Stille liefdes
- Fenneke
- Posts in topic: 20
- Honden: 1
- Welke: Witte herder en nu een hún
Re: Stille liefdes
Oh die onderste . Dikke poten dus zal wel een groterd worden
Die bovenste moet in zijn oren groeien maar dat lijkt mij weer een kortpoot toe. Dus dat gaat niet lukken. Wel een heerlijk hoofd
Die bovenste moet in zijn oren groeien maar dat lijkt mij weer een kortpoot toe. Dus dat gaat niet lukken. Wel een heerlijk hoofd
Groetjes Fenneke en Baloe
In herinnering mijn 2 witte kanjers
Amos en Buster
In herinnering mijn 2 witte kanjers
Amos en Buster
- galga's
- Honden: 5
- Welke: Galgo - Silken windhound - Afghaan
Die eerste lijkt een podenco maneto pup, dus inderdaad een kortpoot
Oh, dit oudje. Dat bekkie
https://verhuisdieren.nl/plaatsprofiel/ ... ew-matches
Ik begin geloof ik een enorm zwak voor oudjes te krijgen, nu Jetje richting de 11 gaat. Ze zijn zo aandoenlijk
https://verhuisdieren.nl/plaatsprofiel/ ... ew-matches
Ik begin geloof ik een enorm zwak voor oudjes te krijgen, nu Jetje richting de 11 gaat. Ze zijn zo aandoenlijk
Yep. Meer dan kwart pure wolf toch? Met de broodnodige issues daarmee. Waarom doen ze dat? Indian dogs kunnen zo fijn zijn totdat het uiterlijk meer en meer wolf moest en de honden dus meer en meer onhandelbaar werden. Ik ken er drie in Nijmegen en er zit hier ook een fokker. Super super super lastige honden. Veel te puur en te heftig.
Een tijd geleden liepen ze ook door Nijmegen met een zwarte wolf. Tenminste ik schat in zeker 50% of meer Timberwolf. Echt zoooo mooi maar ontzettend fout om daarmee rond te gaan pronken in het centrum van een stad.
Ik ben helemaal weg van deze hond. Uiterlijk en karakter. Koda. Hij zit bij Takis in Griekenland. Een kant blind en kogels in zijn lijf en kop. Maar wat een schat van een hond en zo mooi. Die wil ik dus wel heel erg graag hebben. Hij is zoooo ontzettend lief en sociaal. Dat zie je in de filmpjes heel goed. En als ik dan bedenk wat onze wandelingen en elke dag een bak kvv met hem zouden doen....die hond verandert dan in een droom.
Een oud klasgenoot heeft er ook 2, of kruisingen in ieder geval. zij had de link gedeeld. En ik deelde mee, als er iemand is die dit soort type honden wel een goed verblijf kan geven zou dat fijn zijn toch. Als huishond vind ik het eerlijk gezegd ook sneu en volgens mij ook niet te doen voor deze hond.Marc schreef: ↑05 feb 2023, 13:05Yep. Meer dan kwart pure wolf toch? Met de broodnodige issues daarmee. Waarom doen ze dat? Indian dogs kunnen zo fijn zijn totdat het uiterlijk meer en meer wolf moest en de honden dus meer en meer onhandelbaar werden. Ik ken er drie in Nijmegen en er zit hier ook een fokker. Super super super lastige honden. Veel te puur en te heftig.
Een tijd geleden liepen ze ook door Nijmegen met een zwarte wolf. Tenminste ik schat in zeker 50% of meer Timberwolf. Echt zoooo mooi maar ontzettend fout om daarmee rond te gaan pronken in het centrum van een stad.
- CatnDog
- Posts in topic: 91
- Welke: Groenendaeler
Dat is inderdaad een schatje, zegMarc schreef: ↑05 feb 2023, 13:11 Ik ben helemaal weg van deze hond. Uiterlijk en karakter. Koda. Hij zit bij Takis in Griekenland. Een kant blind en kogels in zijn lijf en kop. Maar wat een schat van een hond en zo mooi. Die wil ik dus wel heel erg graag hebben. Hij is zoooo ontzettend lief en sociaal. Dat zie je in de filmpjes heel goed. En als ik dan bedenk wat onze wandelingen en elke dag een bak kvv met hem zouden doen....die hond verandert dan in een droom.
- Teckeltoos
- Posts in topic: 24
- Welke: Teckel
Koda hier op het forum.Marc schreef: ↑05 feb 2023, 13:11 Ik ben helemaal weg van deze hond. Uiterlijk en karakter. Koda. Hij zit bij Takis in Griekenland. Een kant blind en kogels in zijn lijf en kop. Maar wat een schat van een hond en zo mooi. Die wil ik dus wel heel erg graag hebben. Hij is zoooo ontzettend lief en sociaal. Dat zie je in de filmpjes heel goed. En als ik dan bedenk wat onze wandelingen en elke dag een bak kvv met hem zouden doen....die hond verandert dan in een droom.
Dat zou leuk zijn en voor zover ik jou ken een perfect match.
Ik kijk een paar keer per dag op Takis's Facebook.
Die man verricht wonderen.
Hoe hij oude Elvis weer aan het lopen gekregen heeft na zijn leven lang aan een ketting.
Inderdaad. Die hond had 19 jaar aan de ketting gezeten en was twee keer in zijn leven los geweest. Ik kijk ook heel vaak op zijn pagina. Maar wij nemen Koda niet hoor. Het zou een droom zijn maar het past niet.Teckeltoos schreef: ↑06 feb 2023, 16:40Koda hier op het forum.Marc schreef: ↑05 feb 2023, 13:11 Ik ben helemaal weg van deze hond. Uiterlijk en karakter. Koda. Hij zit bij Takis in Griekenland. Een kant blind en kogels in zijn lijf en kop. Maar wat een schat van een hond en zo mooi. Die wil ik dus wel heel erg graag hebben. Hij is zoooo ontzettend lief en sociaal. Dat zie je in de filmpjes heel goed. En als ik dan bedenk wat onze wandelingen en elke dag een bak kvv met hem zouden doen....die hond verandert dan in een droom.
Dat zou leuk zijn en voor zover ik jou ken een perfect match.
Ik kijk een paar keer per dag op Takis's Facebook.
Die man verricht wonderen.
Hoe hij oude Elvis weer aan het lopen gekregen heeft na zijn leven lang aan een ketting.
- Teckeltoos
- Posts in topic: 24
- Welke: Teckel
Filmpje van Elvis.
- galga's
Ik mag niet, ik mag niet, ik mag niet.
Wat een plaatje van een galga...
Wat een plaatje van een galga...
- annnie
- Posts in topic: 18
- Honden: 3
- Welke: Welsh Corgi Cardigan - Hongaarse straatfik - Galgo
Sandra&co schreef: ↑08 feb 2023, 17:54 Ik zat even te zwijmelen bij deze
ACE: Chili is op zoek naar een geduldig baasje
€ 360,00
https://link.marktplaats.nl/m1939544189 ... ialbuttons
Oef, net Ronja, maar dan met zonder streepjes
- galga's
Manhattan. Via Galgo Project
Schaduw. Kijk maar naar die hond erachter of die mevrouw haar broek.
- galga's
Mijn 6 Galgo's hebben allemaal geen probleem gemaakt van het feit dat er hier 4 katten rondlopen. Een vriendin heeft heel veel galgo's opgevangen als gastgezin in haar huis met katten. Tot nu toe 1x een probleem geweest.
Buiten is uiteraard een ander probleem
- Célie
- Posts in topic: 42
- Welke: Old english bulldog
- Contacteer:
De vrouw die ik ken met nu 7 galgo's heeft zelfs een papegaai tussen de galgo's rondlopen dus denk dat het echt per hond verschillend is hoor.
- Persistence
- Posts in topic: 39
- Honden: 2
- Welke: Schotse herder en sheltie x boerenfox
Ohh een herplaatser van 4 maanden, dat is zeldzaam onder de windsprites.Sandra&co schreef: ↑13 feb 2023, 15:24 Voor wie een Silken Windspriteje wil
Silken Windsprite Hündin Dodi zu verkaufen
€ 650,00
https://link.marktplaats.nl/m1943020201 ... ialbuttons
- Persistence
- Posts in topic: 39
- Honden: 2
- Welke: Schotse herder en sheltie x boerenfox
Ik ook niet. Ze ziet er niet zo blij uit maar dat kan aan de foto’s liggen.Sandra&co schreef: ↑15 feb 2023, 15:36Inderdaad Misschien zelf gefokt, willen aanhouden voor een volgende generatie en dan van plan gewijzigd? Ik ken geen SW-fokker die een pup niet terugneemt.Persistence schreef: ↑15 feb 2023, 14:30Ohh een herplaatser van 4 maanden, dat is zeldzaam onder de windsprites.Sandra&co schreef: ↑13 feb 2023, 15:24 Voor wie een Silken Windspriteje wil
Silken Windsprite Hündin Dodi zu verkaufen
€ 650,00
https://link.marktplaats.nl/m1943020201 ... ialbuttons
Stuur eens een berichtje naar Windhundfreund
De honden van voorbij, ze blijven in mijn leven
De honden van voorbij, ik blijf met ze verweven.
https://www.animaltrust.be/product-page ... e-windhond een Italiaans windhondje