Animal Event
- hakunamatata
- Posts in topic: 7
- Honden: 2
- Welke: Een Eevee en Lizzy
- Contacteer:
Re: Animal Event
Ja ik ga sowieso hoor! Eevee gaat mee in de doggyrideding. Als het even teveel is voor een van ons beide gaan we mooi lekker droog zitten in de business lounge met wat eten en drinken. Komt wel goed
Vind het alleen zonde als het kaartje niet gebruikt wordt. Wie weet reageert er nog iemand. Niemand kan/gaat de zaterdag Anders neem ik em mee en als ik dan op de parkeerplaats iemand in zijn eentje zie die me aanstaat krijgt die em.
Vind het alleen zonde als het kaartje niet gebruikt wordt. Wie weet reageert er nog iemand. Niemand kan/gaat de zaterdag Anders neem ik em mee en als ik dan op de parkeerplaats iemand in zijn eentje zie die me aanstaat krijgt die em.
~Hakuna matata - ge hebt geen zorgen, zorg maar dat ge geniet ~
- malinois
- Posts in topic: 17
- Honden: 3
- Welke: Xavi-Xygan-Xanu
- Contacteer:
Ik was tot op mn ondergoed nat. Maar heb toch wat leuke dingen gedaan met Xygan. De racebaan, de escaperooms en de detection workshop. Daarnaast nog wat staan kletsen bij t dockdiven en wat goodiebags meegenomen. Gelukkig had ik de tas met droge kleding voor morgen voor t dockdiven al in de auto staan dus ik heb me halverwege even omgekleed in mn bus. Mijn parkeerkaart werd wel gewoon gescant overigens. Ik was er rond 11.15 en ben rond 15.00 uur weggegaan. Xygan was er toen wel klaar mee.
In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders
Facebooksite Xanu Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
Ik ben voorzien qua parkeerkaart. Dank je Ybbish!
Gelukkig Hakunamatata, veel plezier morgen!
Gelukkig Hakunamatata, veel plezier morgen!
- Gretha
- Posts in topic: 1
- Welke: Beauceron en Terriër-Pincher kruising
Dat heb ik een keer gedaan op het Truckstar Festival. Ik had een vrijkaartje teveel.hakunamatata schreef: ↑05 mei 2023, 17:45 Ja ik ga sowieso hoor! Eevee gaat mee in de doggyrideding. Als het even teveel is voor een van ons beide gaan we mooi lekker droog zitten in de business lounge met wat eten en drinken. Komt wel goed
Die mensen helemaal blij, dat was ook wel leuk.
Het was echt leuk en we hebben best veel gedaan en gezien maar het weer was echt vreselijk zeg!
Op een gegeven moment heb ik Spring en Klets maar naar de auto gebracht. Spring werd chagrijnig en Klets was best moe en koud. Gelukkig vond ik in de auto nog een droge jas en een paraplu. Mijn moeder was wijs geweest en had een poncho mee, die was droog Ik heb nu nog koude voeten. De honden hebben wel een hele leuke dag gehad hoor.
We hebben het toch uitgehouden tot iets na 15u. Ik heb behalve Manuma geen forummers gezien denk ik? Heb wel bij een zwarte kelpie gezeten maar dat was volgens mij echt niet Snuck en Ybbihs want die zou ik wel herkennen neem ik aan. En Malinois heb ik ook niet gezien.
Op een gegeven moment heb ik Spring en Klets maar naar de auto gebracht. Spring werd chagrijnig en Klets was best moe en koud. Gelukkig vond ik in de auto nog een droge jas en een paraplu. Mijn moeder was wijs geweest en had een poncho mee, die was droog Ik heb nu nog koude voeten. De honden hebben wel een hele leuke dag gehad hoor.
We hebben het toch uitgehouden tot iets na 15u. Ik heb behalve Manuma geen forummers gezien denk ik? Heb wel bij een zwarte kelpie gezeten maar dat was volgens mij echt niet Snuck en Ybbihs want die zou ik wel herkennen neem ik aan. En Malinois heb ik ook niet gezien.
-
- Posts in topic: 5
Ik heb laarzen gekocht want het was echt geen doen, het terrein was net een zwembad.
Heel jammer maar gelukkig had Manu er weinig van. Lekker veel geshopt en toch tevreden.
Heel jammer maar gelukkig had Manu er weinig van. Lekker veel geshopt en toch tevreden.
- malinois
- Contacteer:
Ik heb je volgens mij in t voorbijgaan gezien (waren niet veel naakthonden ) maar je was te snel en hoorde me niet.Sirene schreef:Het was echt leuk en we hebben best veel gedaan en gezien maar het weer was echt vreselijk zeg!
Wat een water he! Xygan was er ook klaar mee aan t eind, daarom ook naar de auto gebracht waar hij ook niet meer uit wilde
In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders
- malinois
- Contacteer:
Water, water en water
Ik denk dat ik weet wie je bedoelt. Zij had tegelijkertijd met mij de rally-o workshop, maar die Kelpie kon wel luisteren.Sirene schreef: ↑05 mei 2023, 19:52 We hebben het toch uitgehouden tot iets na 15u. Ik heb behalve Manuma geen forummers gezien denk ik? Heb wel bij een zwarte kelpie gezeten maar dat was volgens mij echt niet Snuck en Ybbihs want die zou ik wel herkennen neem ik aan. En Malinois heb ik ook niet gezien.
- malinois
- Contacteer:
Omdat t zo regende....
- malinois
- Contacteer:
Morgen ben ik deelnemer dus dan ben ik er toch al. Alleen als t zondag droog blijkt te worden ga ik zondag nog een keer maar ik ga niet weer in die hoosbuien lopen.Sandra&co schreef:Ja maar ik kan helaas niet meer dit weekend. Wel een leuk gebaar.
Als iemand dus gratis toegang wil...
- Nikki
- Posts in topic: 5
- Honden: 1
- Welke: Kruising Jack Russell Jet
Mijn hemel wat een regen vandaag inderdaad Ondanks dat een leuke dag gehad en lekker geshopt. Maar op een gegeven moment waren we helemaal nat en koud en zijn we naar ons vakantiehuisje gegaan. Jet zat gelukkig helemaal droog in de fietskar met regenhoes erover, maar daar was ze uiteindelijk ook wel klaar mee.
https://instagram.com/stories/jack_russ ... JmNzVkMjY=
Tijdens het lunchen/schuilen in de grote tent heb ik op een afstandje Manu gespot. Verder volgens mij niemand. Hopelijk is het morgen wat beter weer!
https://instagram.com/stories/jack_russ ... JmNzVkMjY=
Tijdens het lunchen/schuilen in de grote tent heb ik op een afstandje Manu gespot. Verder volgens mij niemand. Hopelijk is het morgen wat beter weer!
komt helemaal goed met Snuck hoorYbbihs schreef: ↑05 mei 2023, 20:13Ik denk dat ik weet wie je bedoelt. Zij had tegelijkertijd met mij de rally-o workshop, maar die Kelpie kon wel luisteren.Sirene schreef: ↑05 mei 2023, 19:52 We hebben het toch uitgehouden tot iets na 15u. Ik heb behalve Manuma geen forummers gezien denk ik? Heb wel bij een zwarte kelpie gezeten maar dat was volgens mij echt niet Snuck en Ybbihs want die zou ik wel herkennen neem ik aan. En Malinois heb ik ook niet gezien.
Agilitywedstrijd voor morgen is helaas al afgelast vanwege toestand van het veld. Ik ga lekker een dagje met Ren samen nog. Gewoon lekker rondkijken, kijken of hij ook in is voor escape room en snuitgolf. Van de dames weet ik dat wel
Wie zijn er morgen nog?
Wie zijn er morgen nog?
- Saschesfloor
- Posts in topic: 1
In ga morgen een dagje met mijn moeder en zusje. Ik neem Maggie mee en mijn zusje haar Cairntje.
The best and most beautiful things in the world cannot be seen, nor touched, but are felt in the hart.
Ik ben er morgen ook met beide honden. Tess mocht al mee en Finn heeft geluk dat hij alsnog ook mee mag. Mijn collega wilde gaan, maar haar eigen hond is niet zo geschikt voor zo'n evenement. En omdat ze wel wat dingen wil doen met hond, mag ze Finn lenen.
Ik neem de wandelkar maar mee, kan hij lekker droog zitten. Hopelijk krijg ik dat ding een beetje rond daar.
Ik neem de wandelkar maar mee, kan hij lekker droog zitten. Hopelijk krijg ik dat ding een beetje rond daar.
- Omega
- Posts in topic: 2
- Honden: 1
- Welke: Nu een echte toller
Volgens mij zag ik jou vanmiddag nog langslopen met Ren.
Wij waren vandaag en Quinta heeft zich prima vermaakt, het is haar niet gelukt iedereen te begroeten maar ze goed op weg.
Ze heeft een escaperoom gedaan, heeft bij verschillende standjes gesnuffeld, kruidenthee gedronken en ze is in de ballenbak geweest.
Helaas hadden we ons voor het dockdiven moeten aanmelden, toen ik daar achter kwam was de lijst al vol.
Ze wisten nog wel te vertellen dat er tegenwoordig in Westendorp een mogelijkheid is voor dockdiven, dus even uitzoeken of we daar een keer een workshop kunnen doen.
Nu liggen we beide KO.
- hakunamatata
- Posts in topic: 7
- Welke: Een Eevee en Lizzy
- Contacteer:
Wij hebben ook een erg geslaagde (mid)dag gehad heb er even een heel topic aan gewijd
Was trouwens prachtig weer vandaag. Warm zelfs. En wat een timing, ik was net het terrein af met de auto (17.15u was het) en toen begon het te regenen. Hopelijk morgen ook goed weer voor iedereen die gaat
Was trouwens prachtig weer vandaag. Warm zelfs. En wat een timing, ik was net het terrein af met de auto (17.15u was het) en toen begon het te regenen. Hopelijk morgen ook goed weer voor iedereen die gaat
~Hakuna matata - ge hebt geen zorgen, zorg maar dat ge geniet ~
- malinois
- Contacteer:
Onze eerste demo is voorbij! Zo trots op mijn ventje, hij doet het toch maar. Het weer was gelukkig perfect vandaag hiervoor: 20°C, zon en wat wolken maar vooral droog! En dat was na het waterballet van gisteren toch wel erg fijn! Pas om 17.20 uur toen ik mijn bolderkar vol geladen naar de auto reed begon het wat te spetteren.
Xanu liet goed zien waar we de afgelopen week 'droog' op geoefend hebben, daar gaan we dus mee door. Hij lag tussendoor heerlijk relaxt in de tent waar ook de andere demohonden lagen, in zn bench. Zelfs met uitzicht op het bad .
Voor de inwendige mens was ook prima gezorgd.
Gedurende de dag op momenten dat we niet ingedeeld waren konden we even rondslenteren op de rest van het Animal Event. We hebben de racebaan gedaan wat geen succes was . Xanu vond het na een meter of wel best, tilde zn poot op tegen een baal stro en stond me aan te kijken dat hijhet compleet zinloos vond om achter zo'n flutsje aan te rennen. Xygan moet toch eens met hem praten . De ballenbak daarentegen vond ie geweldig. Hij heeft de dummies gevonden. Hij is net als Xygan toch een heerlijke hond voor dergelijke drukke evenementen. Ze worden niet warm of koud van andere honden en mensen. Geen onvertogen woord ook niet tegen honden die naar hen uitvielen. De mascottes in pak heeft ie staan bekijken maar die hebben t ook overleeft
Al met al zeker voor herhaling vatbaar! Een ontzettend leuke dag.
Xanu liet goed zien waar we de afgelopen week 'droog' op geoefend hebben, daar gaan we dus mee door. Hij lag tussendoor heerlijk relaxt in de tent waar ook de andere demohonden lagen, in zn bench. Zelfs met uitzicht op het bad .
Voor de inwendige mens was ook prima gezorgd.
Gedurende de dag op momenten dat we niet ingedeeld waren konden we even rondslenteren op de rest van het Animal Event. We hebben de racebaan gedaan wat geen succes was . Xanu vond het na een meter of wel best, tilde zn poot op tegen een baal stro en stond me aan te kijken dat hijhet compleet zinloos vond om achter zo'n flutsje aan te rennen. Xygan moet toch eens met hem praten . De ballenbak daarentegen vond ie geweldig. Hij heeft de dummies gevonden. Hij is net als Xygan toch een heerlijke hond voor dergelijke drukke evenementen. Ze worden niet warm of koud van andere honden en mensen. Geen onvertogen woord ook niet tegen honden die naar hen uitvielen. De mascottes in pak heeft ie staan bekijken maar die hebben t ook overleeft
Al met al zeker voor herhaling vatbaar! Een ontzettend leuke dag.
- Lothian
- Posts in topic: 8
- Welke: Roemeen Dalí - Bulgaar Lucca - Lurcher Taro
- Contacteer:
De regenjassen waren niet nodig! Ik had 'm aangetrokken toen we aankwamen en toen het halverwege ging miezeren maar steeds binnen 10 minuten uit want het was warm en regende nauwelijks. Totaal overbodig. En toen de regen dan toch losbarstte zaten we net weer in de auto
Ik heb Ren gezien en Jet en Finn en Tess!
De dag begon al goed toen zijn grote vriendin de auto in stapte.
Wachten voor de escape room. Taro was vooral veel aan het snuffelen.
Poseren voor de reclame
Het ALLERGAAFSTE volgens Taro: de coursing.
Gevulde hamburger mee voor Dalí
De buit, veel freebies, paar dingen gekocht.
Stiekem loog ik en was die eerste foto al van de terugweg. En stiekem zag Taro er meer zo uit
Ik heb Ren gezien en Jet en Finn en Tess!
De dag begon al goed toen zijn grote vriendin de auto in stapte.
Wachten voor de escape room. Taro was vooral veel aan het snuffelen.
Poseren voor de reclame
Het ALLERGAAFSTE volgens Taro: de coursing.
Gevulde hamburger mee voor Dalí
De buit, veel freebies, paar dingen gekocht.
Stiekem loog ik en was die eerste foto al van de terugweg. En stiekem zag Taro er meer zo uit
Ik heb weinig foto's gemaakt vandaag, maar wel volop genoten van alles. Ook een aantal forumhondjes gezien: Taro (we staan nog ergens onherkenbaar op het filmpje van de renbaan), Tess, en Ren (volgens mij net voor ons in de jungle escaperoom). En Ybbish heb ik dacht ik gezien in een van de escaperooms als begeleiding?
- Lothian
- Posts in topic: 8
- Welke: Roemeen Dalí - Bulgaar Lucca - Lurcher Taro
- Contacteer:
Ohh ik zag wel een picard lopen vandaag, dat was jij?
Ja, dat waren wij inderdaad!