Bijna 18 jaar oud
-
- Posts in topic: 9
Re: Bijna 18 jaar oud
Geweldig!!! Genieten!
- HillieS
- Posts in topic: 4
- Honden: 2
- Welke: Kruising Border Terriër + Nederlandse Schapendoes
Heerlijk om te lezen zeg, super
Je zou haar echt geen 18 jaar geven. Wat ziet ze er nog goed uit. Ze heeft zelfs deugnieten oogjes. Heerlijk om te lezen dat alles zo goed gaat;
Had dit helemaal gemist, wat een fijne match en heerlijke update
De prinses heeft een koninginneleven, geweldig!
Wat een heerlijke foto's. Ze kijkt alsof ze vindt dat ze het allemaal heel goed voorelkaar heeft nu, met prima personeel, eindelijk En daar dan dat witte krulvachtje bij
-
- Posts in topic: 34
- Honden: 1
- Welke: Oud Duitse herder
Wel even een hele bijzondere update. Afgelopen maandag had mw een plasje op de vloer bij mijn opa en oma gedaan. Mijn vader dacht er bloed in gezien te hebben, dus hop meteen die dag even urine opgevangen en mee naar mijn moeders werk om te laten testen. Ja hoor inderdaad er zat bloed bij. Dus gedacht aan blaasontsteking.
Nu vandaag opeens bloed druppels op mijn moeders broek toen ze op schoot had gezeten. Haar nagekeken. Zat er echt duidelijke normaal rood bloed op haar vacht naast de vulva. Niks verdunt wat je zou verwachten als het met urine zou zijn.
Ze is ook gewoon vrolijk. Wel wat meer van het eten de laatste tijd. Dus wij malen wat het nou kan zijn, want toch niet echt een blaasontsteking beeld. Dus hop staartje weer omhoog… ehm mam…. Nikkie is… loops Vulva opgezet en duidelijke druppels.
Het kind is dus gewoon nooit gecastreerd. In het boekje die ze had meegekregen stond sowieso niks, maar vanuit het asiel ook niks gehoord. Wij gingen er gewoon vanuit dat ze geholpen was. Nou mooi niet dus
Vandaag gaat ze voor de zekerheid wel nog even mee naar de dierenarts, maar het is wel heel duidelijk dat mw Benidorm bastard loops is.
Nu vandaag opeens bloed druppels op mijn moeders broek toen ze op schoot had gezeten. Haar nagekeken. Zat er echt duidelijke normaal rood bloed op haar vacht naast de vulva. Niks verdunt wat je zou verwachten als het met urine zou zijn.
Ze is ook gewoon vrolijk. Wel wat meer van het eten de laatste tijd. Dus wij malen wat het nou kan zijn, want toch niet echt een blaasontsteking beeld. Dus hop staartje weer omhoog… ehm mam…. Nikkie is… loops Vulva opgezet en duidelijke druppels.
Het kind is dus gewoon nooit gecastreerd. In het boekje die ze had meegekregen stond sowieso niks, maar vanuit het asiel ook niks gehoord. Wij gingen er gewoon vanuit dat ze geholpen was. Nou mooi niet dus
Vandaag gaat ze voor de zekerheid wel nog even mee naar de dierenarts, maar het is wel heel duidelijk dat mw Benidorm bastard loops is.
Ze houdt wel van verrassingen.
- annnie
- Posts in topic: 2
- Honden: 3
- Welke: Welsh Corgi Cardigan - Hongaarse straatfik - Galgo
Haha fantastisch, houd haar maar uit de buurt van de mannen voordat ze wilde plannen maakt
- Cooper
- Welke: kruising spaniel kooiker markiesje
Honden (teefjes) doen niet aan de overgang.
-
Nou zeg dat Het leven met haar is zeker niet saai.
Ooh alsjeblieft niet inderdaad. Ik zei al tegen mn moeder, kunnen nu wel een fancy designer nestje nemen gezien ze poedel is.
Haha dat is heel duidelijk. Wij hebben er eigenlijk ook totaal niet over nagedacht. Alles wat wij uit opvang of asiel hadden gehaald was altijd geholpen. Dus dit was wel even een verrassing
- Kells
- Posts in topic: 5
- Welke: Ierse Setters
Geweldig, dat verwacht je toch echt niet!
Hartelijke groet, Astrid en een lebber van Aislinn, Finbar en Clancy.
- Tamara/Bayko
- Welke: Vlinderhondje [Epagneul Nain Continental Papillon]
In het asiel in Born worden honden niet zomaar gecastreerd voordat ze ter adoptie komen. Wel een beetje onhandig van ze om niet te melden dat de oude bes mogelijk nog intact was. Gelukkig heb je het nu op tijd in de gaten. Je moet er toch niet aan denken dat ze op haar bijna 18de per ongeluk gedekt zou worden
-
Nou daar gaat mn designerpuppy plan
In het asiel in Born worden honden niet zomaar gecastreerd voordat ze ter adoptie komen. Wel een beetje onhandig van ze om niet te melden dat de oude bes mogelijk nog intact was. Gelukkig heb je het nu op tijd in de gaten. Je moet er toch niet aan denken dat ze op haar bijna 18de per ongeluk gedekt zou wordenTamara/Bayko schreef: ↑26 jan 2023, 15:43 [quote=Rosanne post_id=201193 time=<a href="tel:1674739194">1674739194</a> user_id=235]
[/quote]
Sowieso vind ik dat ze wel wat steekjes hebben laten vallen. Ze moesten perse bloed afname bij haar doen. Beide pootjes waren kaal. Hele waslijst aan waardes getest. Vervolgens het bloed kwijt geraakt x.x Later weer gevonden, maar daardoor was de kwaliteit niet goed meer en daarmee de uitslag niet betrouwbaar.
En inderdaad je moet er niet aan te denken dat ze nog gedekt zou worden.
-
Nee precies. We liepen ook echt alle scenario’s langs van waar dat bloed vandaan moest komen. Loops zijn was echt het laatste op de lijst.
-
Ja hoor mw haar hoogtij dagen zijn er of zijn er bijna. Vandaag Brego naar mijn ouders gebracht en mw heeft even de mooiste liefdes dans laten zien. Normaal mag hij 1x ruiken en dan mot hij oprotten. Nu snuffelt hij wel iets meer, maar thats it. Hij kijkt nu vooral heel erg zielig, omdat hij niet snapt wat die bejaarde van hem moet. Ze is alvast zwaar in love.
-
- Posts in topic: 9
Nee, klopt, mijn hondje heeft 4 keer in verschillende asiels gezeten, hij is ook niet gecastreerd. In april wordt hij 18. Gelukkig is het niet meer zo standaard om te casteren Mijn vorige asiel hondje kwam ook op 12 jaar, en bleek ook niet gecastreerd te zijn, werd ook loops. Wel waren melklijsten verwijderd (niet tijdens de asieltijd).Tamara/Bayko schreef: ↑26 jan 2023, 15:43
In het asiel in Born worden honden niet zomaar gecastreerd voordat ze ter adoptie komen.
- Lothian
- Posts in topic: 1
- Welke: Roemeen Dalí - Bulgaar Lucca - Lurcher Taro
- Contacteer:
Ik lig in een deuk, dit verzin je toch niet
-
Het is echt geen gezicht. Zo’n mini bejaarde die zo’n grote reus lastig valt. Hij was er helemaal hyper van thuis. Eerst even wat zoomies door de tuin gemaakt.