Is Vos wel echt een Vos? Antwoord p2
Re: Is Vos wel echt een Vos? Antwoord p2
Daarom durf ik van de oekraiense hond ook geen test te doen ben bang dat je je geld weggooit met een nietszeggend antwoord als dit…
- CatnDog
- Posts in topic: 5
- Honden: 1
- Welke: Groenendaeler
Ik vind European village dog ook wel een teleurstellend resultaat. Het is zo nietszeggend. Maar... ze is wel goed gemixt
Russell-type Terrier en Dachshund (had ik gegokt) worden dus wel genoemd, maar het aandeel is zeer klein.
Russell-type Terrier en Dachshund (had ik gegokt) worden dus wel genoemd, maar het aandeel is zeer klein.
- Persistence
- Posts in topic: 4
- Honden: 2
- Welke: Schotse herder en sheltie x boerenfox
Had geen idee dat een pekinees zo waaks was
-
- Posts in topic: 1
Pekinees! Haha! Jammer dat die uitslag zo vaag uit kan vallen. Maar toch heeft Vos wel een leuk rijtje.
- Persistence
- Posts in topic: 4
- Welke: Schotse herder en sheltie x boerenfox
Geniet nog maar heel even van die rust want als Muis er is gaat ze vast weer losHylos schreef: ↑28 dec 2022, 20:42Volgens mij gewoon anders voor "blaft graag op alles wat beweegt"
Maar sinds Xavi er niet meer is, is Vos ook stil.
Ze blaft niet meer, er is niemand meer om op te ruien.
- Gretha
- Welke: Beauceron en Terriër-Pincher kruising
HahahahaHylos schreef: ↑28 dec 2022, 20:42Volgens mij gewoon anders voor "blaft graag op alles wat beweegt"
Maar sinds Xavi er niet meer is, is Vos ook stil.
Ze blaft niet meer, er is niemand meer om op te ruien.
Lekker herkenbaar dit ook weer.
Tux stond ook altijd in de vensterbank te krijsen. Paar keer keffen en dan omkijken naar Bronco.....kom op man, er loopt iemand!!!!
Bronco kwam altijd braaf assisteren, al had hij meestal geen idee waarom. Ik blaf wel, maar waarnaar weet ik niet.
Hij stond dan altijd zo lekker verdwaasd naar buiten te kijken.
Helaas is Tux er niet mee gestopt toen Bronco er niet meer was. Cash komt soms wel kijken, maar blaft (nog) niet.
- galga's
- Honden: 5
- Welke: Galgo - Silken windhound - Afghaan
Nou.... Die terriër genen in de whippet zijn soms best wel aanwezig. Misschien dat de showlijnen wat minder fel zijn, maar de renlijnen kunnen goed waaks zijn.
Topsi was gewoon waaks. En als ik bij een vriendin met drie Whippets kom dan staat de bups te gillen en te gieren. Niet zozeer uit waaksheid maar meer dolle pret maar toch. Blaffen is blaffen.
En breek me de bek niet open over pekinezen. Haha! De grootste klootzakken uit het hondenrijk. Steek je hand er maar niet naar uit want het is onmiddellijk raak
En breek me de bek niet open over pekinezen. Haha! De grootste klootzakken uit het hondenrijk. Steek je hand er maar niet naar uit want het is onmiddellijk raak
- Heleboelie
- Posts in topic: 7
Grappig genoeg zie ik tussen de Roemeense Rescue hondjes vaak peki’s of duidelijk herleidbare kruisingen daarvan.
In ieder geval een ras dat daar wel rondhobbelt!
Knal daar de waakse herder overheen en je hebt een Vos!
In ieder geval een ras dat daar wel rondhobbelt!
Knal daar de waakse herder overheen en je hebt een Vos!
Je hoopt bij zo'n test toch wel op wat specifiekere ras uitslagen
Vrees dat als ik dit bij Glory laat doen er ook niet echt een kant en klare uitslag komt.. bij Chara trouwens ook niet.
Vrees dat als ik dit bij Glory laat doen er ook niet echt een kant en klare uitslag komt.. bij Chara trouwens ook niet.
- Desiree
- Honden: 3
- Welke: Old English Bulldog-Boomer-Whippet
Voor alsnog laat Roderick zich niet opnaaien door een krijsende Izzy. Hij rent wel mee naar de deur, Izzy krijst non stop net zo lang tot iedereen permanente gehoord beschadiging heeft Droef geeft 2 blaffen ter aankondiging en Roderick staat er een beetje voor lul bij te huppelen.Hylos schreef: ↑28 dec 2022, 21:13Hopelijk is Muis net als Xavi.. die vond het de moeite vaak niet waard om te reageren. Tenzij er écht iets was.Persistence schreef: ↑28 dec 2022, 20:58Geniet nog maar heel even van die rust want als Muis er is gaat ze vast weer los
Whippets staan geloof ik ook niet te boek als kefbekken.
Izzy til ik overigens ook meteen op bij vreemd bezoek want mensen vinden haar altijd heel schattig en blaffende honden bijten niet dus denken ze dat ze haar meteen maar moeten aaien, en Izzy denkt alleen maar opdonderen anders bijt ik je vingertjes er wel even af.
-
- Posts in topic: 2
- Welke: Whippet en Lurcher
Echo en Mira zijn wel heel benieuwd als er iemand aan de deur is maar blaffen is er niet bij. Maar goed, ze mogen het ook gewoon niet. Ik heb helemaal niets met gekrijs omdat het kan.