mim schreef: ↑01 jan 2023, 18:37
Heerlijk! Hier moest er ook wat energie uit vandaag. Wat is ze groot geworden!
Ik vind haar juist klein, Luna en Balu waren wat groter en vooral forser.
Ze is een lekker handzaam formaat, licht genoeg om op te tillen en klein genoeg om makkelijk mee op bezoek te nemen.
Mijn Diesel was ook een grote toller. Wat weegt ze als ik vragen mag? Rosa weegt nu met 4 maanden 11 kilo.
mim schreef: ↑01 jan 2023, 18:37
Heerlijk! Hier moest er ook wat energie uit vandaag. Wat is ze groot geworden!
Ik vind haar juist klein, Luna en Balu waren wat groter en vooral forser.
Ze is een lekker handzaam formaat, licht genoeg om op te tillen en klein genoeg om makkelijk mee op bezoek te nemen.
Mijn Diesel was ook een grote toller. Wat weegt ze als ik vragen mag? Rosa weegt nu met 4 maanden 11 kilo.
Quinta weegt rond de 18,5 kg, al voelt ze nu wat spekkig aan na oud & nieuw en counterconditionering bij het knallen.
Ze is morgen 11 maanden.
Vandaag met Quinta op het Rozendaalseveld geweest, was voor haar de eerste keer, ze vond het wel wat.
En heerlijk rustig kunnen wandelen, de laatste paar keer konden we file wandelen.. Het leek nu meer op hoe we daar 30 jaar geleden wandelden toen nog niet iedereen die plek had ontdekt.
Omega schreef: ↑03 jan 2023, 19:32
Vandaag met Quinta op het Rozendaalseveld geweest, was voor haar de eerste keer, ze vond het wel wat.
En heerlijk rustig kunnen wandelen, de laatste paar keer konden we file wandelen.. Het leek nu meer op hoe we daar 30 jaar geleden wandelden toen nog niet iedereen die plek had ontdekt.