Nanna schreef: ↑14 dec 2022, 20:36
Zaten die bulten er opeens?
Ja eigenlijk wel . Begon als soort donker plekje waar ze aan likte en ineens in afgelopen weekend echt bulten op 3 verschillende poten
Op haar poten? Loopt ze er ook mank van?
1 bovenop haar voorpoot de andere aan de zijkant pols voorpoot en de derde binnenkant achterpoot
Ze loopt niet mank maar wel soms voorzichtig alsof ze op eieren loopt maar ze rent ook door de tuin met Bertus
Ze eet verder goed maar valt wel af
Nou. Ik zou er niet gerust op zijn. Kan wel aankomen met het obligate ‘hopen dat het meevalt’ en dat doe ik ook hoor, maar als het mijn hond was zou ik er een zwaar hoofd in hebben…
Nanna schreef: ↑14 dec 2022, 21:22
Nou. Ik zou er niet gerust op zijn. Kan wel aankomen met het obligate ‘hopen dat het meevalt’ en dat doe ik ook hoor, maar als het mijn hond was zou ik er een zwaar hoofd in hebben…
Dat heb ik ook Met een heel klein beetje hoop dat Bertus tijdens het spelen zijn tanden in haar poten heeft gezet en dat het ontstekingen zijn
Ik zou er alleen iets over kunnen zeggen met foto`s maar je bent al bij de dierenarts geweest en die wilde het aan laten prikken. Dan weet je in feite al genoeg en dan krijg je zo meteen de uitslag. Het zullen wel geen muggenbulten zijn.
Dat heb ik ook Met een heel klein beetje hoop dat Bertus tijdens het spelen zijn tanden in haar poten heeft gezet en dat het ontstekingen zijn
Heeft ze koorts? Is er ook bloed afgenomen?
Om te checken op ontstekingen dus.
Heeft ze koorts? Is er ook bloed afgenomen?
Om te checken op ontstekingen dus.
Ik duim voor jullie!
Nee ze heeft geen koorts en er is geen bloed afgenomen