Helpen jullie duimen?
Helpen jullie duimen?
Als er niks tussendoor komt gaan wij over 2 weken bij een hondje kijken \o/ Half Hollandse Herder, half Labrador. Zoals het klonk in de omschrijving zou zij de unicorn zijn die perfect bij ons gezin past! En ze heeft een hoofd, heel druivig. Geen streepjes en staande oren maar als dat het enige is waarop ik hoef in te leveren van mijn ideaalplaatje hoor je mij geen seconde klagen
Dus ik kan wel wat duimen gebruiken dat ze in het echt net zo leuk is als ik denk!!
Dus ik kan wel wat duimen gebruiken dat ze in het echt net zo leuk is als ik denk!!
- HillieS
- Posts in topic: 4
- Honden: 2
- Welke: Kruising Border Terriër + Nederlandse Schapendoes
Re: Helpen jullie duimen?
Natuurlijk duim ik mee, spannend!
Hoe oud is ze?
Hoe oud is ze?
Ze is 3 jaar. Dus in de bloei van haar leven maar wel de onstuimige puppenenergie er een beetje af al. Denk ik
- HillieS
Zou wel ontzettend leuk zijn hoor!
- twinkeltje
- Posts in topic: 1
Ik wil best duimen maar die smiley is hier nietmijke schreef: ↑12 sep 2021, 18:39 Als er niks tussendoor komt gaan wij over 2 weken bij een hondje kijken \o/ Half Hollandse Herder, half Labrador. Zoals het klonk in de omschrijving zou zij de unicorn zijn die perfect bij ons gezin past! En ze heeft een hoofd, heel druivig. Geen streepjes en staande oren maar als dat het enige is waarop ik hoef in te leveren van mijn ideaalplaatje hoor je mij geen seconde klagen
Haha ja, ik neem aan dat we nog wel een uitgebreider smileypakket krijgen uiteindelijk, want wat er nu is sluit niet helemaal aan bij mijn enthousiastme
Spannend! Waarom pas over 2 weken kijken, hoe kom je aan zoveel geduld
- HillieS
Oehhhh dat ziet er echt uit als een hond voor jou!
Ik hoop het echt! Ik hoop op de sociaalheid naar alles en iedereen van de labrador, en wel een beetje pit van de HH. Dat zou wat mij betreft ideaal zijn nu de kinderen nog zo klein zijn.
leuke hond mijke, ik zal mee duimen dat het klikt, en dat het is wat je zoekt.
Ze heet Joy en volgens de huidige baas doet ze haar naam eer aan
Oooh die lijkt op Hugo! En wat een geweldige hond was dat (mist de juiste smileys, maar geloof me die hond was geweldig!)
Ik ken Hugo niet maar ik geloof je en dan hoop ik dat uiterlijk in dit geval wel iets zegt!
- malinois
- Posts in topic: 3
- Honden: 3
- Welke: Xavi-Xygan-Xanu
- Contacteer:
Oh die zag ik voorbij komen op fb! Leuk!!
In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders
Facebooksite Xanu Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
-
- Posts in topic: 1
- Honden: 1
- Welke: Havanezer
Ik zal voor je duimen. Ze ziet een leuk uit.