Meeko de pup
- Diana
- Posts in topic: 22
- Honden: 4
- Welke: Collies en Spaanse schonen
Re: Meeko de pup
Eindelijk is het zo ver! Geniet ervan
Heel veel plezier met en van hem.
Wat leuk! Heel veel geluk en wat een lieve man heb je
Gefeliciteerd met Meeko. Geniet ervan .
- Zamunda
- Posts in topic: 59
- Honden: 3
- Welke: Willem Kretaan - Ravi windhond - Murphy kelperuaan - Lais in mijn hart
Ah, in de voetsporen van Manu
OS met dank aan Hakunamatata
Laissah: never a dull moment || Mistertje, dag lieve jongen.|| Willempie || Ravi || Murphy Smurfie ♥
Laissah: never a dull moment || Mistertje, dag lieve jongen.|| Willempie || Ravi || Murphy Smurfie ♥
Ahh, geweldig komt helemaal goed.
- Célie
- Posts in topic: 6
- Honden: 1
- Welke: Old english bulldog
- Contacteer:
Heel veel plezier met Meeko en gaat vast helemaal goedkomen hoor.
- malinois
- Posts in topic: 12
- Welke: Xavi-Xygan-Xanu
- Contacteer:
Ohhh ook al zo'n knap streepje
In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders
Facebooksite Xanu Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
- Frootje
- Posts in topic: 7
- Honden: 2
- Welke: Griekse Wawa + Kelpiedoes
- Contacteer:
Leuk dat hij thuis is, hij ziet er inderdaad heel dapper uit! Veel plezier met hem.
- Zamunda
- Posts in topic: 59
- Welke: Willem Kretaan - Ravi windhond - Murphy kelperuaan - Lais in mijn hart
Het is echt zo'n knapperd! Je hebt thuis al een hoop bekijks maar morgen zul je ze helemaal van je af moeten slaan denk ik .
OS met dank aan Hakunamatata
- Eefsel
- Posts in topic: 1
- Welke: Golden retriever
- Contacteer:
Veel geluk met Meeko
Evelien en Maggie
Cause all of me, loves all of you
Dag mijn schaduw, dag flupperpupper. Je wordt gemist.
Joep 23-09-2014 ~ 18-12-2020
Cause all of me, loves all of you
Dag mijn schaduw, dag flupperpupper. Je wordt gemist.
Joep 23-09-2014 ~ 18-12-2020
- Ipanema
- Posts in topic: 7
- Welke: Peruaanse naakthond en whippet x AHT
Ahhh, dat stoere snoetje Het zal vast wel loslopen met Manu. Geniet maar vooral van deze puppytijd, die is zo weer over !
- HillieS
- Posts in topic: 18
- Welke: Kruising Border Terriër + Nederlandse Schapendoes
Veel plezier en geluk met hem!
- Jetski
- Posts in topic: 5
- Welke: Portugese waterhond
Hij is thuis!
Veel geluk met hem!
Veel geluk met hem!
- Omega
- Posts in topic: 6
- Welke: Nu een echte toller
Stoer ding!
Daar ga je vast veel plezier mee beleven.
Daar ga je vast veel plezier mee beleven.
Wat doet hij het goed zeg. Hij luistert al beter dan Uma
Vanmiddag heb ik hem samen met Uma meegenomen naar haar favoriete plekje. Ik heb ze samen los gelaten en we hebben heerlijk gekeuteld. Uma is zo lief en rustig, hij voelt zich al op zijn gemak bij haar en ze gaf hem de moed om wat te snuffelen en rond te rennen.
We kwamen de twee herriehusky’s tegen waar hij stoer naar ging blaffen. Hij ging wel bijna met een mevrouw mee maar hij luistert zo goed, echt knap. Hij kwam gauw terug hollen.
Manu wil nog niks met Meeko. Hij erkent z’n aanwezigheid wel maar is gauw wegwezen. Meeko voelt het heel goed aan want hij geeft Manu veel ruimte.
Hij is ook zo lief met mijn zoon. Helemaal niet all over, gewoon gezellig kijken en ze hebben al even samen door de kamer gecrosst. Mijn zoon vindt hem fantastisch Ik geniet hier zo van en vriend is ook wel aardig om. Hij is helemaal verbaasd dat hij al zo goed op ons reageert
Toen ik zoon in bad deed zat ik er op m’n knieën naast en is Meeko op mijn benen in slaap gevallen. Zo zoet.
Hij vindt het donker wat eng, hij wilde echt niet buiten plassen en hij bleef maar piepen en vragen. Dus ik heb het lekker even gelaten en moest hij inderdaad eenmaal binnen plassen. Nouja, komt vanzelf. Ik neem het volgende rondje wel even een van de andere twee mee. Hij kwam niet echt meer tot rust en zocht duidelijk een slaapplekje. Hij ligt as we speak op schoot te slapen
Ik ben helemaal verliefd, wat een geluk. Ik ben zo blij. Ja, even chaos en druk, maar vandaag viel me eerlijk gezegd alles mee. Ik ben benieuwd of hij nog gaat ontpoppen tot terrorpup
Morgen survival! Hopelijk ontdooit Manu ook na een ochtend met z’n tweeën op pad.
Vanmiddag heb ik hem samen met Uma meegenomen naar haar favoriete plekje. Ik heb ze samen los gelaten en we hebben heerlijk gekeuteld. Uma is zo lief en rustig, hij voelt zich al op zijn gemak bij haar en ze gaf hem de moed om wat te snuffelen en rond te rennen.
We kwamen de twee herriehusky’s tegen waar hij stoer naar ging blaffen. Hij ging wel bijna met een mevrouw mee maar hij luistert zo goed, echt knap. Hij kwam gauw terug hollen.
Manu wil nog niks met Meeko. Hij erkent z’n aanwezigheid wel maar is gauw wegwezen. Meeko voelt het heel goed aan want hij geeft Manu veel ruimte.
Hij is ook zo lief met mijn zoon. Helemaal niet all over, gewoon gezellig kijken en ze hebben al even samen door de kamer gecrosst. Mijn zoon vindt hem fantastisch Ik geniet hier zo van en vriend is ook wel aardig om. Hij is helemaal verbaasd dat hij al zo goed op ons reageert
Toen ik zoon in bad deed zat ik er op m’n knieën naast en is Meeko op mijn benen in slaap gevallen. Zo zoet.
Hij vindt het donker wat eng, hij wilde echt niet buiten plassen en hij bleef maar piepen en vragen. Dus ik heb het lekker even gelaten en moest hij inderdaad eenmaal binnen plassen. Nouja, komt vanzelf. Ik neem het volgende rondje wel even een van de andere twee mee. Hij kwam niet echt meer tot rust en zocht duidelijk een slaapplekje. Hij ligt as we speak op schoot te slapen
Ik ben helemaal verliefd, wat een geluk. Ik ben zo blij. Ja, even chaos en druk, maar vandaag viel me eerlijk gezegd alles mee. Ik ben benieuwd of hij nog gaat ontpoppen tot terrorpup
Morgen survival! Hopelijk ontdooit Manu ook na een ochtend met z’n tweeën op pad.
Wat een knapperd ,veel plezier hoor en met Manu komt het ook vast goed