Antislip voor op balans/fitness toestellen

Alle hondensporten passen hier, maar ook wandelvakanties, dogsurvival, spelletjesdagen en activiteiten.
Plaats reactie
Mizzsylver
Posts in topic: 3
Honden: 2
Welke: Duitse herder
Contacteer:

Antislip voor op balans/fitness toestellen

Bericht door Mizzsylver »

Wat voor materiaal kan ik gebruiken om op bvb de Ikea krukjes of een speciekuip te plakken als antislip?
En op de step, ik liet Gila 2 minuten alleen met de step en toen zag het er zo uit

Afbeelding

Ik dacht zelf aan bvb een yogamat maar mijn honden hebben nagels die ze daar in zetten en dan is het zo kapot ben ik bang.
Afbeelding
Dagmar
Posts in topic: 1

Re: Antislip voor op balans/fitness toestellen

Bericht door Dagmar »

Griptape, voor skateboards?
Afbeelding
Eilfy

Bericht door Eilfy »

Zoveel schade aan een step heb ik nog niet eerder gezien en ik heb dezelfde steps nu al 2 of 3 jaar :O:

Ik gebruik een rubberen mat die je ook onder een wasmachine legt tegen het trillen. Kan je gemakkelijk op maat snijden. Ik gebruik ze overigens vooral als targets voor de voor- en achterpoten dus ze liggen er bij mij los op. Ik heb nu ook de kleine (Jimi's) steps & daar doe ik denk ik hetzelfde. Daarnaast wat grotere "wondercore" platforms en die zijn keurig antislip bovenop
Afbeelding
~Choose what helps your heart bloom~
Mizzsylver
Contacteer:

Dagmar schreef: 07 okt 2021, 08:40 Griptape, voor skateboards?
Met die wilde honden ben ik bang dat ze zich er aan schaven aan de voetzolen, de skateboard van zoonlief is behoorlijk “scherp”
Eilfy schreef: 07 okt 2021, 12:33 Zoveel schade aan een step heb ik nog niet eerder gezien en ik heb dezelfde steps nu al 2 of 3 jaar :O:

Ik gebruik een rubberen mat die je ook onder een wasmachine legt tegen het trillen. Kan je gemakkelijk op maat snijden. Ik gebruik ze overigens vooral als targets voor de voor- en achterpoten dus ze liggen er bij mij los op. Ik heb nu ook de kleine (Jimi's) steps & daar doe ik denk ik hetzelfde. Daarnaast wat grotere "wondercore" platforms en die zijn keurig antislip bovenop
Er zat al wat lucht onder het rubber op de step en daar vond ze dus een beginnetje. Echt twee minuten :mep:
Die mat lijkt me wel wat, morgen even bij de Praxis kijken.
Afbeelding
ranetje

Bericht door ranetje »

Als je het alleen samen gebruikt, dus als je met haar bezig bent gaat zo'n yogamat toch niet zo snel stuk?

Ik gebruik van dat open weefsel (van rubber o.i.d.) dat je onder een tapijt kan leggen om verschuiven te voorkomen.

Afbeelding

Ik heb het voor Ita gebruikt voor balansoefeningen op een plank die kantelde (soort wip)
Afbeelding
Afbeelding
Gudrun
Honden: 10
Welke: Sheltie border collie working beardie chihuahua en havanezer

Bericht door Gudrun »

Ja, ik ook van dat spul zoals Ranetje. Maar dat is wel bijtgevoelig vrees ik, niet alleen mee laten dus ;-)
Mizzsylver
Contacteer:

Ik heb er nu een yogamat opgeplakt maar de nagels laten daar wel afdrukken in achter. Even zien hoelang dat goed blijft.

Afbeelding
Afbeelding
Plaats reactie