Puppy Vie - 1,5 jaar update
- Hondenpoot
- Posts in topic: 141
Puppy Vie - 1,5 jaar update
Nog een weekje en dan komt ons pupje. Een kruising Border Collie x middenslag poedel.
Ze gaat Vie heten en komt te wonen bij onze poedel Jip en Border collie Vik.
Heb lange tijd geroepen dat we er voorlopig geen hond bij gingen nemen. Maar de wens om weer agility te doen begon steeds heftiger te kriebelen en toen ik Vik heerlijk met een pupje zag spelen bedacht ik me ook weer hoe leuk het is als je hond een speelmaatje heeft.
En zo besloten we er toch voor te gaan.
Zoon mocht vandaag mee en is ook helemaal verliefd
Nu aftellen.
Ze gaat Vie heten en komt te wonen bij onze poedel Jip en Border collie Vik.
Heb lange tijd geroepen dat we er voorlopig geen hond bij gingen nemen. Maar de wens om weer agility te doen begon steeds heftiger te kriebelen en toen ik Vik heerlijk met een pupje zag spelen bedacht ik me ook weer hoe leuk het is als je hond een speelmaatje heeft.
En zo besloten we er toch voor te gaan.
Zoon mocht vandaag mee en is ook helemaal verliefd
Nu aftellen.
Laatst gewijzigd door Hondenpoot op 08 mar 2022, 12:20, 7 keer totaal gewijzigd.
- Zamunda
- Posts in topic: 35
- Honden: 3
- Welke: Willem Kretaan - Ravi windhond - Murphy kelperuaan - Lais in mijn hart
Re: Puppy Vie
Gaaf dat het al bijna zover is! Ik ben heel benieuwd naar hoe Vie qua karakter en uiterlijk uitgroeit. Heel veel plezier alvast!
OS met dank aan Hakunamatata
Laissah: never a dull moment || Mistertje, dag lieve jongen.|| Willempie || Ravi || Murphy Smurfie ♥
Laissah: never a dull moment || Mistertje, dag lieve jongen.|| Willempie || Ravi || Murphy Smurfie ♥
- HillieS
- Posts in topic: 5
- Honden: 2
- Welke: Kruising Border Terriër + Nederlandse Schapendoes
Nog even geduld! Alle spullen al in huis?
- Ipanema
- Posts in topic: 1
- Welke: Peruaanse naakthond en whippet x AHT
Wat spannend ! Alvast veel plezier met de voorpret.
- Hondenpoot
Ik denk (hoop een sociaal, werklustig hondje die het leven iets minder serieus neemt dan een border. Uiterlijk zal mij ook benieuwen. Beetje warrelig maar hoe licht ze gaat worden is wel een verrassing! Is ook wel weer leukZamunda schreef:Gaaf dat het al bijna zover is! Ik ben heel benieuwd naar hoe Vie qua karakter en uiterlijk uitgroeit. Heel veel plezier alvast!
- Hondenpoot
Bijna. Eigenlijk alleen nog een stoffen bench. Is me bij Ziva en Vik altijd wel goed bevallen. Eerste dagen naast het bed en daarna handig als we weg gaan. Verder denk ik alles te hebben. Plus een hoop extraHillieS schreef:Nog even geduld! Alle spullen al in huis?
- Hondenpoot
Dank je!Ipanema schreef:Wat spannend ! Alvast veel plezier met de voorpret.
- HillieS
Ook keukenpapier en schoonmaakdoekjes?Hondenpoot schreef: ↑09 okt 2021, 20:16Bijna. Eigenlijk alleen nog een stoffen bench. Is me bij Ziva en Vik altijd wel goed bevallen. Eerste dagen naast het bed en daarna handig als we weg gaan. Verder denk ik alles te hebben. Plus een hoop extraHillieS schreef:Nog even geduld! Alle spullen al in huis?
- Hondenpoot
We hebben drie jonge kinderen, dus dat is altijd ruim op voorraadHillieS schreef:Ook keukenpapier en schoonmaakdoekjes?Hondenpoot schreef: ↑09 okt 2021, 20:16Bijna. Eigenlijk alleen nog een stoffen bench. Is me bij Ziva en Vik altijd wel goed bevallen. Eerste dagen naast het bed en daarna handig als we weg gaan. Verder denk ik alles te hebben. Plus een hoop extraHillieS schreef:Nog even geduld! Alle spullen al in huis?
- HillieS
Haha, dan zit dat wel goed jaHondenpoot schreef: ↑09 okt 2021, 20:52We hebben drie jonge kinderen, dus dat is altijd ruim op voorraadHillieS schreef:Ook keukenpapier en schoonmaakdoekjes?Hondenpoot schreef: ↑09 okt 2021, 20:16
Bijna. Eigenlijk alleen nog een stoffen bench. Is me bij Ziva en Vik altijd wel goed bevallen. Eerste dagen naast het bed en daarna handig als we weg gaan. Verder denk ik alles te hebben. Plus een hoop extra
Edit: en als puplief gaat wisselen denk dan aan geschrapte worteltjes uit de koelkast, een eetbare 'bijtring'
- Johnny Jones
- Posts in topic: 1
- Honden: 6
- Welke: 1 Spanjaard en 5 Roemenen
- Borderbende
- Posts in topic: 9
- Honden: 4
- Welke: Border Collie
Suc6 met het afwachten van de laatste week. Superleuk weer een pupje in huis!
Trigger, Boghos, Nori en Merfyn
heel veel plezier met je toekomstige aanwinst,
Heel veel plezier! Wat grappig dat je al een volle Poedel en Border Collie hebt En nu dus the best of both tastes erbij voor jou!
Wat een grappig hondje. Ik ben benieuwd naar meer foto's.
Nog maar een week dat gaat lekker snel bij jou
Het is een schatje heb toch een zwak voor zwart en warrig
Het is een schatje heb toch een zwak voor zwart en warrig
- Jetski
- Posts in topic: 3
- Welke: Portugese waterhond
Wat een leukerd!
De combi versie van je andere honden is wel bijzonder
De combi versie van je andere honden is wel bijzonder
Daar gaan jullie vast een heel leuk hondje aan krijgen! Ik ben heel benieuwd hoe ze eruit gaat zien uiteindelijk. Als ik een pup zou willen had ik haar ook zo gewild.
- Vicky
- Posts in topic: 14
- Honden: 4
- Welke: BC Markiesje Wocker
Zo leuk, ben benieuwd hoe ze uitgroeit! We komen elkaar vast wel weer tegen op de training of wedstrijden.
Maarruh, Vie en Vik, ligt dat qua klank niet teveel bij elkaar? Leuke namen, dat wel hoor!
Maarruh, Vie en Vik, ligt dat qua klank niet teveel bij elkaar? Leuke namen, dat wel hoor!
Bo en de honden
- Hondenpoot
Goeie! Gaan we onthoudenHillieS schreef:Haha, dan zit dat wel goed jaHondenpoot schreef: ↑09 okt 2021, 20:52We hebben drie jonge kinderen, dus dat is altijd ruim op voorraadHillieS schreef: Ook keukenpapier en schoonmaakdoekjes?
Edit: en als puplief gaat wisselen denk dan aan geschrapte worteltjes uit de koelkast, een eetbare 'bijtring'
- Hondenpoot
Ga mijn best doenDirkje schreef:Wat een leuke combinatie. Heel erg benieuwd!
Graag veel foto’s.
- Hondenpoot
Dat hopen we, dat het de best of is :-P maar gaat wel goed komen. De smaken apart zijn ook leuk :-DTamara schreef:Heel veel plezier! Wat grappig dat je al een volle Poedel en Border Collie hebt En nu dus the best of both tastes erbij voor jou!