Er zit een beste prooidrift in dus of dat kipgewijs gaat?
Verder denk ik dat jij zat met je honden doet. Zoveel dat zo’n petterdeel prima aan zn trekken komt.
Patterdale terriër
- Gudrun
- Posts in topic: 1
- Honden: 10
- Welke: Sheltie border collie working beardie chihuahua en havanezer
Re: Patterdale terriër
Ik had er laatst eentje op bezoek ivm rattenplaag.
En schatje, klein, stevig, bundeltje spieren, enorm gedreven en vrij eigenzinnig en lekker fanatiek.
Kika vond hem helemaal geweldig en dat was wederzijds.
Eigenaar uitgebreid gesproken, had er voor al verschillende terriërs gehad, nu nog een stafford, maar die kleine patterdale was van een "iets andere orde".
Hondje kwam bij hem helemaal aan zijn trekken met de rattenjacht en speuren maar gewoon als huidhondje leken ze me minder ideaal en als baas moet je sowieso stevig in je schoenen staan denk ik.
En schatje, klein, stevig, bundeltje spieren, enorm gedreven en vrij eigenzinnig en lekker fanatiek.
Kika vond hem helemaal geweldig en dat was wederzijds.
Eigenaar uitgebreid gesproken, had er voor al verschillende terriërs gehad, nu nog een stafford, maar die kleine patterdale was van een "iets andere orde".
Hondje kwam bij hem helemaal aan zijn trekken met de rattenjacht en speuren maar gewoon als huidhondje leken ze me minder ideaal en als baas moet je sowieso stevig in je schoenen staan denk ik.
- Budkes
- Posts in topic: 1
- Honden: 5
- Welke: Jack Russell Mechelse Herder Welsh Corgi Pembroke
Re: Patterdale terriër
Doe maar niet dan, Herbert wordt al hysterisch van een duif op afstand. Hij komt uit een lijn van alleen maar jagende Jack Russells, en de jachtopzichter die die lijn decennia geleden heeft opgezet heeft nu patterdale ingekruist om wat meer scherpte te brengen. Hij komt er nu ook wel weer een beetje op terug maar dat zegt genoeg lijkt me.
Maar je was er al op teruggekomen.
Ik vind ze ook superleuk en stoer, maar idd geen typisch relaxed huishondje.
Maar je was er al op teruggekomen.
Ik vind ze ook superleuk en stoer, maar idd geen typisch relaxed huishondje.