Aan de hand van haar chip gegevens waar t geboorte jaar etc uit kwam. Maar goed zolang wij niet weten of ze als pup al bij die mevrouw is geweest of dat ze toen ooit op een leeftijd is geschat en dat er toen in is gezet. Gaan het nooit weten. Hopelijk mag ze er in iedergeval nog wat jaartjes zijn.
Bijna 18 jaar oud
-
- Posts in topic: 34
- Honden: 1
- Welke: Oud Duitse herder
Re: Bijna 18 jaar oud
- HillieS
- Posts in topic: 4
- Honden: 2
- Welke: Kruising Border Terriër + Nederlandse Schapendoes
Wat mooi dat t zo goed gekomen is
-
- Teckeltoos
- Posts in topic: 3
- Welke: Teckel
Ik word zo blij van deze foto's
Vooral die laatste
Vooral die laatste
Die is in elk geval prima terechtgekomen:) precies zo'n hondje heb ik ook gehad..Sophietje
-
- Posts in topic: 9
Geweldige foto's. Helemaal op haar gemak. Top!
Die krijgt echt nog een super tijd. Hopelijk mag ze er nog lang van genieten. De knapper prinses
- Kells
- Posts in topic: 5
- Honden: 3
- Welke: Ierse Setters
Geweldig!
Hartelijke groet, Astrid en een lebber van Aislinn, Finbar en Clancy.
- Mo-yi
- Posts in topic: 6
- Welke: Malamute-husky
Wat heerlijk dit, genietend snoetje
- Célie
- Posts in topic: 1
- Welke: Old english bulldog
- Contacteer:
Wat een leukerd en fijn dat ze nog bij je ouders kan genieten van haar oude dag.
-
Even een update over de oude dame. Vicky gaat nu door het leven als Nikkie. Mijn moeder vond de naam niet leuk bekken en qua roepen klinkt het voor haar toch bijna hetzelfde.
Mevrouw doet het goed. Inmiddels wel geopereerd. Ze had tumoren bij haar melklijsten. Volgens het asiel had ze hier geen last van, maar ze zat er continue aan. Krabben en likken. Nu is ze nog enorm fit voor haar leeftijd, dus als wij het wilde laten doen dan was het beter om meteen te doen. Operatie en herstel ging dikke prima. Ze is nu zoveel meer ontspannen. Geen neurotisch gedrag meer.
Mevrouw is wel een enorme dwingeland. Haar wil is wet. Hoezo in de hondenkar? Ik heb benen ja
Om 22:00 is het echt wel bed tijd hoor. Staat me onder aan de trap, blafje en naar boven kijken. Je kan haar dan ook gerust op bed leggen en dan snurkt ze gewoon. De bedoeling was in het mandje naast mijn ouders bed. Inmiddels ligt ze op mijn moeders kussen. Als het aan haar ligt dan moet ze de hele dag gekriebeld worden. Heerlijk vind ze dat.
Ze kan ook heerlijk uitslapen, dus het… ja ze moet er wel elke nacht uit om te plassen.. heeft wel geteld maar 1 dag geduurd. Lekker lang uitslapen vindt ze gewoon heerlijk en hoeft er echt ‘s nachts niet meer uit.
Waar wij dachten een oud krakkemikkig hondje te halen. Hebben we een heuse Benidorm bastard in huis gehaald. t kind is niet goed af en toe hoor. Racen en grapjes maken. Je merkt echt dat ze steeds meer haar draai begint te vinden. Ze geniet echt van haar leven en mijn ouders van haar.
Mevrouw doet het goed. Inmiddels wel geopereerd. Ze had tumoren bij haar melklijsten. Volgens het asiel had ze hier geen last van, maar ze zat er continue aan. Krabben en likken. Nu is ze nog enorm fit voor haar leeftijd, dus als wij het wilde laten doen dan was het beter om meteen te doen. Operatie en herstel ging dikke prima. Ze is nu zoveel meer ontspannen. Geen neurotisch gedrag meer.
Mevrouw is wel een enorme dwingeland. Haar wil is wet. Hoezo in de hondenkar? Ik heb benen ja
Om 22:00 is het echt wel bed tijd hoor. Staat me onder aan de trap, blafje en naar boven kijken. Je kan haar dan ook gerust op bed leggen en dan snurkt ze gewoon. De bedoeling was in het mandje naast mijn ouders bed. Inmiddels ligt ze op mijn moeders kussen. Als het aan haar ligt dan moet ze de hele dag gekriebeld worden. Heerlijk vind ze dat.
Ze kan ook heerlijk uitslapen, dus het… ja ze moet er wel elke nacht uit om te plassen.. heeft wel geteld maar 1 dag geduurd. Lekker lang uitslapen vindt ze gewoon heerlijk en hoeft er echt ‘s nachts niet meer uit.
Waar wij dachten een oud krakkemikkig hondje te halen. Hebben we een heuse Benidorm bastard in huis gehaald. t kind is niet goed af en toe hoor. Racen en grapjes maken. Je merkt echt dat ze steeds meer haar draai begint te vinden. Ze geniet echt van haar leven en mijn ouders van haar.
Laatst gewijzigd door Rosanne op 09 jan 2023, 23:09, 1 keer totaal gewijzigd.
- Tamara/Bayko
- Posts in topic: 2
- Welke: Vlinderhondje [Epagneul Nain Continental Papillon]
Wat een ontzettend leuk hondje om te zien. Heerlijk dat ze op haar oude dag een goed nieuw thuis heeft gekregen waar men nog moeite heeft genomen alles eruit te halen wat erin zit. Dat lijkt een match made in heaven tussen je ouders en Nikkie. Hopelijk mogen ze nog lang van elkaars gezelschap genieten .
-
- Welke: Lente [Chihuahua] Famke [klein mixje] Zoë [Lhasa Apso]
Super update!
Lente (2013) Famke (2012) Zoë (2012)
In herinnering
Sinne (2007-2017-2019)
Joy (2003-2011-2017)
In herinnering
Sinne (2007-2017-2019)
Joy (2003-2011-2017)
- Teckeltoos
- Welke: Teckel
Wat een heerlijke update. Dat ouwe opoetje wordt op deze manier makkelijk 20+.
Geweldige update
Die is fantastisch terecht gekomen.
Die is fantastisch terecht gekomen.
Wat ziet ze er goed uit, heerlijk ook dat ze zo goed kan slapen.
Waar ze met haar groene trui aan omkijkt kan je toch niet geloven dat ze zo oud is. Wat een koppie en die ogen zo fit. Heerlijke update.
- Kells
- Posts in topic: 5
- Welke: Ierse Setters
Wat een geweldig leuke update! Tis een echte Benidorm bastard, kijk haar genieten!
Hartelijke groet, Astrid en een lebber van Aislinn, Finbar en Clancy.
- ellen en de birmanen
wat een lekker bekkie heeft ze, om verliefd op te worden
- Cooper
- Welke: kruising spaniel kooiker markiesje
Wow wat leuk. Dat gun je toch ieder oudje die op die manier in het asiel belandt. En dan zo met je gatje in de boter vallen. Geweldig .
-
- Posts in topic: 1
- Honden: 2
- Welke: Grieks
ik heb dit topic ook helemaal gemist, maar wat een mooi verhaal met een happy ending! i love it