Helaas is Bas net flink gegrepen....

Marc

Re: Helaas is Bas net flink gegrepen....

Bericht door Marc »

Het is ook wel haar aard om overal van te herstellen alsof het niets is. Bas is een hondje dat toen ze uit Spanje kwam besloot om zich volledig over te geven en te binden aan haar verzorgers. Dat kan Merit wel beamen. En wij zijn echt van de no nonsense met haar. Even slikken en weer door. We vertroetelen haar volledig maar verwachten wel van haar dat ze meewerkt met alles. Dus als wij iets willen of het is nu eenmaal zo dan neemt Bas dat aan en gedraagt zich ernaar. Dus als die hond komt en wij reageren niet zal zij ook neutraal reageren.

Bas is echt een wereldhond. De ideale hond. Ga je naar een hotel en zeg je na 2 minuten dat ze op de kamer moet blijven dan kan je haar daar zo 8 uren alleen laten. Ze gaat in haar mandje liggen en wacht op ons. Zo is ze en zo is ze ook als er iets vervelends aan de hand is geweest.

Dus het is echt haar aard om naar ons te kijken en dan is goed meteen goed. Guus zit vol protest en heeft een hele sterke eigen wil. Het tegenovergestelde. Ik zou van hem dus wel trauma en zelfs agressie verwachten als hij zoiets meemaakt. Bas niet. Bas doet wat wij vinden. En dat maakt haar tot de ideale hond vind ik. Natuurlijk zorgen wij altijd 100% dat dat vertrouwen terecht is. Dat mag je nooit beschamen.
Tineke
Posts in topic: 6

Bericht door Tineke »

Bas is een bikkel :I:
Afbeelding

De honden van voorbij, ze blijven in mijn leven
De honden van voorbij, ik blijf met ze verweven.
Dirkje
Posts in topic: 6
Honden: 2
Welke: Border Collies

Bericht door Dirkje »

@Marc, hoe gaat het met Bas?
Afbeelding
Plaats reactie