt in de auto, sterkte er mee. Het wordt morgen vast een hartstikke leuke dag, heel veel plezier 
Groetjes Yvette

Freek (2020)

Freek (2020)
- Zamunda
Het lijkt me heerlijkranetje schreef: 08 okt 2021, 22:21 Goede reis morgen en hopelijk niet te veel pijn.
Kan me nauwelijks iets leukers voorstellen![]()
Nou ik kon niet echt in slaap komen neeSmoushond schreef: 08 okt 2021, 22:25 Kan je wel slapen ?heerlijk genieten van de eerste dagen, zo’n lekker zacht warm puppylijfje tegen je aan met dik buikje en die knor geluidjes
Ik hoop het ook, tramadol zit alvast in de tas dus desnoods gooi ik die erin, dan weet ik zeker dat het een goede trip wordtYvette schreef: 09 okt 2021, 05:24 Ik hoop dat je het volhoudt in de auto, sterkte er mee. Het wordt morgen vast een hartstikke leuke dag, heel veel plezier![]()
Ik vind het heel spannend het voorstellen aan onze honden straks, maar ik heb er ook zo onwijs veel zin in! Jij ook heel veel plezier met z'n allen, maar dat gaat wel lukken. Heel leuk dat ik jullie allemaal gezien heb, ik heb echt beeld bij hoe leuk Barrie het gaat krijgen

- Lothian
- Posts in topic: 30
- Welke: Roemeen Dalí - Bulgaar Lucca - Lurcher Taro
- Contacteer:
Heel veel plezier vandaag! Dit wordt één van de leukste dagen van je leven waarschijnlijk 

- Yvette
- Contacteer:
Ik vind het ook leuk dat we jullie ontmoet hebben, was echt een gezellige ochtend. Er volgen vast ook nog wel nestreunies, dan zijn we weer van de partij!Zamunda schreef: 09 okt 2021, 06:38 ... Heel leuk dat ik jullie allemaal gezien heb, ik heb echt beeld bij hoe leuk Barrie het gaat krijgen.
Groetjes Yvette

Freek (2020)

Freek (2020)
Veel plezier vandaag met het ophalen.
Hopelijk is het te doen voor je in de auto.
Succes met de eerste dagen en de kennismaking met de andere dieren.
Vergeet niet de vele leuke verhalen hier neer te zetten.
Hopelijk is het te doen voor je in de auto.
Succes met de eerste dagen en de kennismaking met de andere dieren.
Vergeet niet de vele leuke verhalen hier neer te zetten.
-
Mellow
Heel veel plezier met ophalen van Murphy 
- Mo-yi
- Posts in topic: 5
- Welke: Malamute-husky
memorabele dag dus vandaag, veel plezier!
2011-2025
-
Rosanne
- Posts in topic: 4
- Welke: Oud Duitse herder
Heel veel plezier vandaag. Heerlijk genieten. 
Het is zo ver het is zo ver het is zo ver!

Ja! Spannende en leuke dag! Ik duim dat je rug zich goed houdt.
- Zamunda

- Diana
- Posts in topic: 16
- Honden: 4
- Welke: Collies en Spaanse schonen
Oooohhhh

Oooh, lief! Gefeliciteerd, en geniet ze de pan uit!
Veel geluk met elkaar!
Veel geluk met elkaar!
Oooooh, wat zoet! Veel geluk vandaag! (en morgen enz enz!)