Meeko de pup
- Fenneke
- Posts in topic: 1
- Honden: 1
- Welke: Witte herder en nu een hún
Re: Meeko de pup
Oohh r met meeko
En Manu ziet inderdaad goed uit . Wat fijn. Hoe is het met jullie nieuwe huis ? Schiet dat een beetje op?
En Manu ziet inderdaad goed uit . Wat fijn. Hoe is het met jullie nieuwe huis ? Schiet dat een beetje op?
Groetjes Fenneke en Baloe
In herinnering mijn 2 witte kanjers
Amos en Buster
In herinnering mijn 2 witte kanjers
Amos en Buster
- HillieS
- Posts in topic: 18
- Honden: 2
- Welke: Kruising Border Terriër + Nederlandse Schapendoes
Ohhhh die van je slapende zoontje en Meeko
Wat een geweldige fotobom en wat zijn Meeko 3n Manu ook leuk met elkaar zeg! Maar die met je slapende zoontje is wel echt te zoet voor woorden hoor
- Zamunda
- Posts in topic: 59
- Honden: 3
- Welke: Willem Kretaan - Ravi windhond - Murphy kelperuaan - Lais in mijn hart
Wat fijn dat het Manu zo goed gaat! Leuk dat vriend plezier gemaakt heeft met Meeko. De foto's zijn ook weer genieten .
OS met dank aan Hakunamatata
Laissah: never a dull moment || Mistertje, dag lieve jongen.|| Willempie || Ravi || Murphy Smurfie ♥
Laissah: never a dull moment || Mistertje, dag lieve jongen.|| Willempie || Ravi || Murphy Smurfie ♥
- Inge O
- Posts in topic: 46
- Honden: 5
- Welke: Hovawart
Normaal ben ik niet zo van de erg lichte ogen, maar bij zijn vachtkleur kleuren zijn lichte ogen prachtig .
- malinois
- Posts in topic: 12
- Welke: Xavi-Xygan-Xanu
- Contacteer:
Prachtig! Wat een knap ding
In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders
Facebooksite Xanu Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
- Diana
- Posts in topic: 22
- Honden: 4
- Welke: Collies en Spaanse schonen
Wat is dat genieten en wat is hij knap en een perfecte aanwinst voor jullie allemaal Fijn dat Manu zich ook duidelijk beter voelt
Wat een heerlijke foto's, prachtige familie heb je zo
Dankjewel!
Het huis gaat eindelijk wat opschieten. Alle muren zijn inmiddels afgebroken, verplaatst en geïsoleerd. Ze zijn nu bezig met de trap plaatsen, dat wordt zo’n in twee hoogtes verdeelde trap met een plateau dus dat is wel spannend. Het neemt wat plek in zeg maar, maar we moeten wel want de huidige was zo steil en hoog.
Enige domper is dat blijkt dat het dak nu ook vervangen moet worden, dat zijn aardig wat kosten die erbij komen
Al met al duurt het dus nog wel even, haha!
Ik zal wel eens wat foto’s delen als het ergens op begint te lijken.
Lief hè? Dat is vanaf nu mijn lievelingsfoto Ze lagen zo tussen ons in toen we wakker werden. Mijn zoontje is pas 1 en begrijpt nog niet alles maar weet wel al dat Meeko zijn beste vriend is. Meeko is ook vreselijk lief voor hem, altijd
Wist je dat me dit nog niet eens zo op was gevallen? Ik dacht dat het door lichtinval op sommige foto’s kwam maar hij heeft echt lichte ogen. Hij staat niet vaak genoeg stil om ze goed te zien geloof ik Maar Zamunda en ik hebben goed gekeken en het is echt, ja. Ik vind zijn kop echt het perfecte plaatje.
We hebben familiereünie gehad! Een kleine hoor, maar er zijn foto’s. Ik zal even de tijd maken om ze op HL te gooien Barrie, Murphy en Klets waren er ook. Kiitos en Mojo natuurlijk, en Spring en papa. Het was zó gaaf!
- Heleboelie
- Posts in topic: 5
Oh die fotoos!
Dit is toch het perfecte gezinnetje!!!
Wat heerlijk voor je dat het zo uitpakt
en heel erg gegund.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Dit is toch het perfecte gezinnetje!!!
Wat heerlijk voor je dat het zo uitpakt
en heel erg gegund.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
-
- Posts in topic: 8
We zijn inmiddels even verder. Meeko doet het ontzettend goed. We doen nog steeds behendigheid en ook het hardlopen. Ik heb wat meer tijd nu en kan ik wat meer met de honden apart van elkaar doen. Manu wil gewoon niet altijd al die energie mee op wandeling, dus die mag mee voor een rondje snuffelen en kleine paadjes. Meeko doet met mij oefeningen op omgevallen bomen, balspelletjes, rondracen met andere honden en het oefenen op eindelijk eens geen hardlopers meer najagen
Ik heb het idee eindelijk gewend te zijn aan die herder-genen. Ik weet beter wat zijn koppie aan kan, wat de valkuilen zijn, kaders te stellen etc. Met behendigheid leert hij sneller dan ik en dat kom ik nu wel tegen. Hij gaat zó ontzettend snel, ik moet dan ook heel snel rennen, denken en sturen en dat resulteert nog weleens in een error. Hij naait er dan nog weleens tussenuit en wil met de andere honden spelen. Gelukkig luistert hij wel altijd snel weer want het liefst doet hij met mij het parcours. Even oefenen voor mij dus.
Ik heb een maand bijna niets aan hardlopen kunnen doen door een blessure. Ik ben nu weer lichtjes begonnen en Meeko mocht weer mee. Hij begon zulke rare geluiden te maken toen ik zijn tuig pakte Hij vindt ook dat zó ontzettend leuk, echt genieten.
Hij is ook mooi geworden vind ik. Heel sterk, fit, gespierd, zo’n serieuze kop met veel expressie. Hij is snel, vreselijk lief, enthousiast en ook een klein beetje stoere maar onzekere puber. Hij vindt sommige situaties (en honden) nog erg spannend. Ik kan hem dan wel afleiden maar zijn energie piekt dan zo hard dat hij vaak duwend en springend passeert. Nu heb ik dat onlangs veranderd naar een trekspelletje met mij, soms zelfs rennend. Dan kan hij het er lekker even uitgooien. Tot grote irritatie van Manu
Verhuisd zijn we nog steeds niet. Hopelijk in maart, dus we zijn er bijna. De honden vinden het er al helemaal leuk en gezellig. Ze zijn er hele dagen met mij/ons. Niets is leuker voor Meeko dan de hele dag aan mijn zij staan en er tegenaan bemoeien. Als iedereen thuis is en ik ben weg zit hij voor de deur te wachten tot ik terug ben. Hij is echt dol op me en dat voelt toch ook wel heel erg leuk. Ik ben ook dol op hem
Foto bommetje:
Ik heb het idee eindelijk gewend te zijn aan die herder-genen. Ik weet beter wat zijn koppie aan kan, wat de valkuilen zijn, kaders te stellen etc. Met behendigheid leert hij sneller dan ik en dat kom ik nu wel tegen. Hij gaat zó ontzettend snel, ik moet dan ook heel snel rennen, denken en sturen en dat resulteert nog weleens in een error. Hij naait er dan nog weleens tussenuit en wil met de andere honden spelen. Gelukkig luistert hij wel altijd snel weer want het liefst doet hij met mij het parcours. Even oefenen voor mij dus.
Ik heb een maand bijna niets aan hardlopen kunnen doen door een blessure. Ik ben nu weer lichtjes begonnen en Meeko mocht weer mee. Hij begon zulke rare geluiden te maken toen ik zijn tuig pakte Hij vindt ook dat zó ontzettend leuk, echt genieten.
Hij is ook mooi geworden vind ik. Heel sterk, fit, gespierd, zo’n serieuze kop met veel expressie. Hij is snel, vreselijk lief, enthousiast en ook een klein beetje stoere maar onzekere puber. Hij vindt sommige situaties (en honden) nog erg spannend. Ik kan hem dan wel afleiden maar zijn energie piekt dan zo hard dat hij vaak duwend en springend passeert. Nu heb ik dat onlangs veranderd naar een trekspelletje met mij, soms zelfs rennend. Dan kan hij het er lekker even uitgooien. Tot grote irritatie van Manu
Verhuisd zijn we nog steeds niet. Hopelijk in maart, dus we zijn er bijna. De honden vinden het er al helemaal leuk en gezellig. Ze zijn er hele dagen met mij/ons. Niets is leuker voor Meeko dan de hele dag aan mijn zij staan en er tegenaan bemoeien. Als iedereen thuis is en ik ben weg zit hij voor de deur te wachten tot ik terug ben. Hij is echt dol op me en dat voelt toch ook wel heel erg leuk. Ik ben ook dol op hem
Foto bommetje:
- ellen en de birmanen
- Posts in topic: 3
wat een kerel geworden. toch blijf ik manu gewoon het tofste vinden.
Wat leuk dat jullie zo blij zijn met elkaar. Hij is prachtig. En Manu is natuurlijk ook prachtig. Geweldige foto’s.
- Alfilillo
- Posts in topic: 19
- Welke: Podenco en kruising
Wat een heerlijk beest. Helemaal jou op het lijf geschreven
Laatst gewijzigd door Alfilillo op 03 feb 2023, 21:56, 1 keer totaal gewijzigd.
- HillieS
- Posts in topic: 18
- Welke: Kruising Border Terriër + Nederlandse Schapendoes
Knapperd!
- Jetski
- Posts in topic: 5
- Welke: Portugese waterhond
Wat leuk dat jullie zo van elkaar genieten!
Hij klinkt echt als een hond op je lijf geschreven.
En net zo mooi als Manu , maar dan heeel anders.
Hij klinkt echt als een hond op je lijf geschreven.
En net zo mooi als Manu , maar dan heeel anders.
- Lothian
- Posts in topic: 26
- Welke: Roemeen Dalí - Bulgaar Lucca - Lurcher Taro
- Contacteer:
Hij is zo gaaf! Kan me wel voorstellen dat het schakelen was. Weer een heel andere hond met heel andere motivaties en emoties dan je oertypes tot nu toe.
- malinois
- Posts in topic: 12
- Welke: Xavi-Xygan-Xanu
- Contacteer:
Wat een prachthond!
In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders
Facebooksite Xanu Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
- Persistence
- Posts in topic: 9
- Welke: Schotse herder en sheltie x boerenfox
Het is en blijft een knappe kerel! Raden mensen de rassen van zijn kruising weleens juist?
- runninggirl
- Posts in topic: 4
Wat is hij prachtig geworden.
Hij is prachtig geworden. Leuk ook dat je nu 2 verschillende type honden hebt (gehad) en je met allemaal zo'n speciale eigen band hebt.