Borsky op marktplaats

Alle kynologische praat past in dit forumonderdeel
Marc

Re: Borsky op marktplaats

Bericht door Marc »

Nanna schreef: 04 jan 2023, 10:21 Hier in het bos loopt een meneer met twee volle Huskyteven. En ze lopen allebei los te vliegen. Negeren alle honden die ze tegenkomen. En als ie roept staan ze naast hem te kwispelen.
Ik heb altijd de neiging om een buiging voor die man te maken😂
Dat is altijd mooi hè? Helaas hier het tegenovergestelde en deze huskies zijn ook nog eens agressief. Dus de hond van mijn schoonzus is aangevallen. Verder is mijn Duitse buurvrouw door ze bedreigd. Geen idee waarom deze honden zo agressief zijn trouwens want het is niet echt des husky.
malinois
Posts in topic: 1
Honden: 3
Welke: Xavi-Xygan-Xanu
Contacteer:

Bericht door malinois »

Bonnie F schreef:@sirene : Ga ik zeker doen. En ik houd me aanbevolen voor tips en advies. Ik wil graag een herder (in de zin van duits, wit, mechel etc) met een zacht randje. Zonder enorm hoog in de energie te zitten. Een hond die graag bij je is en je in de gaten houdt zonder alleen maar te willen werken. Tuurlijk is deze wens ingegeven door Zappa. Ik zie ook wel dat wat ik hierboven beschrijf feitelijk Zappa was. Dat is natuurlijk wel een valkuil.
Ik weet straks wel een hele leuke pup misschien :)

Stuur maar een pb
Afbeelding
In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders
Facebooksite Xanu Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
Sirene
Posts in topic: 5

Bericht door Sirene »

Bonnie F schreef: 04 jan 2023, 10:34 @sirene : Ga ik zeker doen. En ik houd me aanbevolen voor tips en advies. Ik wil graag een herder (in de zin van duits, wit, mechel etc) met een zacht randje. Zonder enorm hoog in de energie te zitten. Een hond die graag bij je is en je in de gaten houdt zonder alleen maar te willen werken. Tuurlijk is deze wens ingegeven door Zappa. Ik zie ook wel dat wat ik hierboven beschrijf feitelijk Zappa was. Dat is natuurlijk wel een valkuil.
https://www.facebook.com/DivaLupa

Je moet hier zijn :)
CatnDog
Posts in topic: 2
Honden: 1
Welke: Groenendaeler

Bericht door CatnDog »

Nanna schreef: 04 jan 2023, 10:21 Hier in het bos loopt een meneer met twee volle Huskyteven. En ze lopen allebei los te vliegen. Negeren alle honden die ze tegenkomen. En als ie roept staan ze naast hem te kwispelen.
Ik heb altijd de neiging om een buiging voor die man te maken😂
Doen! Dat vindt hij vast leuk :lol1:
Persistence
Posts in topic: 4
Honden: 2
Welke: Schotse herder en sheltie x boerenfox

Bericht door Persistence »

Sirene schreef: 04 jan 2023, 16:59
Bonnie F schreef: 04 jan 2023, 10:34 @sirene : Ga ik zeker doen. En ik houd me aanbevolen voor tips en advies. Ik wil graag een herder (in de zin van duits, wit, mechel etc) met een zacht randje. Zonder enorm hoog in de energie te zitten. Een hond die graag bij je is en je in de gaten houdt zonder alleen maar te willen werken. Tuurlijk is deze wens ingegeven door Zappa. Ik zie ook wel dat wat ik hierboven beschrijf feitelijk Zappa was. Dat is natuurlijk wel een valkuil.
https://www.facebook.com/DivaLupa

Je moet hier zijn :)
Zou ik ook aanbevelen :ok:
Afbeelding
Bonnie F
Posts in topic: 5

Bericht door Bonnie F »

Dank. Ik heb weer om naar uit te kijken.
Plaats reactie