Onze Barrie! Long time no see - update pag. 26
Re: Onze Barrie! Hij is er!
Wow, wat is hij toch knap! Heel veel plezier en geluk samen en hartelijk gefeliciteerd met de nieuwe aanwinst!
- Angelique
- Posts in topic: 1
- Honden: 6
- Welke: Husky Herder Hound
- Contacteer:
Gefeliciteerd en heel veel plezier met elkaar
Wat een aandoenlijk koppie. Smelt
Ook Barrie doet het goed dus wat leuk voor je zoontjes ook een speelmaatje erbij
- Eefsel
- Posts in topic: 3
- Honden: 1
- Welke: Golden retriever
- Contacteer:
Ooh wat leuk! Wonen wij niet een beetje bij elkaar in de buurt?
Evelien en Maggie
Cause all of me, loves all of you
Dag mijn schaduw, dag flupperpupper. Je wordt gemist.
Joep 23-09-2014 ~ 18-12-2020
Wat fijn dat het al zo goed gaat met Freek! Die foto van je zoons met hun hondje, zo lief
- Jetski
- Posts in topic: 10
- Welke: Portugese waterhond
Klinkt als een fijn thuiskomen voor hem!
Heel veel geluk met deze mooie kerel!
Heel veel geluk met deze mooie kerel!
Heel veel plezier met elkaar
Dag Jochum Run Free..... 25-02-2011 - 27-02-2024
Het leven klopt van geen kant en dat maakt het juist de moeite waard!!
We zouden willen dat gisteren nooit voorbij ging,
omdat vandaag alles zo anders is!!
Het leven klopt van geen kant en dat maakt het juist de moeite waard!!
We zouden willen dat gisteren nooit voorbij ging,
omdat vandaag alles zo anders is!!
-
- Posts in topic: 1
- Honden: 3
- Welke: Lente [Chihuahua] Famke [klein mixje] Zoë [Lhasa Apso]
Ook al zo'n mooierd!
Gefeliciteerd en veel geluk met elkaar.
Gefeliciteerd en veel geluk met elkaar.
Lente (2013) Famke (2012) Zoë (2012)
In herinnering
Sinne (2007-2017-2019)
Joy (2003-2011-2017)
In herinnering
Sinne (2007-2017-2019)
Joy (2003-2011-2017)
- Yvette
- Posts in topic: 191
- Honden: 2
- Welke: Toy Poedel + Kelpie kruising
- Contacteer:
Zo leuk al die berichtjes!
Het is een lekker moppie. Slapen ging niet zo, althans, hij moest maar liefst drie keer poepen Bofferds dat we waren, nat gras is een no go dus hij draaide zich direct weer om naar de deur en besloot dat de deurmat (zoeen met kleine harde borstelharen in een alu frame ) de beste plek was, toen ging ik ook nog met een schepje proberen die plakpoep eraf te scheppen - let wel, in m'n badjas midden in de nacht he - maar dat ging natuurlijk voor geen meter dus hop die mat aan de kant en weer naar bed. Hij had tot dan toe heerlijk een veel te grote bench naast m'n bed geslapen op mijn broek die hij in de badkamer had uitgekozen eerder die avond. Z'n viezen knuffels er bij.. maar slapen was moeilijk ineens. Na een tijdje op m'n kop in die bench was ik het zat en heb hem tussenin gegooid, dat ging perfect, op nog wat rondjes in de tuin na dus.
Vanmorgen had m'n jongste zoon zwemles en wilde ik eigenlijk mee samen met m'n andere zoontje om daar een beetje rond te struinen met Barrie maar op een of andere manier verliep onze ochtend helemaal chaotisch, ik weet niet waar het mis ging maar van m'n plan kwam niks te terecht. Arno ging alleen met Ben naar de zwemles, Jim zat boos op de bank en Barrie zat hard te krijsen en wist ook niet meer wat ie nou moest gaan doen. Arm beest Ik ben even een stukje met hem gaan lopen door de straat en toen was hij gelukkig direct weer z'n vrolijke zelf.
Later op de ochtend alsnog even een stukje met de hele familie gelopen, ook alle honden mee maar man, man, Chupa loopt aan een flexie omdat hij weinig hoort en dus maar een beetje kriskras z'n eigen weg volgt. Freek hadden we mee in een doggyride maar die zat als een pingpongbal op en neer te stuiteren in die kar. Barrie deed het eigenlijk perfect maar iedereen liep zich met hem te bemoeien en als de kinderen zich niet met hem liepen te bemoeien dan wel met elkaar of krijsen dat ik wéér moest wachten omdat we te hard liepen... Aaaaaarrgghhh, ik dacht dat ik gek werd!!
Nah, daarna was in elk geval iedereen moe en in rust. Toen kwam m'n collega nog even aanwaaien en heb ik haar een kind meegegeven op visite bij haar demente vader Heerlijk
In de middag zijn we nog even bij een Amerikaanse automeeting hier in het dorp geweest, er was drukte, harde muziek en knallende uitlaten. Dat deed dat kleine mannetje supergoed! Net op het moment dat ik dacht ik neem wat afstand en ga aan de rand zitten, zag hij een kudde schaapjes en was z'n bolletje vol. Ik had niet verwacht dat hij op zou kijken van de schapen. Toen ben ik maar de andere kant op gelopen richting auto, ik had hem toen al een tijdje opgetild. Toen we overgestoken waren zette ik hem weer neer en ging direct zijn staartje weer de lucht in en was ie weer ontspannen. Echt een knappie hoor We hebben op de mannen gewacht terwijl ik op de grond zat en hij op m'n schoot lag te slapen, perfecte puppie hoor
Met onze andere honden gaat het ook supergoed, hij behandeld Freek echt heel respectvol, die is op zijn beurt echt een baasje. Tegen Chupa is Barrie vrij onderdanig, hij likt z'n bek en oren, blijft wat laag qua houding, hij is uitermate beleefd tot aan het overdreven toe. Chupa laat het allemaal heel rustig gebeuren, gaat naast hem in de mand liggen en gedraagt zich echt als een zorgzame, rustige opa, zo van toe maar kereltje, er is niks aan de hand.
Dat weet ik niet, had je een date in gedachten voor je lieve puppie of wil je de mijne komen stelen?
Het is een lekker moppie. Slapen ging niet zo, althans, hij moest maar liefst drie keer poepen Bofferds dat we waren, nat gras is een no go dus hij draaide zich direct weer om naar de deur en besloot dat de deurmat (zoeen met kleine harde borstelharen in een alu frame ) de beste plek was, toen ging ik ook nog met een schepje proberen die plakpoep eraf te scheppen - let wel, in m'n badjas midden in de nacht he - maar dat ging natuurlijk voor geen meter dus hop die mat aan de kant en weer naar bed. Hij had tot dan toe heerlijk een veel te grote bench naast m'n bed geslapen op mijn broek die hij in de badkamer had uitgekozen eerder die avond. Z'n viezen knuffels er bij.. maar slapen was moeilijk ineens. Na een tijdje op m'n kop in die bench was ik het zat en heb hem tussenin gegooid, dat ging perfect, op nog wat rondjes in de tuin na dus.
Vanmorgen had m'n jongste zoon zwemles en wilde ik eigenlijk mee samen met m'n andere zoontje om daar een beetje rond te struinen met Barrie maar op een of andere manier verliep onze ochtend helemaal chaotisch, ik weet niet waar het mis ging maar van m'n plan kwam niks te terecht. Arno ging alleen met Ben naar de zwemles, Jim zat boos op de bank en Barrie zat hard te krijsen en wist ook niet meer wat ie nou moest gaan doen. Arm beest Ik ben even een stukje met hem gaan lopen door de straat en toen was hij gelukkig direct weer z'n vrolijke zelf.
Later op de ochtend alsnog even een stukje met de hele familie gelopen, ook alle honden mee maar man, man, Chupa loopt aan een flexie omdat hij weinig hoort en dus maar een beetje kriskras z'n eigen weg volgt. Freek hadden we mee in een doggyride maar die zat als een pingpongbal op en neer te stuiteren in die kar. Barrie deed het eigenlijk perfect maar iedereen liep zich met hem te bemoeien en als de kinderen zich niet met hem liepen te bemoeien dan wel met elkaar of krijsen dat ik wéér moest wachten omdat we te hard liepen... Aaaaaarrgghhh, ik dacht dat ik gek werd!!
Nah, daarna was in elk geval iedereen moe en in rust. Toen kwam m'n collega nog even aanwaaien en heb ik haar een kind meegegeven op visite bij haar demente vader Heerlijk
In de middag zijn we nog even bij een Amerikaanse automeeting hier in het dorp geweest, er was drukte, harde muziek en knallende uitlaten. Dat deed dat kleine mannetje supergoed! Net op het moment dat ik dacht ik neem wat afstand en ga aan de rand zitten, zag hij een kudde schaapjes en was z'n bolletje vol. Ik had niet verwacht dat hij op zou kijken van de schapen. Toen ben ik maar de andere kant op gelopen richting auto, ik had hem toen al een tijdje opgetild. Toen we overgestoken waren zette ik hem weer neer en ging direct zijn staartje weer de lucht in en was ie weer ontspannen. Echt een knappie hoor We hebben op de mannen gewacht terwijl ik op de grond zat en hij op m'n schoot lag te slapen, perfecte puppie hoor
Met onze andere honden gaat het ook supergoed, hij behandeld Freek echt heel respectvol, die is op zijn beurt echt een baasje. Tegen Chupa is Barrie vrij onderdanig, hij likt z'n bek en oren, blijft wat laag qua houding, hij is uitermate beleefd tot aan het overdreven toe. Chupa laat het allemaal heel rustig gebeuren, gaat naast hem in de mand liggen en gedraagt zich echt als een zorgzame, rustige opa, zo van toe maar kereltje, er is niks aan de hand.
Groetjes Yvette
Freek (2020), Barrie (2021)
- Zamunda
- Posts in topic: 72
- Honden: 3
- Welke: Willem Kretaan - Ravi windhond - Murphy kelperuaan - Lais in mijn hart
Re: Onze Barrie! Hij is er! - veel foto's pag 5
Hahaha, dat van die chaos was niks gelogen . Heerlijk dat hij tussen jullie in heeft geslapen .
OS met dank aan Hakunamatata
Laissah: never a dull moment || Mistertje, dag lieve jongen.|| Willempie || Ravi || Murphy Smurfie ♥
Laissah: never a dull moment || Mistertje, dag lieve jongen.|| Willempie || Ravi || Murphy Smurfie ♥
- Yvette
- Contacteer:
Woohoo! van 22 tot 7 geslapen aan één stuk door!
Groetjes Yvette
Yes! Heb je vandaag tenminste genoeg energie voor de puppydag En Barrie ook
Wat fijn zeg!
Wat fijn zeg!
Die foto's met je zoon. En wat een prachtige oogopslag heeft Barrie.
- Eefsel
- Posts in topic: 3
- Honden: 1
- Welke: Golden retriever
- Contacteer:
Heerlijk om te lezen
En wees maar niet bang, 1 puppy is genoeg dus ik zal niet stelen haha! Maar ik woon in Capelle
En wees maar niet bang, 1 puppy is genoeg dus ik zal niet stelen haha! Maar ik woon in Capelle
Evelien en Maggie
Wat lief die foto's met je zoon! Ik kan me wel erg goed inleven in het chaotische deel van je dag
Wat is het toch leuk om al die puppyverhalen te lezen! En vooral ook de foto's erbij te zien
Gave halsband heeft hij ook gekregen. Het is maar goed dat ik geen halsbandhonden heb, zou niet goed voor mijn portemonnee zijn
Gave halsband heeft hij ook gekregen. Het is maar goed dat ik geen halsbandhonden heb, zou niet goed voor mijn portemonnee zijn
Hahaha die beschrijving van je dag, heel beeldend. Ik dacht dat ik in de chaos leefde maar dat valt in het niet bij jouw dag.
Hoe is het nu?
Je hebt me geïnspireerd vandaag ook eens de spiegelreflex af te stoffen.
Hoe is het nu?
Je hebt me geïnspireerd vandaag ook eens de spiegelreflex af te stoffen.
- Yvette
- Contacteer:
Oh echt? Dat is leuk! Daar werk ik, heb er ook 10 jaar gewoon maar nu twee dorpjes opgeschoven. Kunnen de peuters straks wel eens laten spelen dan!
Oei, dat klinkt alsof je er ervaring mee hebt
Gelukkig was deze nog gratis met spul van zolder maar ik moet je eerlijk zeggen dat ik inderdaad ook al (te)veel besteld heb gewoon omdat het zo mooi zal staan
Vandaag moest ik gewoon werken dus hij ging met me mee, de eerste hindernis was de auto, echt ik zie helemaal voor me hoe jullie mijn verhalen lezen en je een beeld van mij vormen maar vooruit.
Meneertje ging dus niet in de auto blijven zitten, gister zat hij bij Chupa achterin de kofferbak maar die ging vandaag niet mee dus ik dacht beter even voorin tot de jongens op school zijn afgezet want ik wilde hem even meenemen het schoolplein op. Maar hij was helemaal wild, had ik hem in de auto gezet kwam ie bijna door het gat in de hoofdsteun heen naar achter geklommen waar ik de gordel van Jim aan het vastdoen was. Kinderen vonden dat fantastisch natuurlijk waardoor Barrie nog harder werd aangemoedigd tot dit clowneske gedrag Dus dan toch maar beter achterin dacht ik, leek me veiliger. Maar ja daar moest ie alleen en dat was hij niet van plan had ik die grapjas er eindelijk veilig in zitten toen ging de sirene aan tot we bij school waren heeft ie keihard zitten loeien, ik zag echt iedereen naar ons kijken
Bij school vond hij alles heel leuk en interessant maar toen dus weer in de auto... Toch maar op de stoel naast me maar daar bleef hij niet zitten dus ik ging thuis nog even Freek zijn automandje ophalen, dat bleek echt een goede zet, hij ging er gelijk heerlijk in liggen slapen
Op de zaak was even wat minder, hij had echt behoorlijk moeite met de herrie van de waterblazers, ik had het flink met hem te doen. Na een tijdje stortte hij in op het plekje wat ik voor hem gemaakt had en heeft ie lekker liggen slapen. Vanaf dat moment waren de blazers gelukkig geen probleem meer. Voor de honden was hij dan weer helemaal niet bang, dat is buiten nog een beetje spannend maar in de salon dus niet.
Alleen z'n hokje dicht... jaaaaaa dat is wat! Meneer is een beetje claustrofobisch Dat had Sonja me al verteld maar er waren even een paar keer hele korte momenten dat hij voor z'n eigen veiligheid heel eventjes opgesloten moest worden. Lekker stemmetje heeft ie hoor. Maar ook dat ging aan het eind van de dag al hartstikke goed. We schoven iedere keer als we toevallig daar stonden het deurtje wat verder dicht of open, soort per ongeluk. Werkte goed. Als ik hem buiten had laten plassen dan liep hij heel vrolijk weer mee naar binnen dus zo erg was het dan allemaal blijkbaar toch niet. Waarschijnlijk vergroot mijn moederhart het puppyleed
Vanavond had ik eigenlijk niks meer van hem verwacht maar hij was thuis vol goede moed en energie. Hij beet gelijk Chupa baldadig in zijn oor daarop vermorzelde Chup zijn ego... Was niks meer van over. Sindsdien is hij dikke mik met Freek en behandeld hij Chupa weer als een koning Nu ligt hij met de deur open in de ren te slapen, braaf kind
Ben benieuwd wat morgen ons weer zal brengen!
Groetjes Yvette
Wat heerlijk om die schattige puppyfotos te zien en je verhalen te lezen ik lees zo kwa karakters echt een mix van Rally en Dakar
- Hondenpoot
- Posts in topic: 16
Ach kijk dan
Hahaha wat moet ik ontzettend lachen om je verhalen! Het is precies zoals ik me voorstel hoe het bij mij zal gaan met een pup erbij