Oh jee, daar ben ik met Ronja ook altijd bang voor. Gelukkig was een winkelhaal tot nu het ernstigste waar ze mee uit de struiken kwam.
Misschien morgen een joggingbroek halen met zo'n leuk koord voor om z'n middel. Pijpen afknippen en een gat voor z'n staart er in? Gelukkig houd ie van kleren
Nahbu vel open gehaald.
Re: Nahbu vel open gehaald.
Rotplek. Een tijd terug een vergelijkbare wond met de laser heel netjes dicht gekregen (na uitscheuren hechtingen) in 10-12 dagen. Maar wel 3x per week behandelen
Heb nu een longsleeve van mijn dochter over zijn kont getrokken en vastgemaakt aan zijn trui. Soort onesie heeft hij nu aan en dat lijkt te werken. Kap geprobeerd op te zetten maar dat was blinde paniek. Gelukkig is er hier eigenlijk altijd iemand thuis om op hem te letten dus ik hoop dat het shirt genoeg gaat zijn.
Die hebben ze in onze praktijk ook. Hopelijk niet nodig nu maar hou het zeker in gedachten.
Beterschap met de brokkenpiloot.
De honden van voorbij, ze blijven in mijn leven
De honden van voorbij, ik blijf met ze verweven.
Waar hij gister nog een zielig hoopje hond met pijn was, vindt hij zichzelf vandaag alweer helemaal het heertje.
Maar we zijn blij dat hij zich weer zo goed voelt.
Maar we zijn blij dat hij zich weer zo goed voelt.
Veel beterschap! Ik hoop dat het snel netjes heelt.
Oh gelukkig voelt hij zich alweer wat beter. Wat een nare plek voor zo’n wond.
Lief dat je het vraagt. Het zit nog niet helemaal dicht maar het gaat de goede kant op. Na een ruime week scheurde er toch 3 hechtingen. Dus daar zat een mooi diep gat wat een lange tijd nodig heeft om op te vullen en dicht te gaan. Hij heeft nu nog 3 hechtingen zitten van de 13 of 14 die hij had. Die zullen er waarschijnlijk eind volgende week uitgaan.