Wij willen Sagan in de kano ( canadees) meenemen en daarom zoek ik een zwemvestje voor hem. Wie heeft er misschien 1 die ik over kan nemen? 12 kg, maar smal hondje
Hamilton schreef: ↑04 mar 2023, 22:48
Wij willen Sagan in de kano ( canadees) meenemen en daarom zoek ik een zwemvestje voor hem. Wie heeft er misschien 1 die ik over kan nemen? 12 kg, maar smal hondje
Ja ik. Maar we wonen niet bepaald bij elkaar in de buurt geloof ik...
opsturen kan altijd toch? heb je 'n foto, merk, maat? heb in diverse winkels al wat gezien, maar was het net niet.
opsturen kan altijd toch? heb je 'n foto, merk, maat? heb in diverse winkels al wat gezien, maar was het net niet.
Ik zal morgen even kijken voor je want ik moet hem wel even opzoeken. Mijn border collie heeft hem altijd gedragen
Dit merk zwemvest is het. Het is een maat M. Paar x gebruikt in schoon water voornamelijk. Voor mijn border was hij wel iets aan de ruime kant, klein teefje van ongeveer 14 kilo was dat
Als ik zo je foto bekijk, wordt het hem niet , Sagan heeft nogal een smalle borst en weegt nu nog 12 kilo.
Iig bedankt voor het opzoeken etc, dus hij mag door naar de volgende
Ik gebruik deze voor Spring als ik ga suppen in erge kou of in gevaarlijker water.
Niet zo fancy als de meeste zwemvesten maar in die andere vesten kunnen ze amper bewegen.klets heeft hier zelfs in gespeeld met andere hondjes
Ik gebruik deze voor Spring als ik ga suppen in erge kou of in gevaarlijker water.
Niet zo fancy als de meeste zwemvesten maar in die andere vesten kunnen ze amper bewegen.klets heeft hier zelfs in gespeeld met andere hondjes
dezex
zag ik ook bij een watersportzaak, kwestie van Sagan even meenemen om te passen
Hamilton schreef: ↑07 mar 2023, 14:59
Als ik zo je foto bekijk, wordt het hem niet , Sagan heeft nogal een smalle borst en weegt nu nog 12 kilo.
Iig bedankt voor het opzoeken etc, dus hij mag door naar de volgende
Dat dacht ik al, aangezien hij voor marvel al iets aan de ruime kant was. Hopelijk vindt je iets wat past.