Vetbult
- Persistence
- Posts in topic: 3
- Honden: 2
- Welke: Schotse herder en sheltie x boerenfox
Re: Vetbult
Dat was een flinke. Zal inderdaad op die plek veel last gegeven hebben. Hopen dat het nu weg blijft.
- Célie
- Posts in topic: 1
- Honden: 1
- Welke: Old english bulldog
- Contacteer:
Jeetje flinke bult voor zo'n formaat hond. Nou duimen voor snel herstel.
Net weer terug van de da ( ze wilde hem vandaag weer zien) zag er goed uit. Wel iets verhoging dus een ab spuit gehad.
Vannacht was niet leuk. Hij had veel pijn en kon en wilde absoluut niet op zijn poot leunen ( snap ik) vanochtend was dat iets beter, heeft hij ook geplast en gepoept. Nu een dag of 10 echt veel rust, alleen piesen en poepen verder in zijn rennetje.
Vannacht was niet leuk. Hij had veel pijn en kon en wilde absoluut niet op zijn poot leunen ( snap ik) vanochtend was dat iets beter, heeft hij ook geplast en gepoept. Nu een dag of 10 echt veel rust, alleen piesen en poepen verder in zijn rennetje.
Laatst gewijzigd door Noor op 17 jan 2023, 14:03, 1 keer totaal gewijzigd.
Oooh wat zielig dat hij veel pijn had vannacht. Ook voor jou heel akelig. Hopelijk vanaf nu steeds wat beter. Sterkte. Lieve koppie van hem .
Hij krijgt toch hopelijk ook wel wat pijnstilling?
- Fenneke
- Welke: Witte herder en nu een hún
Ach zie hem liggen dan. Hopelijk zakt de pijn redelijk snel en knapt hij weer op.
Beterschap
Beterschap
Groetjes Fenneke en Baloe
In herinnering mijn 2 witte kanjers
Amos en Buster
In herinnering mijn 2 witte kanjers
Amos en Buster
- Cooper
- Welke: kruising spaniel kooiker markiesje
Jee, wat een kneiter van een bult. Gelukkig is ie daar van af. Veel beterschap
- CatnDog
- Welke: Groenendaeler
Hij ligt letterlijk in de lappenmand. Beterschap!
- Yvette
- Posts in topic: 2
- Welke: Toy Poedel + Kelpie kruising
- Contacteer:
Wat een grote bult zeg, fijn dat die er nu uit is. Hoe gaat het inmiddels met hem?
Groetjes Yvette
Freek (2020), Barrie (2021)
Freek (2020), Barrie (2021)
Tis toch geen weer om buiten te spelen. Lekker rusten met veel biefstuk en slagroom.
Freek gaat oke, de wond/ hechtingen van de grote bult gaan goed.
Er was ook een klein bultje verwijdert op zijn voorpoot, ik had juist gezegd, die groeit niet ( is al jaren zo'n bultje) en heeft hij geen last van, dus als het niet nodig is, snij maar niet. Dat heeft ze dus toch wel gedaan, had ze ook direct spijt van, want dat bleef bloeden en rotplek ( want daar kan hij bij)
Maar goed. Die plek is dus wat aan het irriteren,nu schoonhouden met betadine en hopen dat het goed gaat helen.
Er was ook een klein bultje verwijdert op zijn voorpoot, ik had juist gezegd, die groeit niet ( is al jaren zo'n bultje) en heeft hij geen last van, dus als het niet nodig is, snij maar niet. Dat heeft ze dus toch wel gedaan, had ze ook direct spijt van, want dat bleef bloeden en rotplek ( want daar kan hij bij)
Maar goed. Die plek is dus wat aan het irriteren,nu schoonhouden met betadine en hopen dat het goed gaat helen.
Ohhh wat een vervelend wondje is dat. Hopelijk snel dicht.
- Suzanne
- Posts in topic: 2
- Welke: Havanezers
Wat slordig zeg dat ze dat alsnog gedaan heeft... Maar fijn dat het redelijk goed gaat
Hé toch wat een gedoe. Sterkte ermee
- HillieS
- Welke: Kruising Border Terriër + Nederlandse Schapendoes
Oei wat een rotplekje!
Wat bij Jamie goed werkte toen ongeveer z'n halve achterpoot er zo bij lag, was van dat vette gaas. En dan luchtig een verbandje er omheen.
Wat bij Jamie goed werkte toen ongeveer z'n halve achterpoot er zo bij lag, was van dat vette gaas. En dan luchtig een verbandje er omheen.
Heb ik in huis . Maar onbedekt laten was volgens de da beter.
Had het voor de nacht wel bedekt, ivm niet in de gaten kunnen houden, maar toen was het nog smettiger ( is dat een woord? )
Dus tja.
- HillieS
- Welke: Kruising Border Terriër + Nederlandse Schapendoes