Piet in de bocht

Alle kynologische praat past in dit forumonderdeel
Plaats reactie
Nanna

Piet in de bocht

Bericht door Nanna »

Ik stel voor dat Piet verder z’n bek houdt en zich gewoon bezighoudt met het verkopen van veel te dure zut.

https://www.rtlnieuws.nl/lifestyle/eige ... moet-weten
Mo-yi
Posts in topic: 1
Honden: 1
Welke: Malamute-husky

Re: Piet in de bocht

Bericht door Mo-yi »

" . Hij vertelt dat dit ras lang geleden gefokt is als vechthond, waakhond en jachthond. In het verleden zijn ze veel ingezet voor hondengevechten. Maar in de 19e eeuw werd dit in de meeste gebieden in de wereld gelukkig voorgoed verboden. Inmiddels is de stafford – of een kruising ervan – een heel vrolijk, lief en gezellig huishondje geworden."

Ja hoor Piet..dat is exact wat de mensen dan ook zeggen; maar hij is zo lieffff voor de kindjes thuis.
Ik ken ook een hoop van die honden die vreselijk mensenlievend zijn, opdringerig eigenlijk, aandacht nuuuu en niet stoppen want ik ga op je hoofd zitten. Dat is niet eens het probleem.
Ze gaan eenmaal ergens voor en als dat verkeerd valt heb je maar op te krassen of kapot te gaan want iets ertussen gaat dan ook niet meer.
Dag Piet, ga jij de buurthondjes maar hechten.
Afbeelding
CatnDog
Posts in topic: 2
Welke: Groenendaeler

Bericht door CatnDog »

Klinkt een beetje zoals Cesar Millan. Die verkondigde ook altijd dat pitbulls geen bullies zijn. Het ligt nooit aan de hond, het ligt altijd aan het baasje.
CatnDog
Welke: Groenendaeler

Bericht door CatnDog »

Sandra&co schreef: 06 apr 2023, 16:25 Ik krijg jeuk van Piet.
:LOL:
Sterre

Bericht door Sterre »

Haha ik dacht foto’s van je kanarie te zien. Maar nee het is dierenarts Piet die zegt dat de Stafford een vrolijk, lief en gezellig huishondje is. Het enige wat je moet doen is hem veel beweging geven. Zo’n advies heb je echt wat aan. :blauwoog:
Noor
Posts in topic: 3

Bericht door Noor »

Ik vind het gewoon link wat hij hier zegt, ik ben nooit "fan" geweest van Piet, zeker niet omdat het zo vreselijk commercieel moet, voor mij is hij de titel dierenarts niet waard.

Zulke uitspraken doen als publiek figuur (🤢) is gevaarlijk.

Ga maar lekker bbq'en met je matties Piet, scarface en killah lusten vast wel een speklapje.
Afbeelding
Frootje
Honden: 2
Welke: Griekse Wawa + Kelpiedoes
Contacteer:

Bericht door Frootje »

Oh, ik had niks tegen Piet, maar nu ben ik wel diep teleurgesteld in ‘m. :neenee:

En op dat iedereen die zijn advies ter harte neemt en nu aan de Stafford gaat, maar wel heel ver uit onze buurt balletjes en stokjes gaat gooien. Doe maar in Piet z’n achtertuin.
Ineke A

Bericht door Ineke A »

Piet houdt van veel geld verdienen door honden aan elkaar te hechten denk ik.. en hij gunt zn collegas pok extra inkomsten in deze moeilijke tijden
Noor

Bericht door Noor »

Ik heb gevraagd of Piet ook hier zijn mening wil delen en uitleggen. Dat zal vast niet gebeuren, maar vragen kan geen kwaad toch 😇
Afbeelding
HillieS
Welke: Kruising Border Terriër + Nederlandse Schapendoes

Bericht door HillieS »

Frootje schreef: 07 apr 2023, 16:53 Oh, ik had niks tegen Piet, maar nu ben ik wel diep teleurgesteld in ‘m. :neenee:

En op dat iedereen die zijn advies ter harte neemt en nu aan de Stafford gaat, maar wel heel ver uit onze buurt balletjes en stokjes gaat gooien. Doe maar in Piet z’n achtertuin.
Dit had ik ook ja. Jammer van zo'n bekend persoon
Afbeelding
Rami
Welke: Ik ben een allesvreter

Bericht door Rami »

Als het gaat om Engelse staffords, vind ik het niet eens zo heel raar wat Piet hier zegt. Tenminste, van alle soorten staff-pitt- en bull terriërs en kruisingen, kom ik het liefst een ouderwetse Engelse "staffie'' tegen, dat gaat in de regel altijd wel goed.
(Over alle andere HR honden heb ik het niet. De hond die onze Sammie aangevallen/verwond heeft, blijkt een aantal weken geleden een 13-jarig Malteser doodgebeten te hebben. Is nu in beslag genomen. Ik vind het vreselijk. Voor alle partijen, overigens).
Afbeelding
Frootje
Welke: Griekse Wawa + Kelpiedoes
Contacteer:

Bericht door Frootje »

Rami schreef: 07 apr 2023, 17:28 Als het gaat om Engelse staffords, vind ik het niet eens zo heel raar wat Piet hier zegt. Tenminste, van alle soorten staff-pitt- en bull terriërs en kruisingen, kom ik het liefst een ouderwetse Engelse "staffie'' tegen, dat gaat in de regel altijd wel goed.
Dat hoor ik ook vaak en ik geloof het eigenlijk nog wel ook, maar Marie-Louise van drie huizen verder koopt bij het lezen van dit artikel natuurlijk de eerste de beste ‘stafford(mix)’ van Marktplaats. Het spreekt vaak helaas alleen maar mensen aan die niet verder willen kijken dan hun neus lang is. De mensen die de kennis al hadden, hadden dit hele artikel niet nodig. :(
Noor

Bericht door Noor »

Rami schreef: 07 apr 2023, 17:28 Als het gaat om Engelse staffords, vind ik het niet eens zo heel raar wat Piet hier zegt. Tenminste, van alle soorten staff-pitt- en bull terriërs en kruisingen, kom ik het liefst een ouderwetse Engelse "staffie'' tegen, dat gaat in de regel altijd wel goed.
(Over alle andere HR honden heb ik het niet. De hond die onze Sammie aangevallen/verwond heeft, blijkt een aantal weken geleden een 13-jarig Malteser doodgebeten te hebben. Is nu in beslag genomen. Ik vind het vreselijk. Voor alle partijen, overigens).
Nee hoor daar gaat het hier niet om, het te promoten dier, biggie, is overduidelijk geen Engelse stafford kruising. Daarbij de foto's in het bericht ook niet ( niet dat Piet daar iets mee te maken heeft hoor)
Afbeelding
Loraine
Welke: Shih Tzu en middenslag Keeshond

Bericht door Loraine »

Twee van de meest hondagressieve exemplaren die ik heb meegemaakt waren toch echt SBT's. :schrik:
En dan heb ik het echt over andere honden slopen of serieuze pogingen doen tot.
Dus nee, ook de SBT is een no-no wat mij betreft. :P
Mahdu, Dívka en oppashond Joep
Afbeelding
Ineke A

Bericht door Ineke A »

Mijn buurman had engelsestaffies maar die konden toch evcht niet met andere honden. Wel erg leuke hondjes trouwens
Plaats reactie