D'r is hier een aannemer een muur aan het invoegen, dus ik had de honden even een kauwsnack gegeven om ze een beetje af te leiden voor ze om iedere stap naar de schuifpui vliegen om die meneer erdoorheen te trekken. Mijn zoontje moet zijn ochtend slaapje doen, dus ik wil rust in huis.
Ik heb ze dus alle 3 een stuk kabeljauwhuid gezaagd gegeven.
Situatie nu: Zahra ligt als een broedse kip op de 2 stukken van de kleintjes en is eerst haar eigen aan het verorberen.
De kleintjes liggen allebei te mokken dat zij nu niks meer hebben.
En dan te bedenken dat Zahra vis altijd vergif vond.
Doen die van jullie soms ook zo vreselijk irritant met kauwsnacks? Jawel toch?
Zucht..
- Sanne
- Posts in topic: 2
- Honden: 3
- Welke: Chihuahua en Saluki
- Contacteer:
Re: Zucht..
Meestal valt het hier ook wel mee trouwens, maar denk dat de kleintjes hier idd ook een moment getwijfeld hebben of ze dit wel een lekkere snack vonden. En normaal geef ik alleen 's avonds kauwsnacks. Dan gaat het wat rustiger en gestructureerder denk ikHylos schreef: ↑12 okt 2021, 10:26 Nou, gezellig hoor Zahra .. je gunt ie kleintjes echt wat.
Ze krijgen hier allebei hun snack en we gaan niet van elkaar afpakken, dat houd ik goed in de gaten.
Niet dat er iets gaat gebeuren maar zulk gedrag vind ik niet fijn..
Vos zit soms wat moeilijk te doen met haar snack, voornamelijk als ze het eigenlijk niet hoeft.
Dan gaat ze met dat ding in haar mond Xavi opzoeken en als hij dan kijkt of beweegt dan gaat ze brommen.
Niet dat het Xavi ook maar iets interesseert. Maargoed dan vind ik het wel klaar en pak ik de boel af.
Vos haar gedrag komt me bekend voor idd
Re: Zucht..
Arme Chihuahuas
Lanai gaat altijd naar haar 'botjeskamer' wanneer ze een kauwsnack krijgt (de logeerkamer); waar ze heerlijk gaat kanbbelen. Fet gaat haar bench in om te knagen.
Soms begraaft Lanai haar kauwsnack en gaat het dan lopen bewaken wanneer Feta in de buurt komt. Ja, dat is maar even om aan te zien, daarna moet ik het helaas 'uitgraven' en weg leggen.
Lanai gaat altijd naar haar 'botjeskamer' wanneer ze een kauwsnack krijgt (de logeerkamer); waar ze heerlijk gaat kanbbelen. Fet gaat haar bench in om te knagen.
Soms begraaft Lanai haar kauwsnack en gaat het dan lopen bewaken wanneer Feta in de buurt komt. Ja, dat is maar even om aan te zien, daarna moet ik het helaas 'uitgraven' en weg leggen.