Light Brigade
Light Brigade
Leuk, een blast from the past. Labrador retriever Ch. Shamrock Acres Light Brigade wint de groep in 1968. Dat jaar was hij tevens beste van alle jachthonden en nummer vijf overall. Hoe hoog zou hij heden ten dage eindigen?
Ja, maar dat is een Amerikaanse Labrador hoor ik iemand roepen. Niet te vergelijken met de Europese.
Dus ook maar een foto van een moderne winnaar, de allerbeste Labrador op de prestigieuze Westminster show. Uit 2014.
Ja, maar dat is een Amerikaanse Labrador hoor ik iemand roepen. Niet te vergelijken met de Europese.
Dus ook maar een foto van een moderne winnaar, de allerbeste Labrador op de prestigieuze Westminster show. Uit 2014.
Re: Light Brigade
En dan toch stijf en strak blijven jammeren over ‘rasverbetering’.
Hahahaha!
Hahahaha!
Oh, die bovenste heeft (buiten nog heel veel andere zaken) ook nog eens hele mooie kleine oortjes i.p.v. die lillijke vuile lakens
-
- Posts in topic: 2
- Honden: 2
- Welke: Whippet en Lurcher
Het blijft niks maar wel een heel stuk beter.
Die kandelaar ook!
Die kandelaar ook!
- kloesje
- Posts in topic: 1
- Honden: 3
- Welke: Australian kelpies
Prachtige hond (die eerste)
Een hond in de conditie van de zwarte zou nooit eerste mogen worden....
Een hond in de conditie van de zwarte zou nooit eerste mogen worden....
Vreselijk die tweede
Die tweede zal wel een G krijgen op de show denk ik. Maar ze zijn er nog zat zoals die tweede, bij de lab kun je makkelijk nog aan een mooie komen hoor. En zelf hoef je hem niet vet te mesten.
Die tweede zal wel een G krijgen op de show denk ik. Maar ze zijn er nog zat zoals die tweede, bij de lab kun je makkelijk nog aan een mooie komen hoor. En zelf hoef je hem niet vet te mesten.
Werklijnen zijn ook stamboomhondjes.
Hier in de buurt zijn net drie Lab pups gekomen als huishond.
Alle drie met een werklijn er in (niet volledig) en met stamboom dus.
Hier in de buurt zijn net drie Lab pups gekomen als huishond.
Alle drie met een werklijn er in (niet volledig) en met stamboom dus.
- CatnDog
- Posts in topic: 1
- Honden: 1
- Welke: Groenendaeler
Light Brigade met een overbelichte foto.
-
- Posts in topic: 2
- Welke: Whippet en Lurcher
En verder je bek houden.
zeker maar een mooie labrador vind ik het niet. De kleur wel die is prachtig en het is een erg mooie hond.
- Dirkje
- Posts in topic: 4
- Welke: Border Collies
Hij ziet er een stuk beter uit dan die lompere exemplaren maar ik vind z’n hoofd in verhouding erg groot.
Z'n hoofd is ook erg groot in verhouding. Maar dat is over een jaar niet meer zo als hij is uitgezwaard hoor.
Grapjurken
Hier in de straat loopt er zo een. Net zo oud als Ren (4 jr). Die hond was met 8 mnd al moddervet. En nu loopt ze erbij als een oude hond. Echt sneu.
Hier in de straat loopt er zo een. Net zo oud als Ren (4 jr). Die hond was met 8 mnd al moddervet. En nu loopt ze erbij als een oude hond. Echt sneu.