Oudejaarsavond
- Mo-yi
- Posts in topic: 3
- Honden: 1
- Welke: Malamute-husky
Re: Oudejaarsavond
Hier werd juist meer afgestoken als anders.
Het fijne is wel dat het alsnog wat op afstand is, op "ons" terrein van het klooster werd er niks afgestoken, de villa's verderop hadden wat schade in te halen geloof ik.
Dit dorp wordt al maanden plat gelopen omdat er hier vollop verkocht wordt het hele jaar door ( Belgisch gedeelte dan ) en tegelijk heeft het Belgisch gedeelte een vuurwerk verbod afgekondigd..dus mocht de ene helft van het dorp wel knallen, de andere niet. Niet dat men zich daar iets van aantrok ook.
Mo-yi vond het buiten niet heel erg leuk op de avond ronde, dat was gauw kakken en een pies en ze geloofde t wel weer. Binnen gaat het verder heel goed. M'n kat snurkte naast me op de bank vrolijk verder.
Mo-yi kwam wel iets vaker dichter bij me liggen, maar was verder wel heel rustig.
Het fijne is wel dat het alsnog wat op afstand is, op "ons" terrein van het klooster werd er niks afgestoken, de villa's verderop hadden wat schade in te halen geloof ik.
Dit dorp wordt al maanden plat gelopen omdat er hier vollop verkocht wordt het hele jaar door ( Belgisch gedeelte dan ) en tegelijk heeft het Belgisch gedeelte een vuurwerk verbod afgekondigd..dus mocht de ene helft van het dorp wel knallen, de andere niet. Niet dat men zich daar iets van aantrok ook.
Mo-yi vond het buiten niet heel erg leuk op de avond ronde, dat was gauw kakken en een pies en ze geloofde t wel weer. Binnen gaat het verder heel goed. M'n kat snurkte naast me op de bank vrolijk verder.
Mo-yi kwam wel iets vaker dichter bij me liggen, maar was verder wel heel rustig.
- Babs
- Posts in topic: 1
- Welke: Babstaard kruising van een mix
Hier is het gelukkig allemaal meegevallen.
Overdag wilde Babs wel snel weer naar binnen tijdens de uitlaatrondes en tijdens de jaarwisseling werd ze ook in huis even onrustig en moest ze erg bezorgd naar de lichtflitsen bij het raam kijken maar toen ik opschoof zodat ze tussen ons in op de bank kon komen liggen ging ze gelijk rustig en tevreden liggen slapen.
Overdag wilde Babs wel snel weer naar binnen tijdens de uitlaatrondes en tijdens de jaarwisseling werd ze ook in huis even onrustig en moest ze erg bezorgd naar de lichtflitsen bij het raam kijken maar toen ik opschoof zodat ze tussen ons in op de bank kon komen liggen ging ze gelijk rustig en tevreden liggen slapen.
Hier ging het minder. Buurman had nitraatbommen of wat dan ook. Gooiden ze precies voor mijn huis neer steeds. Ondanks dat ik een paar keer naar buiten ben gegaan om te vragen of ze daarmee wilden stoppen omdat ze de honden over de kling joegen. Hielp dan een half uurtje. Dus ik heb nu een hond die na 10 jaar alsnog bang is geworden voor knalvuurwerk. Het ging ook achterlijk hard. Dankjewel buurman.
- Omega
- Posts in topic: 5
- Welke: Nu een echte toller
Quinta was aardig rustig gisterenavond. De hele avond werd er al geknald, om 12 u ging het nog een graadje harder. Daar was ze even ongerust over maar daarna vond ze het wel goed en ging liggen slapen.
We hadden overdag twee keer gewandeld en we waren nog op de oliebollenparty op stal, daar vermaakt ze zich altijd wel.
Het geknal is nu over, voordeel dat het gisteren droog was, hopelijk heeft iedereen z'n vuurwerk gisteren allemaal afgestoken.
We hadden overdag twee keer gewandeld en we waren nog op de oliebollenparty op stal, daar vermaakt ze zich altijd wel.
Het geknal is nu over, voordeel dat het gisteren droog was, hopelijk heeft iedereen z'n vuurwerk gisteren allemaal afgestoken.
Hier was het rond 01.00 weer rustig. Het is me alleszins meegevallen. Achterbuurman stak wel veel af maar vanmorgen was alles alweer opgeruimd. Netjes!
De honden hebben de avond zonder tokkelroom doorgebracht, lagen eigenlijk gewoon maar wat te slapen. Keken af en toe wel op van een harde knal maar niks extreems.
Django bleek bomproof Ze stonden thuis in de tuin met vrienden naar het vuurwerk te kijken en Paul gooide wat met stokjes voor Django. Die had dus alleen daar oog voor. En toen kwam er toch een rotklap..de hele misjpoge vloog geschrokken naar binnen maar Django stond nog buiten te kijken waar zijn stok nou lag
De honden hebben de avond zonder tokkelroom doorgebracht, lagen eigenlijk gewoon maar wat te slapen. Keken af en toe wel op van een harde knal maar niks extreems.
Django bleek bomproof Ze stonden thuis in de tuin met vrienden naar het vuurwerk te kijken en Paul gooide wat met stokjes voor Django. Die had dus alleen daar oog voor. En toen kwam er toch een rotklap..de hele misjpoge vloog geschrokken naar binnen maar Django stond nog buiten te kijken waar zijn stok nou lag
Hier hebben we een heerlijk oud en nieuw gehad, gister middag met vriendin en haar honden wezen wandelen (naja uitwaaien was het vooral ) op Erkemederstrand en in de avond kwamen ze eten.
We hadden een huis vol honden (7 stuks), in de omgeving werd er aardig geknald maar gelukkig geen enkele hond was bang. Nu vanochtend weer lekker in het bos gewandeld en nu een dagje lekker niks.
We hadden een huis vol honden (7 stuks), in de omgeving werd er aardig geknald maar gelukkig geen enkele hond was bang. Nu vanochtend weer lekker in het bos gewandeld en nu een dagje lekker niks.
O wat klote en bedankt idd buurmanHakkene schreef: ↑01 jan 2023, 10:30 Hier ging het minder. Buurman had nitraatbommen of wat dan ook. Gooiden ze precies voor mijn huis neer steeds. Ondanks dat ik een paar keer naar buiten ben gegaan om te vragen of ze daarmee wilden stoppen omdat ze de honden over de kling joegen. Hielp dan een half uurtje. Dus ik heb nu een hond die na 10 jaar alsnog bang is geworden voor knalvuurwerk. Het ging ook achterlijk hard. Dankjewel buurman.
- ellen en de birmanen
- Posts in topic: 2
Oos vond het allemaal erg spannend, haar eerste oud en nieuw. was het de dagen hiervoor rustig dan was er vannacht geen sprake van. volgens mij was iedereen thuis. een buurman had voor 1500 euro vuurwerk gekocht
Ecco was redelijk ontspannen voor zijn doen, maar wilde niet meer naar buiten.
om half 12 allemaal een lekkere knie van de slager en ze waren rustig. de pups hadden er geen last van en sliepen door alle herrie heen.
wel liep er een trut om half 1 met haar hond over straat terwijl ze volop aan het knallen waren.
" je ziet toch dat hij niet bang is" zei ze nog. nog geen 20 meter verder gelopen kwam er een knal, de hond schrok zo dat hij met alle 4 zijn poten de lucht in sprong. waarom zo achterlijk doen?
Ecco was redelijk ontspannen voor zijn doen, maar wilde niet meer naar buiten.
om half 12 allemaal een lekkere knie van de slager en ze waren rustig. de pups hadden er geen last van en sliepen door alle herrie heen.
wel liep er een trut om half 1 met haar hond over straat terwijl ze volop aan het knallen waren.
" je ziet toch dat hij niet bang is" zei ze nog. nog geen 20 meter verder gelopen kwam er een knal, de hond schrok zo dat hij met alle 4 zijn poten de lucht in sprong. waarom zo achterlijk doen?
- Kells
- Posts in topic: 4
- Honden: 3
- Welke: Ierse Setters
Alleen Aislinn had het gisteravond moeilijk maar er werd echt wel veel geknald hier in de buurt. Fin en Kells hadden er weinig moeite mee. Kells wilde alleen rap weer naar binnen toen ik haar nog even wilde laten plassen. Juist op het moment dat ik de deur open deed, ontplofte bij de buren zo’n veelkleurig ding en dat ging gepaard met harde knallen.
Hartelijke groet, Astrid en een lebber van Aislinn, Finbar en Clancy.
- kayleigh*
- Honden: 2
- Welke: Oudduitse Herder Minou - Welsh corgi cardigan Nala
Vanaf vrijdagavond was het flink raak en zeker gister. Leek wel oorlogsgebied ondanks het wonen in een dorp.
Minou interesseert het helemaal niks gelukkig. Voor Nala was het de eerste keer en had wel al een paar dagen last met de laatste ronde en niet willen ontlasten. Gister om 23 uur de weilanden ingetrokken en daar heeft ze gelukkig alles gedaan.
Hondje van mijn moeder Luna was helaas wel erg bang dit jaar. Ze waren bij ons en met hulp van Minou heeft ze om 23 uur ook nog even snel geplast. Voor de rest heeft veel bibberen en bij iedereen op schoot willen liggen liggen.
Zo 'blij'' dat Kira het niet meer mee hoeft te maken. Die was elk jaar panisch en de hele maand december op haar hoede.
Minou interesseert het helemaal niks gelukkig. Voor Nala was het de eerste keer en had wel al een paar dagen last met de laatste ronde en niet willen ontlasten. Gister om 23 uur de weilanden ingetrokken en daar heeft ze gelukkig alles gedaan.
Hondje van mijn moeder Luna was helaas wel erg bang dit jaar. Ze waren bij ons en met hulp van Minou heeft ze om 23 uur ook nog even snel geplast. Voor de rest heeft veel bibberen en bij iedereen op schoot willen liggen liggen.
Zo 'blij'' dat Kira het niet meer mee hoeft te maken. Die was elk jaar panisch en de hele maand december op haar hoede.
RIP Bonny 10-03-1999? - 06-04-2011
RIP Kira 09-03-2011 - 09-09-2021
RIP Minou 24-02-2016 - 16-07-2024
- sabine
- Site Admin
- Welke: Labrador Retriever
- Contacteer:
Heel rustige avond gehad hier, voor wat betreft de honden. Die geven er echt niets om. De katten waren over het algemeen ook rustig alleen Oz vond het een beetje spannend dus die ging af en toe op de vlucht. Maar dat geeft niet, hij kwam wel steeds ook weer terug op schoot. Nu weer een jaar rust
Diepe ellende hier in ons vuurwerkvrije dorp
Zaar heeft echt alles laten lopen in huis zijn tot diep in de nacht aan het schoonmaken geweest
gelukkig waren Daisy en Goofy wel bomproef die lagen samen lekker te slapen
Zaar heeft echt alles laten lopen in huis zijn tot diep in de nacht aan het schoonmaken geweest
gelukkig waren Daisy en Goofy wel bomproef die lagen samen lekker te slapen
------------------------- Daisy----------------------- Goofy--------------------Zaar im
Omdat ik bij Mel zat had Maya er niet zo heel veel last van. Buiten nog rond eh 21u meen ik geplast en om 00u viel het gedonder erg mee. Wel zeeeeeer veel siervuurwerk maar gelukkig weinig bommen.
Ben blij dat het over is.
Ben blij dat het over is.
- alinelaila
- Welke: Friese Stabij
Ik ben blij dat Sem deze jaarwisseling niet meer mee heeft hoeven maken. Er ging echt veeeel omhoog en lang ook. Rond 2 uur ging ik naar huis, maar was het nog bukken en rennen want de potten vlogen je om de oren.
Verderop in Meppel is het ook misgegaan, daar kon de traumaheli nog heen.
Verderop in Meppel is het ook misgegaan, daar kon de traumaheli nog heen.
dit, dus. vuurwerkvrij, wat een wassen neus
gelukkig was het hier qua honden redelijk te doen. Elba, Bennie en Joy zijn totaal niet bang, Maxx vind het niet echt gezellig maar is ook niet echt bang. alleen tja... Donna en Sam. nou... gelukkig is het weer voorbij, zeg maar.
Wat ik wel opvallend vind is dat het 's ochtends eigenlijk gewoon gelijk vergeten lijkt te zijn. ze staan allemaal weer voor de deur te stuiteren, gaan gewoon netjes plassen, en zelfs de idioten die om half 6 's ochtends in de verte nog wat afstaken werden gewoon genegeerd.
- Desiree
- Welke: Old English Bulldog-Boomer-Whippet
Het ging hier aardig los. Flinke klappen ook wel. Droef en Izzy geven er weinig op behalve dat Droef elke oudjaarsdag veranderd in een chagrijnige oude man die loopt te mopperen want hij wil slapen.
Voor Roderick was het de eerste keer. Hij vond het in de loop van de dag toch wel wat spannend worden allemaal maar geen paniek, hij wilde alleen af en toe wat steun en graag tegen 1 van ons aan liggen dan was er niks aan de hand. Helaas had hij ook weer buikpijn en dus diarree, dat hielp allemaal niet echt. Maar buiten dat heeft hij het keurig gedaan rond 21.00/21.30 zijn we nog buiten geweest voor een plas en poep. Ik had Izzy en Roderick samen meegenomen omdat Izzy de meest bomproof hond van allemaal is(van het type dat om 00.00 met de baas in de achtertuin vuurwerk gaat staan kijken zonder ook maar een krimp te geven), dat ging prima maar naar mijn idee kon het wel beter dus toen het ergste rond 02.00 voorbij was heb ik Droef en Roderick samen meegenomen en daar haalde hij veel meer steun uit, strak tussen mij en Droef in lopen en dan kan er niks gebeuren al brand de hele wereld af.
Voor Roderick was het de eerste keer. Hij vond het in de loop van de dag toch wel wat spannend worden allemaal maar geen paniek, hij wilde alleen af en toe wat steun en graag tegen 1 van ons aan liggen dan was er niks aan de hand. Helaas had hij ook weer buikpijn en dus diarree, dat hielp allemaal niet echt. Maar buiten dat heeft hij het keurig gedaan rond 21.00/21.30 zijn we nog buiten geweest voor een plas en poep. Ik had Izzy en Roderick samen meegenomen omdat Izzy de meest bomproof hond van allemaal is(van het type dat om 00.00 met de baas in de achtertuin vuurwerk gaat staan kijken zonder ook maar een krimp te geven), dat ging prima maar naar mijn idee kon het wel beter dus toen het ergste rond 02.00 voorbij was heb ik Droef en Roderick samen meegenomen en daar haalde hij veel meer steun uit, strak tussen mij en Droef in lopen en dan kan er niks gebeuren al brand de hele wereld af.
- Jackira
- Welke: Herderkruisingen en een Husky
Het vuurwerk was hier net zo hevig als anders, Nola trok zich er niks van aan en ging nog gewoon naar buiten. Shira en Jack hielden het in de avond voor gezien buiten, en Laila is vanmorgen pas weer voor het eerst naar buiten geweest sinds eergisteravond.
Ik moet zeggen dat ze het goed hebben gedaan. Laila wel met wat hulp van medicatie maar niet veel. Shira was een beetje bang toen het vuurwerk nog erger los ging om 24 uur maar daar was ze ook snel weer overheen.
Mijn buurvrouw was speciaal een paar dagen naar een vuurwerkvrij park vanwege haar hond. Maar daar hebben ze bijna net zoveel vuurwerk gehad als hier. Dus dat hoeven we volgend jaar ook niet te doen denk ik. Want hoe weet je dat het echt vuurwerkvrij is. Dan ben je ook nog op onbekend terrein midden in het vuurwerk als het tegen zit.
Met oud en nieuw moet ik altijd terugdenken aan Buck . Onze herder poolhond kruising van destijds (de hond van mijn avatar).Hij vond het vuurwerk leuk Hij ging gewoon buiten zitten om te kijken naar mensen die vuurwerk afstaken. Dat was wel heel relaxed, zo'n hond met oud en nieuw. Niet dat we hem om 24 uur naar buiten lieten maar tijdens de uitlaatrondes vond hij het prachtig.
Ik moet zeggen dat ze het goed hebben gedaan. Laila wel met wat hulp van medicatie maar niet veel. Shira was een beetje bang toen het vuurwerk nog erger los ging om 24 uur maar daar was ze ook snel weer overheen.
Mijn buurvrouw was speciaal een paar dagen naar een vuurwerkvrij park vanwege haar hond. Maar daar hebben ze bijna net zoveel vuurwerk gehad als hier. Dus dat hoeven we volgend jaar ook niet te doen denk ik. Want hoe weet je dat het echt vuurwerkvrij is. Dan ben je ook nog op onbekend terrein midden in het vuurwerk als het tegen zit.
Met oud en nieuw moet ik altijd terugdenken aan Buck . Onze herder poolhond kruising van destijds (de hond van mijn avatar).Hij vond het vuurwerk leuk Hij ging gewoon buiten zitten om te kijken naar mensen die vuurwerk afstaken. Dat was wel heel relaxed, zo'n hond met oud en nieuw. Niet dat we hem om 24 uur naar buiten lieten maar tijdens de uitlaatrondes vond hij het prachtig.
Hier was het de hele dag knallen, en vanaf een uur of zeven was er een groep volwassenen die buiten aan het afsteken waren. Mooi vuurwerk trouwens, vanuit de keuken en woonkamer konden we mooi kijken.
De donderklappen die er ook waren had ik zelf het meest last van... de honden en katten waren neutraal en lagen her en der in de woonkamer.
Het was hier wel veel meer vuurwerk en ook veel eerder op de avond al raak dan voorheen.
We waren voor het eerst eens zonder visite en hebben wat gespeld met de muziek aan.
Om 12 uur ging het helemaal los overal om ons heen en hebben we in de achtertuin gekeken, de honden kwamen er zelf bij en waren niet angstig.
Aak kwam telkens met een bal aanzetten en de dames zaten naar alle kleuren in de lucht te staren.
Erg fijn dat ze dus alle drie geen angst vertonen op dit moment.
Oh het mooiste vond ik ook vlak voor 12 uur. Dansen op Bohemian Rhapsody.. Chara vind het heerlijk om te dansen. Die slaat de poten om mijn nek en beweegt mee, en dan krijg ik soms wat onverwachtse kusjes
Aak gaat meeloeien met de muziek, en Glory ging met Jac dansen.. wat een rijkdom.
De donderklappen die er ook waren had ik zelf het meest last van... de honden en katten waren neutraal en lagen her en der in de woonkamer.
Het was hier wel veel meer vuurwerk en ook veel eerder op de avond al raak dan voorheen.
We waren voor het eerst eens zonder visite en hebben wat gespeld met de muziek aan.
Om 12 uur ging het helemaal los overal om ons heen en hebben we in de achtertuin gekeken, de honden kwamen er zelf bij en waren niet angstig.
Aak kwam telkens met een bal aanzetten en de dames zaten naar alle kleuren in de lucht te staren.
Erg fijn dat ze dus alle drie geen angst vertonen op dit moment.
Oh het mooiste vond ik ook vlak voor 12 uur. Dansen op Bohemian Rhapsody.. Chara vind het heerlijk om te dansen. Die slaat de poten om mijn nek en beweegt mee, en dan krijg ik soms wat onverwachtse kusjes
Aak gaat meeloeien met de muziek, en Glory ging met Jac dansen.. wat een rijkdom.
- CatnDog
- Welke: Groenendaeler
Helaas was er geen tokkelroom te koop hier, dus het werd advocaat gemengd met slagroom. Dat ging er wel in, maar het leek weinig te doen.
Er waren niet continue knallen, maar genoeg om de angst op te stapelen en Zeno in een hijg-leun-angstmodus te krijgen. Hij is dan nog wel bereikbaar (hij gaat niet wegkruipen), maar eten en drinken wil hij dan niet meer. Gelukkig heeft hij 's avonds nog wel toen het even rustig was flink gedronken.
Het is vandaag gelukkig relatief stil.
Er waren niet continue knallen, maar genoeg om de angst op te stapelen en Zeno in een hijg-leun-angstmodus te krijgen. Hij is dan nog wel bereikbaar (hij gaat niet wegkruipen), maar eten en drinken wil hij dan niet meer. Gelukkig heeft hij 's avonds nog wel toen het even rustig was flink gedronken.
Het is vandaag gelukkig relatief stil.
Onze wijk was dit jaar buitengewoon rustig
Ik kon Claire op mijn gemak veilig en wel haar gewone avondrondje laten lopen.
In de verte, vanuit Arnhem Zuid wel enorm veel herrie en dat komt over de Rijn behoorlijk naar ons toe.
Toch is dat ver genoeg weg om er niet ongerust over te worden vond Claire.
Tijdens de jaarwisseling best wat knallen, maar toch wel minder dan anders.
Claire was wel even onrustig, maar viel al snel weer in slaap naast mij op de bank.
In Arnhem Zuid waren ze om 4 uur vannacht nog niet klaar, al was het wel wat rustiger geworden.
Claire is vannacht wat langer bij me gebleven op de slaapkamer (meestal gaat ze binnen een uur naar beneden), maar had zich toen ik vanmorgen wakker werd toch alweer verplaatst naar de woonkamer.
We zijn deze jaarwisseling goed doorgekomen
Ik kon Claire op mijn gemak veilig en wel haar gewone avondrondje laten lopen.
In de verte, vanuit Arnhem Zuid wel enorm veel herrie en dat komt over de Rijn behoorlijk naar ons toe.
Toch is dat ver genoeg weg om er niet ongerust over te worden vond Claire.
Tijdens de jaarwisseling best wat knallen, maar toch wel minder dan anders.
Claire was wel even onrustig, maar viel al snel weer in slaap naast mij op de bank.
In Arnhem Zuid waren ze om 4 uur vannacht nog niet klaar, al was het wel wat rustiger geworden.
Claire is vannacht wat langer bij me gebleven op de slaapkamer (meestal gaat ze binnen een uur naar beneden), maar had zich toen ik vanmorgen wakker werd toch alweer verplaatst naar de woonkamer.
We zijn deze jaarwisseling goed doorgekomen
Het is goed gegaan deze jaarwisseling. Ik geef Pippa altijd een paar dagen Sanal Relax om de schrikreactie wat te dempen en dat helpt wel. Om 20.00 s avonds een laatste plas. Eigenlijk durfde ze al niet meer, maar na wat aandringen met het commando ‘plas’ is het toch gelukt.
De hele avond zat ze wel tegen mij aan, of op ons.
Rond 24.00 was het te luid, en ging ze even trillen, gelukkig herstelde dat snel.
Toen we naar boven gingen om te slapen rond enen, mocht ze mee. Ze heeft dus bij ons geslapen.
En s ochtends vroeg weer een eerste rondje. Fijn dat het weer voorbij is.
De hele avond zat ze wel tegen mij aan, of op ons.
Rond 24.00 was het te luid, en ging ze even trillen, gelukkig herstelde dat snel.
Toen we naar boven gingen om te slapen rond enen, mocht ze mee. Ze heeft dus bij ons geslapen.
En s ochtends vroeg weer een eerste rondje. Fijn dat het weer voorbij is.
-
- Welke: Lente [Chihuahua] Famke [klein mixje] Zoë [Lhasa Apso]
Lente is aardig bombproof, Famke niet.
Die kruipt bij mij, wilde al 2 dagen niet naar buiten overdag.
Gelukkig hebben we een achtertuin, gisteravond wilde ze dat ook niet eigenlijk, maar toen heb ik haar opgetild en vlakbij de achtermuur neergezet en deed ze gelukkig wel een hele grote plas.
' s Ochtends vroeg loopt ze wel als normaal mee.
Die kruipt bij mij, wilde al 2 dagen niet naar buiten overdag.
Gelukkig hebben we een achtertuin, gisteravond wilde ze dat ook niet eigenlijk, maar toen heb ik haar opgetild en vlakbij de achtermuur neergezet en deed ze gelukkig wel een hele grote plas.
' s Ochtends vroeg loopt ze wel als normaal mee.
Lente (2013) Famke (2012) Zoë (2012)
In herinnering
Sinne (2007-2017-2019)
Joy (2003-2011-2017)
In herinnering
Sinne (2007-2017-2019)
Joy (2003-2011-2017)
- Lothian
- Welke: Roemeen Dalí - Bulgaar Lucca - Lurcher Taro
- Contacteer:
Ik geloof dat ze niet helemaal hebben meegekregen dat het Oud en Nieuw was. Duttend 2023 in. Taro wilde wel heeeeellll graag oliebollen en poedersuiker en advocaat met slagroom. Dalí vond zijn snuffeldoos enger dan de knallen in de verte. Lucca was als altijd. Rustig en wilde met Taro spelen.
- malinois
- Welke: Xavi-Xygan-Xanu
- Contacteer:
Het was hier al vanaf augustus elke avond raak met bommen. Niet normaal, maar wat er gisteren afgestoken werd, het is letterlijk geen sec stil geweest vanaf 10.00 uur in de ochtend. Een straat verderop dacht iemand dat ie 00.00 niet meer zou halen denk ik, die heeft zeker 50 van die enorme sierkisten afgestoken voor 00.00 uur. En vanaf 00.00 uur nog ruim 3 uur. De honden hebben een kauwplaat liggen kauwen en hebben dan ook nergens geen oog meer voor. Xavi lag uiteindelijk te slapen, Xygan en Xanu samen met mij voor t raam gekeken en uiteindelijk wilde Xanu ook buiten kijken dus achterdeur open en ga maar kijken dan (poort natuurlijk op slot) en ik bleef erbij. Nou hij ging naar buiten, keek wat rond, liep weer naar binnen en ging verder met kauwen. Ze hebben t gelukkig weer goed doorstaan maar wat een herrie...
In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders
Facebooksite Xanu Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
- Doyaquba
- Honden: 2
- Welke: Boxers
4 van de 5 heerlijk rustig door de dag heen en in de nacht. Daisy was wel heel boos op de carbid klappen. Blaffen na elke klap en niet kunnen ontlasten buiten. Niet hele erge paniek maar duidelijk ontzet. Onze eerste hond die reageert op vuurwerk maar met een diazepam op de avond sliep ze uiteindelijk redelijk en bleef het op het moment zelf ook prima met tegen ons leunen en in de benchtent kruipen.
Donner heeft met mij in de vensterbank lichtjes gekeken
Wel in de ochtend een idioot gehad die een knal richting ons deed net toen ik aankwam met de twee oudsten. Even boos geworden. Naast een paardenweide nog wel. Je kan toch kijken ... Waarom zou je daar iets opzetten? Gelukkig bleken ze bomproof
Donner heeft met mij in de vensterbank lichtjes gekeken
Wel in de ochtend een idioot gehad die een knal richting ons deed net toen ik aankwam met de twee oudsten. Even boos geworden. Naast een paardenweide nog wel. Je kan toch kijken ... Waarom zou je daar iets opzetten? Gelukkig bleken ze bomproof