Hij is vanochtend heel rustig bij mij thuis ingeslapen. Terwijl de dierenarts een braunule aanlegde en de verdoving gaf, was Nelson druk bezig met Griekse yoghurt oplebberen van een lepel totdat hij in slaap viel. Geen angst of stress, gewoon lekker liggen bij mij en yoghurt snoepen. Volgens mij een hele mooie dood voor een hond.
Ronja, Annie en Joop de kat had ik even in een andere kamer gedaan. Nadat ze weer in de woonkamer mochten heeft Ronja nog een paar keer staan snuffelen bij hem, zij vond het maar gek dat hij niets meer deed. Annie heeft hem geen snuf of blik meer gegund, kouwe tante dat ze is... Joop had ook weinig belangstelling.
Ik ben enorm verdrietig, het huis voelt kaal en leeg, maar ondertussen heb ik nog twee honden die gewoon om aandacht vragen en hun wandelingen nodig hebben en dat helpt.
Binnenkort zal ik een in memoriam voor hem schrijven en jullie flink spammen met een heleboel foto's zodat jullie nog even goed kunnen zien dat hij de knapste geweldigste liefste corgi was
Fijn om te lezen dat hij rustig ging. Dat is je grootste zorg. Voor nu ook weer veel sterkte. Ondanks dat er andere honden zijn is het evengoed stil in huis.