Zyntia en Boef
Zyntia en Boef
Hoi,
Hier Zyntia en Boef.
Wij waren lid van het oude hondenforum, maar wij doen graag mee hier op het nieuwe forum.
Ben meer een lezer dan een schrijver, maar ga zeker proberen om actiever mee te doen.
Hopelijk komen er meer leden van het oude hondenforum zich aanmelden hier.
Zou leuk zijn om iedereen weer bij elkaar te hebben.
Hier Zyntia en Boef.
Wij waren lid van het oude hondenforum, maar wij doen graag mee hier op het nieuwe forum.
Ben meer een lezer dan een schrijver, maar ga zeker proberen om actiever mee te doen.
Hopelijk komen er meer leden van het oude hondenforum zich aanmelden hier.
Zou leuk zijn om iedereen weer bij elkaar te hebben.
Re: Zyntia en Boef
Hey!
Hoe gaat het nu met Boef en jou?
Hoe gaat het nu met Boef en jou?
Ik heb net een update geschreven
Heb het gelezen, wat rot dat hij niet echt meer naar buiten durft. Kan daar niet meer posten, zit op slot.
Tanja en Anne
Hoi Zyntia
Welkom hier. Ik zag dat je topic op het oude forum gesloten is. eigen keuze?
Ja, Zinodo is een held!
Als die lui echt in de schuldsanering zitten dan valt daar voor jou niets te halen. Eerst komt de belastingdienst en dan een hele poos niets en dan alle andere instanties. Kortom iedereen die toch al in het grote geld zit. De arme particulier kan achteraan aansluiten. Zelfs eigen kinderen met recht op kinderalimentatie krijgen dan niets meer, die wordt dan op nihil gesteld.
Ik hoop dat Boef weer over zijn angst heen komt en jij ook natuurlijk. Idioot dat dat beest nu een muilkorfverplichting krijgt en weer mis een geldboete. ( die overigens wel geïnd zal worden hoor). Dan mag die hond dus eerst nog een keer een andere hond slopen voor hij in beslag genomen wordt. Je zou die ene baas maar zijn van zo'n hondje.
Ja, Zinodo is een held!
Als die lui echt in de schuldsanering zitten dan valt daar voor jou niets te halen. Eerst komt de belastingdienst en dan een hele poos niets en dan alle andere instanties. Kortom iedereen die toch al in het grote geld zit. De arme particulier kan achteraan aansluiten. Zelfs eigen kinderen met recht op kinderalimentatie krijgen dan niets meer, die wordt dan op nihil gesteld.
Ik hoop dat Boef weer over zijn angst heen komt en jij ook natuurlijk. Idioot dat dat beest nu een muilkorfverplichting krijgt en weer mis een geldboete. ( die overigens wel geïnd zal worden hoor). Dan mag die hond dus eerst nog een keer een andere hond slopen voor hij in beslag genomen wordt. Je zou die ene baas maar zijn van zo'n hondje.
- Fotogravinnetje
- Posts in topic: 1
- Contacteer:
Hele niet (noodzakelijk) hondgerelateerde subforum zit op slot. Rest is nog wel openkooi schreef:Hoi Zyntia
- kayleigh*
- Posts in topic: 1
- Honden: 2
- Welke: Oudduitse Herder Minou - Welsh corgi cardigan Nala
Hoop dat Boef over zijn angst heen komt, maar nu eerst opknappen!
RIP Bonny 10-03-1999? - 06-04-2011
RIP Kira 09-03-2011 - 09-09-2021
RIP Minou 24-02-2016 - 16-07-2024
- Dirkje
- Posts in topic: 2
- Welke: Border Collies
Hoi Zyntia en Boef.
Fijn dat jullie er zijn.
Houd je ons op de hoogte hoe het met Boef gaat?
Fijn dat jullie er zijn.
Houd je ons op de hoogte hoe het met Boef gaat?
- Dirkje
- Posts in topic: 2
- Welke: Border Collies
Fijn.