Koning dag
- Teckeltoos
- Posts in topic: 1
- Honden: 1
- Welke: Teckel
Koning dag
Wat gaan jullie doen op koningdag ?
Ik ben gek op sneupen op de vrijmarkt. Dat gaat hem helaas niet worden. Mijn lijf gaat dat niet pikken.
Dus ga ik lekker een leuke serie bingen. Ik zag dat die serie over die leuke australische dierenarts op videoland staat.
Ik ben gek op sneupen op de vrijmarkt. Dat gaat hem helaas niet worden. Mijn lijf gaat dat niet pikken.
Dus ga ik lekker een leuke serie bingen. Ik zag dat die serie over die leuke australische dierenarts op videoland staat.
-
- Honden: 2
Re: Koning dag
Ik ga eerst naar de vrijmarkt, vroeg ook. Dit wordt de eerste keer dat ik dat ga doen maar ik heb gehoord dat het het waard is en ik wil het graag zien
Daarna lekker hardlopen met Meeko, wandelen met z’n allen door de volle straten en daarna moeten we ons oude huis leeg gaan trekken
Daarna lekker hardlopen met Meeko, wandelen met z’n allen door de volle straten en daarna moeten we ons oude huis leeg gaan trekken
- Loraine
- Welke: Shih Tzu en middenslag Keeshond
Ik moet ff kijken of ze wat organiseren in het park om de hoek.
Zo nee dan gaan we daar in de middag picknicken gecombineerd met een uitgebreide wandeling.
Zo ja dan gaat de wekker om 5:30u zodat ik ff rustig thee/koffie kan zetten en loop ik om 6u naar het losloopveld met de honden zodat zij even kunnen uitrazen, snuffelen of wat ze dan ook willen doen terwijl ik mijn koffie/thee drink en een broodje eet.
Verder geen plannen om de hort op te gaan, het centrum etc is veel te druk op dit soort dagen.
Zal wel korte uitlaatrondes worden, films/series/documentaires kijken, beetje in- en om huis rommelen enzo.
Zo nee dan gaan we daar in de middag picknicken gecombineerd met een uitgebreide wandeling.
Zo ja dan gaat de wekker om 5:30u zodat ik ff rustig thee/koffie kan zetten en loop ik om 6u naar het losloopveld met de honden zodat zij even kunnen uitrazen, snuffelen of wat ze dan ook willen doen terwijl ik mijn koffie/thee drink en een broodje eet.
Verder geen plannen om de hort op te gaan, het centrum etc is veel te druk op dit soort dagen.
Zal wel korte uitlaatrondes worden, films/series/documentaires kijken, beetje in- en om huis rommelen enzo.
Ik ga met mijn schoonfamilie naar een rommelmarkt en dan gaan we s'avonds bij mijn schoonzusje op.de camping bbqen.
Niks. Ik heb nog nooit van mijn leven iets aan koningsdag of koninginnedag gedaan. Zal er ook niet mee beginnen ook.
Aan vrijmarkten heb ik een immens broertje dood
Aan vrijmarkten heb ik een immens broertje dood
Niks. Vriend moet waarschijnlijk werken dus ik gewoon thuis hier aan het water
- malinois
- Honden: 3
- Welke: Xavi-Xygan-Xanu
- Contacteer:
Geen idee nog....
In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders
Facebooksite Xanu Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
- CatnDog
- Welke: Groenendaeler
Ik ben een vrijmarkt-ganger. Ik vind het leuk om tweedehandsspulletjes te snuffelen. Ik koop meestal niets tot zeer weinig, maar dat vind ik niet zo erg.
En tompouce eten, dat hoort er ook bij. Maar je zal mij niet in het oranje spotten. Ik haat oranje.
En tompouce eten, dat hoort er ook bij. Maar je zal mij niet in het oranje spotten. Ik haat oranje.
- Frootje
- Welke: Griekse Wawa + Kelpiedoes
- Contacteer:
Weet ik nog niet, maar het zal wel gewoon een wandeling met de honden worden want ik haat drukte, dus verder blijf ik overal ver vandaan.
Ik ga boodschappen halen zoals elke donderdag en naar mijn tante in het zorghuis.
Geen zin om dit jaar te gaan lopen struinen.
Geen zin om dit jaar te gaan lopen struinen.
Ik doe gewoon het zelfde als anders op een doordeweekse dag
Heel misschien nog even wat van het bezoek aan Rotterdam bekijken, maar dat is het dan wel.
Heel misschien nog even wat van het bezoek aan Rotterdam bekijken, maar dat is het dan wel.
- Persistence
- Welke: Schotse herder en sheltie x boerenfox
Ik doe hetzelfde als elke andere dag..rondjes met de hond en huishouden en mijn man verzorgen. Voorheen vond ik het geweldig om met klein of andere kinderen naar rommelmarkt en/of kermis te gaan, net als toen mijn eigen kinderen klein waren. Helaas is mijn wereld nu beperkt.
Samen een dagje thuis. Hij is zowaar vrij en niet weg voor z’n werkCrutz schreef:Niks. Vriend moet waarschijnlijk werken dus ik gewoon thuis hier aan het water
Denk dat we even naar de stad fietsen en de vrijmarkt overgaan, afhankelijk van het weer.
Bij slecht weer slaan we over.
Bij slecht weer slaan we over.
De honden van voorbij, ze blijven in mijn leven
De honden van voorbij, ik blijf met ze verweven.
Wij staan in Diever op een camping in het bos, dus lekker het bos in.
Misschien in de middag Diever zelf nog even in.
Misschien in de middag Diever zelf nog even in.
Onze lokale KC organiseert de jubileum clubmatch! Heel veel inschrijvingen inclusief de mijne. Dus lekker hondjes kijken en mensen ontmoeten. De samenvatting van Koningsdag zie ik later wel.
-
- Posts in topic: 2
- Welke: golden retriever
thuis uithangen, heb een zieke hond.
- *Esther
- Welke: Grote Poedel Waterhond en Powderpuff
Joh, wat naar. Iets bijzonders?
Ja, dit.
- kloesje
- Welke: Australian kelpies
Ik wil dit jaar eens naar een vrijmarkt, kijken of ik wat leuk tweedehandsspul voor de pupjes als spielerei kan scoren.
Maar als het bagger weer is, dan ga ik mezelf dat niet aandoen.
In de middag is er stratenvolleybal en ga ik aanmoedigen, vorig jaar meegedaan, maar dit jaar last van mijn knie, dus nu mag mijn vriend de actieveling uithangen
Maar als het bagger weer is, dan ga ik mezelf dat niet aandoen.
In de middag is er stratenvolleybal en ga ik aanmoedigen, vorig jaar meegedaan, maar dit jaar last van mijn knie, dus nu mag mijn vriend de actieveling uithangen
- Desiree
- Welke: Old English Bulldog-Boomer-Whippet
Hier gaan we net als meestal als de stad in de vrijmarkt over slenteren. Meestal zijn we daar met een uurtje maximaal 2 wel weer doorheen.
Daarna gaan we meestal nog even over de vrijmarkt in het dorp hiernaast, dat is al met al 15 a 30 minuten dus eerst pikken we Roderick nu even op. Izzy en Droef hebben dit ook gedaan, niet omdat het een gewoonte is maar je weet nooit of het ooit handig is of ze zoiets kunnen. Droef vindt dit soort dingen enig, zolang er maar geen fanfare is. Van Izzy mag iedereen dood neervallen en moeten ze haar vooral negeren tenzij ze koek hebben.
Geen idee wat Roderick er morgen van vind, hij vind het of geweldig of helemaal niks, bij hem is er doorgaans niet echt een middenweg en hij steekt zijn mening ook niet onder stoelen of banken(wel zo handig), als hij er geen zin in heeft zie ik dat snel genoeg want hij gaat heus niet braaf lopen doen omdat ik het zo graag wil of omdat ik koek bij me heb. Als hij het niks vind dat zijn we zo weer thuis
Daarna gaan we meestal nog even over de vrijmarkt in het dorp hiernaast, dat is al met al 15 a 30 minuten dus eerst pikken we Roderick nu even op. Izzy en Droef hebben dit ook gedaan, niet omdat het een gewoonte is maar je weet nooit of het ooit handig is of ze zoiets kunnen. Droef vindt dit soort dingen enig, zolang er maar geen fanfare is. Van Izzy mag iedereen dood neervallen en moeten ze haar vooral negeren tenzij ze koek hebben.
Geen idee wat Roderick er morgen van vind, hij vind het of geweldig of helemaal niks, bij hem is er doorgaans niet echt een middenweg en hij steekt zijn mening ook niet onder stoelen of banken(wel zo handig), als hij er geen zin in heeft zie ik dat snel genoeg want hij gaat heus niet braaf lopen doen omdat ik het zo graag wil of omdat ik koek bij me heb. Als hij het niks vind dat zijn we zo weer thuis
-
Nog lekker op vakantie in Duitsland
- Nikki
- Welke: Kruising Jack Russell Jet
Hooper wedstrijd. Jet mag helaas nog even niet meedoen, maar we gaan supporten.