Ach wat sneu.. Dan kun je een zorgen hebben om je hond he. Hopelijk valt het mee wat ze vinden, of kunnen ze in ieder geval iets vinden waar makkelijk wat aan te doen is. Sterkte!
Spannend die MRI, ik ben benieuwd of er wat uitkomt. Het zou aan de ene kant fijn zijn van niet, aan de andere kant misschien ook juist wel fijn als het iets is dat je gericht kunt behandelen, zodat zijn laatste 2, 3% levensenergie ook nog vrolijk wordt. Ik ga duimen!
Wat rot dat hij nog last heeft door die aanval. Hoop dat je erachter kan komen wat er aan de hand is en dat er wat aan te doen is.
Sterkte. Nooit leuk zorgen om je hond.
mijke schreef: ↑13 sep 2021, 15:42
Oh die poten op de laatste foto he, zalig <3
Spannend die MRI, ik ben benieuwd of er wat uitkomt. Het zou aan de ene kant fijn zijn van niet, aan de andere kant misschien ook juist wel fijn als het iets is dat je gericht kunt behandelen, zodat zijn laatste 2, 3% levensenergie ook nog vrolijk wordt. Ik ga duimen!
Ja, ik heb liever dat ze iets vinden dan niets. Anders wordt het waarschijnlijk toch gewoon experimenteren voor de juiste pijnmedicatie.
Omeprazol wordt bij sm/cm vaak gebruikt naast pijnstilling, om de druk te verlichten door de productie van hersenvloeistof te remmen.
Een maagzuurremmer die vrij verkrijgbaar is. Misschien dat je dat ook kunt bespreken mocht het onduidelijk blijven.
Dagmar schreef: ↑13 sep 2021, 16:33Omeprazol wordt bij sm/cm vaak gebruikt naast pijnstilling, om de druk te verlichten door de productie van hersenvloeistof te remmen.
Een maagzuurremmer die vrij verkrijgbaar is. Misschien dat je dat ook kunt bespreken mocht het onduidelijk blijven.
Omeprazol hebben we ook gekregen naast de Rimadyl, naar daar ging hij nonstop van braken. En aangezien het al een slechte eter is, ben ik daar mee gestopt Vel over been..
Oh bah
Volgens mij zijn er nog andere CFR-remmers, maar daar ben ik niet in thuis.
Ach wat sneu dat hij nog steeds niet in orde is, lichamelijk dan.
Ik wens jullie succes morgen, hopelijk kan er nog wat verbetering uitgesleept worden voor hem.
Dat is heel erg spannend
Hoop dat je een duidelijke uitslag krijgt en dat er iets mee gedaan kan worden
Vind hem nog steeds zo mooi en zijn kleur apart
Leuk dat je hier ook weer bent
Célie schreef: ↑13 sep 2021, 19:44
Hopelijk wat meer duidelijkheid door de MRI, maar het is nog steeds een knappe vent hè
Ja, krijg veel complimenten over hem. Er was ook interesse vanuit een outcross programma voor hem First things first, eerst die kop checken. Als dat onder controle is, doen we een Embark (is besteld, kan even duren) en een HD-beoordeling.
Natuurlijk duim ik ook keihard mee.
Zou fijn zijn als er iets uit komt wat goed te behandelen is, zodat hij zich altijd 100% voelt.
De MRI zal in ieder geval goed zijn voor je gemoedsrust, dat weet je (als het goed is) zeker wat er loos is
Lijkt me ook enig. Daar moet ik er dan 1 van hebben bij de juiste teef.
Ja wou ook zeggen, misschien iets leuks om uit te houden. Maar weet niet uit wat voor hoek de teef komt natuurlijk en of dat bij jou past. Spannend hoor!
(Voorheen Tenmashi)
Nika de Russische straatmix & Thorin de västgötaspets
*Mitzi de Mechelaar † 18 januari 2019