Foxwild word ze ervan
voorstellen indeling forum
- glashelder
- Posts in topic: 2
Re: voorstellen indeling forum
Ja hoi, ik wil nog graag dat de hokjes ff gescheiden worden van elkaar. Forumzaken, hondendingen en niet-hondendingen. Anders doet MIJN OCD weer raar.
Lynnepien
- Célie
- Posts in topic: 7
- Honden: 1
- Welke: Old english bulldog
- Contacteer:
Je OCD went er vanzelf aan joh!glashelder schreef: ↑11 okt 2021, 16:58 Ja hoi, ik wil nog graag dat de hokjes ff gescheiden worden van elkaar. Forumzaken, hondendingen en niet-hondendingen. Anders doet MIJN OCD weer raar.
- Gudrun
- Posts in topic: 12
- Honden: 10
- Welke: Sheltie border collie working beardie chihuahua en havanezer
Nog iemand die dit graag heeft?glashelder schreef: ↑11 okt 2021, 16:58 Ja hoi, ik wil nog graag dat de hokjes ff gescheiden worden van elkaar. Forumzaken, hondendingen en niet-hondendingen. Anders doet MIJN OCD weer raar.
Glashelder, gooi er anders een polletje tegenaan?
Mijn stoort het niet echt, al merk ik dat ik me soms vergis tussen Kynologische Klets en de Kantine als ik iets terug zoek.
Maar aangezien de Kantine het enige niet hond-gerelateerd is.. en ons kent ons... maar picture this is dan weer voor alle foto's dus waar moet dat dan?
Ik vind het net leuk dat het "kleiner" lijkt zo.
En nu ik toch bezig ben, wil iemand eens wat posten in Verzorging en Toebehoren? Daar staat niks. Daar kan mijn ocd slecht tegen
Of dat ene topic van in het begin naar daar verplaatsen, dat er iets staat . Kan ik ook, maar ik moet nu dringend honden voeren en naar de hondenschool. Morgen misschien.
- _Tiny_
- Posts in topic: 5
- Honden: 4
- Welke: Grote poedel middenslagpoedel dwergpoedel labradoodle
viewforum.php?f=15Gudrun schreef: ↑12 okt 2021, 19:05Nog iemand die dit graag heeft?glashelder schreef: ↑11 okt 2021, 16:58 Ja hoi, ik wil nog graag dat de hokjes ff gescheiden worden van elkaar. Forumzaken, hondendingen en niet-hondendingen. Anders doet MIJN OCD weer raar.
Glashelder, gooi er anders een polletje tegenaan?
Mijn stoort het niet echt, al merk ik dat ik me soms vergis tussen Kynologische Klets en de Kantine als ik iets terug zoek.
Maar aangezien de Kantine het enige niet hond-gerelateerd is.. en ons kent ons... maar picture this is dan weer voor alle foto's dus waar moet dat dan?
Ik vind het net leuk dat het "kleiner" lijkt zo.
En nu ik toch bezig ben, wil iemand eens wat posten in Verzorging en Toebehoren? Daar staat niks. Daar kan mijn ocd slecht tegen
Of dat ene topic van in het begin naar daar verplaatsen, dat er iets staat . Kan ik ook, maar ik moet nu dringend honden voeren en naar de hondenschool. Morgen misschien.
- HillieS
- Honden: 2
- Welke: Kruising Border Terriër + Nederlandse Schapendoes
Inderdaad dat. Zoals t heel lang ook op t HF was. Vond ik heel prettig.
Dat links mag gewoon blijven zitten uiteraard
- Zamunda
- Posts in topic: 6
- Honden: 3
- Welke: Willem Kretaan - Ravi windhond - Murphy kelperuaan - Lais in mijn hart
Ja, dat staat godzijdank op de planning. Maar helaas schijnt dat wel iets aan voeten in de aarde te hebben dus daar moet door de die hard techneuten even tijd voor gevonden worden. Ik wacht ook met enorme smart .
OS met dank aan Hakunamatata
Laissah: never a dull moment || Mistertje, dag lieve jongen.|| Willempie || Ravi || Murphy Smurfie ♥
Laissah: never a dull moment || Mistertje, dag lieve jongen.|| Willempie || Ravi || Murphy Smurfie ♥
- sabine
- Site Admin
- Posts in topic: 2
- Honden: 1
- Welke: Labrador Retriever
- Contacteer:
deze diehard techneut zit midden in een oplevering van een project dus sorry jongens, jullie moeten nog heel even wachten. Maar Alex heeft al een hoop uitzoekwerk gedaan dus we duiken er binnenkort in
-
- Posts in topic: 3
- Welke: Whippet en Lurcher
Daar gááán we weer. En maar wachten!
Hihi. Nee hoor.
Het is geen urgente kwestie. Ik zou er zelf nu ook geen tijd voor hebben.
- HillieS
- Welke: Kruising Border Terriër + Nederlandse Schapendoes
Niet teveel hokjes en vakjes. Dat trekt mijn voltallige autistische spectrum niet. Kun je je eerst wild zoeken naar ‘haarverzorging’ en daarna weer naar ‘jasjes en tasjes’ om wat te plaatsen.
Ik zei het al eerder, de indeling van het HF vond ik prima. Kun je scheel gaan zitten mauwen over ‘wij willen ánders zijn’ maar ik vraag u af, waartoe?
Het is maar een indeling.
Ik zei het al eerder, de indeling van het HF vond ik prima. Kun je scheel gaan zitten mauwen over ‘wij willen ánders zijn’ maar ik vraag u af, waartoe?
- _Tiny_
- Posts in topic: 5
- Honden: 4
- Welke: Grote poedel middenslagpoedel dwergpoedel labradoodle
Op het HF zijn subfora waar al 3 jaar niet gepost wordt.Nanna schreef: ↑13 okt 2021, 10:40 Niet teveel hokjes en vakjes. Dat trekt mijn voltallige autistische spectrum niet. Kun je je eerst wild zoeken naar ‘haarverzorging’ en daarna weer naar ‘jasjes en tasjes’ om wat te plaatsen.
Daar krijg ik dit gevoel bij
Alles 1 op 1 overnemen vind ik daarom zinloos.
Subfora schmubfora.
Van lege vakjes heb ik geen last. Wel van vakjes waar over van alles en nog wat gekakeld wordt. ORDE wil ik zien!
Van lege vakjes heb ik geen last. Wel van vakjes waar over van alles en nog wat gekakeld wordt. ORDE wil ik zien!