Politie schiet hond dood in Rotterdam

Alle kynologische praat past in dit forumonderdeel
Célie
Posts in topic: 2
Honden: 1
Welke: Old english bulldog
Contacteer:

Re: Politie schiet hond dood in Rotterdam

Bericht door Célie »

Zijn wel veel honden met tumoren in hun kop hè, zo raar dat ik nog niet agressief ben geworden met 4 tumoren in m'n kop :19:
DomorVerbeuk
Welke: Peruvian Doodle

Bericht door DomorVerbeuk »

Ja, het viel mij ook al op. En iedereen laat blijkbaar ook nog autopsie doen als ze hun hond vanwege agressie hebben moeten laten inslapen. Bijzonder dat het op EHL/HF nog niet is voorgekomen.
Célie
Welke: Old english bulldog
Contacteer:

Bericht door Célie »

DomorVerbeuk schreef: 10 jan 2023, 15:12 Ja, het viel mij ook al op. En iedereen laat blijkbaar ook nog autopsie doen als ze hun hond vanwege agressie hebben moeten laten inslapen. Bijzonder dat het op EHL/HF nog niet is voorgekomen.
Vroeger waren het nietjes in het oor, nu tumoren in de kop. :vaag:
Dipsy20

Bericht door Dipsy20 »

DomorVerbeuk schreef: 10 jan 2023, 15:12 Ja, het viel mij ook al op. En iedereen laat blijkbaar ook nog autopsie doen als ze hun hond vanwege agressie hebben moeten laten inslapen. Bijzonder dat het op EHL/HF nog niet is voorgekomen.
En toch is het ons overkomen geen staffie of aanverwant
Maar een x Mechelse herder die vanuit het niets onze dochter aan viel
En wij hebben wel een foto’s laten maken waar uitbleek dat er toch echt een tumor zat
Dierenarts schrok zijn ogen stonden ook heel anders
Wij hebben besloten om hem in te slapen
Die hond was me alles waren echt 1 samen
Dus zeg nooit nooit
Afbeelding
EchoMira
Posts in topic: 9
Honden: 2
Welke: Whippet en Lurcher

Bericht door EchoMira »

Wat erg dat dat gebeurt is.
Ik heb er met Eva wel over ingezeten. Ik stond met een pup van 11 weken buiten de albert heijn te wachten. Er komt een keurig mevrouwmens aan die het hondje wilde aaien.
Mag natuurlijk...doe maar. Staat ze ineens recht op voor mijn smoel " Au! Nou ja!" en echt gewoon bloed aan de vingers. Zo'n keiharde pits.
Superlieve hond maar alles wat ze stom vond was meteen bijten. Haha.

Maar nooit in deze orde hoor. Je hand er af. Door een mechelteefje.
Ze bijten wel maar dat rukken en knaagkauwen op ledematen is wel echt een molosserding. Herders straffen af en klapkaken zijn al bijna aan het vreten. Dat is dat gedrag toch..met veel bloed en bijten? Dan ben je het geitje aan het verwerken tot wolvenvraat.

Ik snap prima dat de hond moet wijken als je kind thuis niet lekker loopt maar dat gaat meer over hoe specifiek jouw eisen zijn dan over of de hond goed is. Het is niet alsof mechelaars bekend staan als geschikte huishond met peuters.
Dipsy20

Bericht door Dipsy20 »

EchoMira schreef: 10 jan 2023, 21:35 Wat erg dat dat gebeurt is.
Ik heb er met Eva wel over ingezeten. Ik stond met een pup van 11 weken buiten de albert heijn te wachten. Er komt een keurig mevrouwmens aan die het hondje wilde aaien.
Mag natuurlijk...doe maar. Staat ze ineens recht op voor mijn smoel " Au! Nou ja!" en echt gewoon bloed aan de vingers. Zo'n keiharde pits.
Superlieve hond maar alles wat ze stom vond was meteen bijten. Haha.

Maar nooit in deze orde hoor. Je hand er af. Door een mechelteefje.
Ze bijten wel maar dat rukken en knaagkauwen op ledematen is wel echt een molosserding. Herders straffen af en klapkaken zijn al bijna aan het vreten. Dat is dat gedrag toch..met veel bloed en bijten? Dan ben je het geitje aan het verwerken tot wolvenvraat.

Ik snap prima dat de hond moet wijken als je kind thuis niet lekker loopt maar dat gaat meer over hoe specifiek jouw eisen zijn dan over of de hond goed is. Het is niet alsof mechelaars bekend staan als geschikte huishond met peuters.

Ze is gericht in haar hoofd gebeten
En ze was geen peuter
Een kind van 11 jaar oud die heel goed weet om te gaan met herders of andere grote rassen
Onze eisen waren en zijn een hond bijt nooit maar zo
Maar in dit geval echt wel en kon de hond hier iets aan doen nee hij heefd de zwaarste straf gekregen in mijn ogen
Wij zijn die zelfde dag van het incident na onze vaste eigen dierenarts geweest die wist niet wat hij hoorde en zag
Er zijn foto’s gemaakt deze zijn ook opgestuurd na Utrecht en de wagenrenk en na dat ook hun zeiden
Dat dit een tumor was zo groot als een mandarijn hem 2 dagen later inlaten slapen
Achteraf liet hij al dingen zien waar van ik dacht raar doet hij nooit (speuren) wist hij soms niet meer
Met meer van die kleine dingen die voor mij gevoel niet klopte afvallen dierenarts kon nooit niks vinden
Had hij dit niet gehad dan liep hij nog gewoon rond bij ons wel met aanpassingen
Wij hebben hem ook nooit niets verweten en mijn dochter ook niet
Er lopen nog steeds herders hier in huis rond en dat zal ook altijd blijven me dochter is er gelukkig goed
Vanaf gekomen Wel littekens en voor bepaalde kleuren herders vooral met lichte ogen wel huiverig
Maar ze weet ook dat ze hier niks aan kon doen en de hond in kwestie ook niet
Ook met deze herder werd gewoon getraind IGP zelfs knpv op zijn manier

Hij is dus niet ingeslapen om het incident maar omdat hij pijn had aan zijn hoofd nogmaals
Anders had hij hier nog steeds gelopen
Afbeelding
Nanna

Bericht door Nanna »

Rocky en Jantine
© Archief Jantine
Rocky was zijn allerbeste vriend. Maar plots werd Gaby de prooi van zijn eigen hond. Vanuit het niets werd hij afgelopen weekend aangevallen door de 5-jarige Stafford. "We verkeerden in doodsnood."
“Kom binnen. Wil je een kopje koffie?”, vraagt Jantine aan de verslaggever die spontaan heeft aangebeld. Aan gastvrijheid geen gebrek in het huis in Rotterdam-Vreewijk. Haar man Gaby komt ook in de woonkamer zitten. Hij is net terug uit het ziekenhuis en heeft trek in een saucijzenbroodje. “Wil je er misschien ook een?” Er hangt een vriendelijke en uitnodigende sfeer in het huis. Hoe anders was dat afgelopen weekend, toen hun hond Rocky compleet door het lint ging.
Gaby neemt een hap van zijn broodje. Zijn rechter onderarm is in verband gewikkeld en zijn linkerarm zit in een brace. Hij wijst de plekken aan waar Rocky hem heeft aangevallen: zijn armen, benen en hals. “Toen hij voor de eerste keer beet, wist ik dat hij niet meer zou loslaten.”
Rocky was echt een kroelkip. Tien minuten voordat het gebeurde, liet hij zich nog op zijn buikje kriebelen.
Jantine
Jantine en Gaby hebben ervaring met Rottweilers en Staffords. Ze praten heel liefdevol over Rocky, die al drie jaar deel uitmaakte van het gezin. Jantine: “We hadden altijd een heel goede band met hem. Rocky was echt een kroelkip. Die zaterdag lag hij nog met ons op de bank, met zijn pootjes in de lucht. Nog nooit heeft hij agressie naar ons getoond. Er was geen wolkje aan de lucht. Tien minuten voordat het gebeurde, liet hij zich nog op zijn buikje kriebelen.”
Politie schiet agressieve hond dood die zijn baasjes aanviel in eigen huis
LEES OOK
Politie schiet agressieve hond dood die zijn baasjes aanviel in eigen huis
In de slaapkamer merken ze op dat een hoeslaken is verscheurd. Ze kijken wat er aan de hand is. En dan, uit het niets, bijt Rocky Gaby waar Jantine bij staat. "Je schrikt je het apezuur, het komt zo onverwachts. De eerste twee seconden bevroor ik”, zegt Jantine. Gaby neemt het gesprek over: “Hij pakte als eerst mijn linkerhand. Ik zag mijn vingers in zijn bek bungelen.”
Er voltrekt zich een horrorscenario. Rocky bijt zelfs in de nek van Gaby. Hij wijst naar hechtingen een paar centimeter van zijn halsslagader. “Op het ene moment is hij mijn beste vriend en op het andere moment ben ik zijn prooi.”
Er ontstaat een gevecht op leven en dood waarbij Rocky op Gaby inbijt en Jantine in een uitzichtloos moment met een schaar probeert om Rocky te verwonden, zodat hij Gaby loslaat. “Ik dacht: als ik niet ingrijp, word ik weduwe. Je handelt op dat moment uit doodsnood”, zegt Jantine in tranen.
Gaby: “Ik had zoveel bloed verloren. Ik wilde het opgeven, want ik kon niet meer.” Met zijn laatste kracht kan Gaby nog een trap geven waardoor Rocky naar benden valt en hij de deur achter zich kan dichttrekken. Inmiddels is de politie al gearriveerd. Uiteindelijk wordt Rocky getaserd en doodgeschoten.
Je gaat naar verklaringen zoeken: hersentumor, drugs in poep die hij gegeten heeft, hondsdolheid? Je weet het niet
Jantine
“Hij leek wel bezeten”, zegt Jantine. “Je gaat naar verklaringen zoeken: hersentumor, drugs in poep die hij gegeten kan hebben, hondsdolheid. Je weet het niet. Ik wil daarom autopsie laten plegen om te onderzoeken of er een fysieke oorzaak voor zijn gedrag was.”
Volgens hondengedragsterapeut Sharon van Wijngaarden kan een tumor of ziekte de oorzaak zijn van afwijkend gedrag bij honden. Ook geven honden signalen waarna er agressie kan komen. Staffords doen dat amper. “Het lezen van gedrag bij bepaalde ‘vechthonden’ is daarom niet makkelijk en agressie lijkt soms uit het niets te komen."
Gaby en Jantine storen zich aan de reacties die ze lezen op internet van personen die de geschiedenis of situatie niet kennen. “Ik had hem uit het asiel gehaald om hem een tweede kans te geven. Rocky was mijn allerbeste vriend. We zaten samen op de bank en tien minuten daarna ben je in een doodsgevecht met je hond. Dat kan je niet zien aankomen en niet bevatten. “Ik heb Rocky nooit geslagen, nooit geschopt, alleen maar liefde gegeven. We zijn consequent geweest en hij heeft genoeg beweging gekregen.”
Ik ben een van mijn allerbeste vrienden kwijt. Ik hoop dit nooit meer mee te maken.
Gaby
Jantine heeft zondag afscheid van Rocky genomen bij de dierenambulance.“Ik heb zijn botjes en kommetje tussen zijn pootjes gedaan en gezegd dat ik intens van hem houd. Ik houd van hem en haat de situatie.”
Het eerste wat Gaby deed toen hij thuiskwam, was naar de mand van Rocky lopen en aan zijn kussen ruiken. “In mijn gedachten wilde ik hem pakken. Ik heb daarna een kwartier lopen janken. Ik ben een van mijn allerbeste vrienden kwijt. Ik hoop dit nooit meer mee te maken.”
Gaby merkt dat hij voorzichtiger is nu hij honden tegenkomt. “Dat had ik vroeger niet. Ik ben niet bang, wel meer alert.” Op dit moment zo kort na het drama staat zijn hoofd niet naar een andere hond. ”Hoe gek het ook klinkt, de deur staat altijd open. Maar nu even niet."
Frootje
Posts in topic: 1
Welke: Griekse Wawa + Kelpiedoes
Contacteer:

Bericht door Frootje »

Nanna schreef: 11 jan 2023, 17:25Ik ben een van mijn allerbeste vrienden kwijt. Ik hoop dit nooit meer mee te maken.
Dan zou ik voor de zekerheid volgende keer een leuk dwergpoedeltje een tweede kans geven. :schrik:

Wat een akelig verhaal. En wat een idioten onder dat Facebookbericht weer. Zucht.
Gonnie

Bericht door Gonnie »

Frootje schreef: 11 jan 2023, 18:16
Nanna schreef: 11 jan 2023, 17:25Ik ben een van mijn allerbeste vrienden kwijt. Ik hoop dit nooit meer mee te maken.
Dan zou ik voor de zekerheid volgende keer een leuk dwergpoedeltje een tweede kans geven. :schrik:

Wat een akelig verhaal. En wat een idioten onder dat Facebookbericht weer. Zucht.
Zijn gewoon mensen die niet willen weten dat ze opgevreten kunnen worden door hun eigen hond.
Afbeelding

Tanja en Anne
Marc

Bericht door Marc »

Ik snap best dat mensen denken dat het uit het niets kwam omdat ze heel wat signalen gemist hebben. Ze gingen kijken naar verscheurd beddengoed staat er. Hond was dus in feite al bezig met het standje 10 en scheurwerk. Misschien even op zijn kop willen geven of die zaken af willen pakken en dan gaat de hond in datzelfde standje door op de opgetilde lakens aangejaagd door een berisping en ineens hangt hij in je vel en vlees.

Dat soort dingen maken dat ik nooit maar dan ook nooit een pitbull wil. Zoveel gewonden en zoveel dode medehonden veroorzaakt. Ik heb echt niet de illusie dat ik daar boven sta. Dat mijn pitbull dat nooit zo doen. Eenmaal aanvallend en opgefokt zijn die honden tot alles in staat. Heb je er twee en ga je ze te wild maken met spelen veroorzaak je ook al snel een bloedbad. Doe dat met je kind erbij of wat bijt en trekspelletjes en wat dan als je hand en onderarm ineens meegenomen worden in het spel?

Ik ben tegenwoordig zover dat ik absoluut niet meer een huis binnen ga als ze pitbulls hebben. Amstaff eigenlijk ook niet. Engelse Stafford prima. Dat is een stabiel ras. De rest is zo'n door elkaar gefokte puinhoop dat je niet meer weet wat het is. Zijn het scheetjes en super stabiel of tijdbommetjes met de vasthoudendheid van een bulldog en de strijdlust en felheid van een terriër. Ik ga me niet beschikbaar stellen.
Nanna

Bericht door Nanna »

Ik ken gelukkig geen mensen met pitbulls. Zo’n kennissenkring heb ik niet. Het is toch altijd een bepaald allooi wat er mee loopt en ja, daar voel ik me te goed voor.
Mocht iemand het toch in de onwijze knar halen om zo’n stuk gedierte aan te schaffen dan ben ik er ook weg. Zoek het maar uit met Murderface.
Marc

Bericht door Marc »

Nanna schreef: 12 jan 2023, 14:07 Ik ken gelukkig geen mensen met pitbulls. Zo’n kennissenkring heb ik niet. Het is toch altijd een bepaald allooi wat er mee loopt en ja, daar voel ik me te goed voor.
Mocht iemand het toch in de onwijze knar halen om zo’n stuk gedierte aan te schaffen dan ben ik er ook weg. Zoek het maar uit met Murderface.
Ik ook niet. Maar ik haal nog wel eens wat op van marktplaats of kom nog wel eens ergens. Dat doe ik niet meer als er een pitbull rondloopt.
EchoMira
Posts in topic: 9
Welke: Whippet en Lurcher

Bericht door EchoMira »

Nanna schreef: 12 jan 2023, 14:07 Ik ken gelukkig geen mensen met pitbulls. Zo’n kennissenkring heb ik niet. Het is toch altijd een bepaald allooi wat er mee loopt en ja, daar voel ik me te goed voor.
Ik had ze als werk als klant. T en D waren agressief verliefd op elkaar en allebei een iq van hooguit 80 en een redbullverslaving.
Ze hadden eerst een prachtige pup. Brindle pit bull teef. Wereldhond. Zo mooi en trouw maar ontzettend waaks. Dat hou je met je gelnagels niet tegen.

Toen werd de hond gedekt door een andere xxl en was mevrouw zelf ook zwanger. En gingen ze zelfstandig wonen.
Ik heb nog een paar berichtjes gestuurd maar dat was het natuurlijk niet.
Ik zie het zo gebeuren dat het derde jeugdzorgzoontje de hond van de galerij pleurt.
Stupiditeit gedijt in zulke kringen.
Noor
Posts in topic: 6

Bericht door Noor »

Ik zit al best even " in de honden"
En kan in 25 jaar tijd de mensen met een pitbull/ stafford die wel verantwoord en realistisch met hun hond om gingen op 1 hand tellen.

Ik heb zelf ook wat ervaring met de am staff ( hadden we als klant showhonden bij " ons" thuis) en dat waren een prachtige teef en reu ,maar absoluut niet te vertrouwen met andere honden en zelf moest je ook uitkijken wanneer ze opgefokt waren. Ik vond het toen al vreselijk, waarom wil je in vredesnaam zo'n tikkende bom.

Ik ben zelf ternauwernood ontsnapt aan een lelijke aanval van een kruising rottweiler/ amstaff, ik had het geluk dat ik net op tijd de kenneldeur dicht kon drukken en ze alleen mijn jas en trui te pakken had door de tralies heen, gescheurde kleding, krassen en een gekneusde arm had ik, maar ik weet zeker dat wanneer ik haar niet iachter de deur had kunnen krijgen ze me ontzettend te grazen had genomen. En dit was dus ook " uit het niets" ik kende haar al een paar jaar en voerde en liet haar regelmatig uit. Die dag was ze anders en ik twijfelde even bij het aanlijnen in de kennel, dat was haar moment schijnbaar.

Ik vind lastig om te bevooroordeeld te zijn, omdat ik weet dat er hier ook mensen zijn ( waren) met dit type hond. En, wat ik al zei, ik ken er echt wel, die heel fijn waren,( kyra van uh Veronique? Xavi van hylos)

Dat er ook genoeg valse, bijterige jrts zijn? Ja vast wel of doorgefokte goldens of nare mechelaars of ... nou ja vul.maar in

Pitbull , stafford, kruising daarmee is gewoon andere koek en dat bewijst zich elke keer weer.

Ik ontloopt ze als een bange haas.
Afbeelding
Nanna

Bericht door Nanna »

Noor schreef: 12 jan 2023, 23:47
Ik vind lastig om te bevooroordeeld te zijn, omdat ik weet dat er hier ook mensen zijn ( waren) met dit type hond. En, wat ik al zei, ik ken er echt wel, die heel fijn waren,( kyra van uh Veronique? Xavi van hylos)
Of de hond van Nicoline.
Dat zijn evengoed onbetrouwbare honden maar die hebben of hadden eigenaars met net wat meer realiteitszin.
Je kunt gewoon niet ontkennen dat de overgrote meerderheid bij zwakbegaafden met issues zit.
Marc

Bericht door Marc »

Ik snap wat je zegt Noor. Een vriend van mij had 3 pitbulls. Moeder, vader en dochter. Super mooie en zeer lieve honden. En hij had 2 kleine kindjes. De honden waren echter ontzettend vechtlustig maar onderling waren ze prima. Tenminste tot dan toe. Ik was bij het nestje betrokken en heb zelfs overwogen een pup te nemen. Gewoon omdat ik ze zo ontzettend leuk vond. Maar ik was er ook bij toen we met de kinderwagen en het kleutertje aan de hand in een park liepen. Er kwam een berghond aan die los liep. Dat liep overigens goed af maar toen zag je het gif in het ras. Echt standje tien. Alledrie. De reu klapte op de berghond maar misschien waren de teven nog wel feller. Redirectie naar elkaar en extreem fel gegil en hysterie. Als alledrie de honden los waren gekomen was de berghond verscheurd. Nu was die vriend van mij totaal no nonsense. Dus sterk, groot en fysiek in staat de honden te mannen. Het ging dus goed maar ik hoefde er geen meer. Ik heb de teefjes aan elk een hand opgehangen en al gorgelend en naar mij en elkaar happend tot rust laten komen en hij is op de reu gesprongen en heeft de bek open gewerkt en de berghond losgewrikt. Dat was traumatisch met een gillende kleuter en een baby in een kinderwagen.

Dat zit erin. En dat ontkennen is het domste dat je kan doen.

Ik heb ook vaak genoeg gezien en ook hier gezien hoe verantwoordelijk mensen zijn. Maar toch denk ik, jij schrikt en wordt bijna gepakt. Dit incident was er ineens en voor mij onverwacht en zo gebeuren er steeds zomaar ineens dingen met die rassen. Dat ze ontploffen. En dan....
Marc

Bericht door Marc »

Het ging goed omdat de berghond los was waar het niet mocht en zelf op ons af kwam. Die vriend van mij kon voor er schade was zijn pitbull meteen van de hond losmaken. Dus dat was in principe best goed. Geen bloed en geen schade. Maar snap wat je zegt natuurlijk. Goed is niet vechten. Je grote hond los laten en op mensen met honden af laten rennen is ook niet goed.

Ik heb net een bijtincident achter de rug natuurlijk en in geval van de pitbull liep het in elk geval beter af dan met Bas.
Marc

Bericht door Marc »

Dat doe ik dus ook niet 😉
Crutz

Bericht door Crutz »

Nu zou het te maken hebben met dat hij bravecto heeft gekregen volgens de eigenaresse.

Afbeelding
Noor
Posts in topic: 6

Bericht door Noor »

Ah. Ja.

Misschien kunnen ze er wel een zaak van maken. 💰
Afbeelding
Loraine
Welke: Shih Tzu en middenslag Keeshond

Bericht door Loraine »

Nou ja, Mahdu vertoonde ook 'aggressief' gedrag bij zijn vlooienmiddelvergiftiging en de periode erna.
Maar dat uitte zich ook overduidelijk op andere manieren dan alleen om zich heen happen in alles wat hij te pakken kon krijgen bij de minste prikkels (oa epileptoforme aanvallen, obsessief krabben en likken, extreem drammen en driftbuien).
Het kán dus zeker aan een reactie op parasietenbestrijding liggen maar het lijkt in hun geval toch wel sterk op zoeken naar een reden om maar niet te hoeven accepteren dat ze gewoon een vechtjoekel in huis hadden.

Onze staff die af en toe flipte had Addison.
Die is na een aantal incidenten (nooit gericht op mensen) waarbij het bloed van onze rottie tegen het plafond zat :ugh:, strikt scheiden vd honden bij onze afwezigheid en de melding van mijn moeders andere dochter dat die zich niet meer veilig voelde ingeslapen.
Een hond die onverdraagzaam wordt naar zijn roedelgenoten, niet meer beter wordt etc aanhouden is geen optie.
Het uitplaatsen van een zieke, agressieve hond is geen optie, laat staan een hond van dergelijk kaliber, das gewoon een tikkende tijdbom. :schrik:
Mahdu, Dívka en oppashond Joep
Afbeelding
Nanna

Bericht door Nanna »

Pit bulls make up only 6% of the dog population, but they’re responsible for 68% of dog attacks and 52% of dog-related deaths since 1982, according to research compiled by Merritt Clifton, editor of Animals 24-7, an animal-news organization that focuses on humane work and animal-cruelty prevention.

Clifton himself has been twice attacked by dogs (one pit bull), and part of his work involves logging fatal and disfiguring attacks. Clifton says that for the 32 years he’s been recording, there has never been a year when pit bulls have accounted for less than half of all attacks. A CDC report on dog-bite fatalities from 1978 to 1998 confirms that pit bulls are responsible for more deaths than any other breed, but the CDC no longer collects breed-specific information.

Another report published in the April 2011 issue of Annals of Surgery found that one person is killed by a pit bull every 14 days, two people are injured by a pit bull every day, and young children are especially at risk. The report concludes that “these breeds should be regulated in the same way in which other dangerous species, such as leopards, are regulated.”

Als dat allemaal veroorzaakt wordt door ‘hersentumoren’ mogen ze het type hond weleens gaan scannen want dan gaat daar iets gezondheidtechnisch helemaal niet goed.
Ondertussen weten we allemaal dat het gewoon de ingefokte aard van het beestje is. Maar ja, de rozebrilleninfanterie wil er maar niet aan en blijft excuses verzinnen.
Echt, opruimen die hap. Weg ermee.
ranetje

Bericht door ranetje »

Ik wist niet dat het zo veel gebeurde :schrik:
Dan is het eigenlijk wel verstandig om dat ras uit te bannen.
Zou het daarmee klaar zijn?
Afbeelding
Nanna

Bericht door Nanna »

ranetje schreef: 18 jan 2023, 14:44 Ik wist niet dat het zo veel gebeurde :schrik:
Niet helemaal want dan schaft dat slag zich wel rotwijlers en argentijnse doggen aan. Die lul MOET verlengd worden.
Maar dat idiote onvoorspelbare van de pitbull ben je dan wel kwijt en dat schiet al leuk op.
ranetje

Bericht door ranetje »

Nanna schreef: 18 jan 2023, 14:48
ranetje schreef: 18 jan 2023, 14:44 Ik wist niet dat het zo veel gebeurde :schrik:
Niet helemaal want dan schaft dat slag zich wel rotwijlers en argentijnse doggen aan. Die lul MOET verlengd worden.
Maar dat idiote onvoorspelbare van de pitbull ben je dan wel kwijt en dat schiet al leuk op.
:ok:
In ieder geval zijn die niet gefokt en geselecteerd op hondengevechten
Dat zal al schelen, al zijn het natuurlijk ook niet de meest gemakkelijke honden :P
Afbeelding
Plaats reactie