Zoemers
- Kells
- Posts in topic: 1
- Honden: 3
- Welke: Ierse Setters
Re: Zoemers
Voor die drie van ons is het een reden om de benen te nemen.
Hartelijke groet, Astrid en een lebber van Aislinn, Finbar en Clancy.
- thom
- Honden: 1
- Welke: Farah het Portugese meisje
Ari had een absolute haast tegenover bromvliegen en in de zomer als die krengen er nogal eens zijn, dan raakte hij op een gegeven moment gewoon in een soort van paniek, dan wilde hij weg, maakte niet uit waarheen.
Ons Portugese meisje Farah.
Lou en Koos vechten wie er het eerste bij is om het beest vakkundig om zeep te helpen. Snuck staat er omheen te dansen als een blije idioot, tot grote ergernis van Lou en Koos.
- Diana
- Honden: 4
- Welke: Collies en Spaanse schonen
Mila haat ook alles wat bromt, dus het enige waarop zij jaagt, zijn bromvliegen. Die móeten echt dood.
Fayah loopt er ook wel eens kakenklapperend achteraan, maar niet met dezelfde intense haat als die van Mila.
Amy kijkt toe, wacht af en slaat toe als ze weet dat ze 'm te pakken gaat krijgen. Het is hier dus Amy die ze daadwerkelijk vangt. Niet alleen die vervelende bromvliegen trouwens, maar gewoon alles wat ze te pakken kan krijgen.
Arlo houdt zich wijselijk buiten dit hele schouwspel, dat mogen de dames oplossen
Fayah loopt er ook wel eens kakenklapperend achteraan, maar niet met dezelfde intense haat als die van Mila.
Amy kijkt toe, wacht af en slaat toe als ze weet dat ze 'm te pakken gaat krijgen. Het is hier dus Amy die ze daadwerkelijk vangt. Niet alleen die vervelende bromvliegen trouwens, maar gewoon alles wat ze te pakken kan krijgen.
Arlo houdt zich wijselijk buiten dit hele schouwspel, dat mogen de dames oplossen
- Cooper
- Welke: kruising spaniel kooiker markiesje
Cooper probeert ze uit de lucht te happen. Ik ben er geen fan van ivm wespen .
Claire probeert ze te grijpen als ze stil zitten
Niet altijd een erg goed idee
Niet altijd een erg goed idee
- pioenroos
- Welke: xteckel en schapendoes en schapendoeskelpie
Diem had een hekel aan bromvliegen. Als er dan eentje in de buurt van hem was trok hij z'n lippen er naar op. Alsof een vlieg die taal begreep
Mies vangt ze graag maar ze is te klein en langzaam om erg effectief te zijn. Als ik haar optil en voor het raam houdt dan pakt ze ze wel als ze tegen het raam vliegen.
Danu heeft het jagen op vliegen fanatiek overgenomen van Mies. Maar waar Mies stekende insecten vakkundig negeert hapt Danu naar álles. En ze is snel dus ik vrees dat dat nog eens misgaat
Ik probeer haar nu buiten happen naar alles wat voorbij vliegt te ontmoedigen. In huis is het te lollig: ik sla met de elektrische meppert de vlieg half bewusteloos uit de lucht en de meiden rennen om het hardst om het lekkere hapje te bemachtigen
In huis lukt het Danu zelf ook wel eens: ze sluipt eropaf en hapt dan zo nu en dan raak. Gelukkig geen wilde achtervolgingen over het meubilair.
Mies vangt ze graag maar ze is te klein en langzaam om erg effectief te zijn. Als ik haar optil en voor het raam houdt dan pakt ze ze wel als ze tegen het raam vliegen.
Danu heeft het jagen op vliegen fanatiek overgenomen van Mies. Maar waar Mies stekende insecten vakkundig negeert hapt Danu naar álles. En ze is snel dus ik vrees dat dat nog eens misgaat
Ik probeer haar nu buiten happen naar alles wat voorbij vliegt te ontmoedigen. In huis is het te lollig: ik sla met de elektrische meppert de vlieg half bewusteloos uit de lucht en de meiden rennen om het hardst om het lekkere hapje te bemachtigen
In huis lukt het Danu zelf ook wel eens: ze sluipt eropaf en hapt dan zo nu en dan raak. Gelukkig geen wilde achtervolgingen over het meubilair.
- CatnDog
- Posts in topic: 2
- Welke: Groenendaeler
Die dikke brommers vindt Zeno ook niet zo'n succes. Als ze in huis zitten kan hij er onrustig van worden. Buiten zou hij er naar kunnen happen. Ook geen fan fan, om dezelfde reden als Cooper al aangaf.
- Teckeltoos
- Welke: Teckel
Peer probeert een vlieg eerst te hypnotiseren (staren) en hapt ineens bliksemsnel toe.
Meestal zonder succes maar als hel wel lukt wordt er smakelijk op gekauwd en doorgeslikt.
Meestal zonder succes maar als hel wel lukt wordt er smakelijk op gekauwd en doorgeslikt.
Toos volgt ze met haar ogen maar daar blijft het dan ook wel bij.
Maar van muggen wordt ze helemaal hysterisch
Die wordt altijd helemaal lek gestoken door die krengen.
Ik ben benieuwd hoe dat deze vakantie gaat, plekje waar we nu staan sterft het van de muggen. Maar ze prikken nog niet echt geloof ik.
Maar van muggen wordt ze helemaal hysterisch
Die wordt altijd helemaal lek gestoken door die krengen.
Ik ben benieuwd hoe dat deze vakantie gaat, plekje waar we nu staan sterft het van de muggen. Maar ze prikken nog niet echt geloof ik.
-
- Honden: 2
- Welke: Whippet en Lurcher
Echo kwam kankerend de werpkist uit toen ze begon te snappen wat een vlieg was.
Het is nog steeds oorlog.
Het is nog steeds oorlog.
Colin maait het hele huis kort en klein als hij de kans zou krijgen want die bromvlieg moet dood. Moet hem echt stoppen want zie het voor me dat hij zo in de lamp hangt.
- Teckeltoos
- Welke: Teckel
- ellen en de birmanen
mijn honden reageren er gelukkig niet op. die laten het werk over aan de katten. die rennen en vliegen dan achter de vliegen aan in huis.
Goofy en Zaar negeren
van Daisy moet alles wat bromt dood
van Daisy moet alles wat bromt dood
------------------------- Daisy----------------------- Goofy--------------------Zaar im
Whaha jaren geleden met Bluf, ook een vlieg bij haar neus..
Hier de neiging om naar bijen en wespen te happen helaas.. met name Aki en Glory doen dat. En Kaïn de kat.. vorige week een dikke bromvlieg in huis... moest heel rap zelf wat doen want ze sprong alles omver om die vlieg te pakken te krijgen
Hier de neiging om naar bijen en wespen te happen helaas.. met name Aki en Glory doen dat. En Kaïn de kat.. vorige week een dikke bromvlieg in huis... moest heel rap zelf wat doen want ze sprong alles omver om die vlieg te pakken te krijgen
- sabine
- Site Admin
- Welke: Labrador Retriever
- Contacteer:
Niet veel interesse bij de honden, de katten daarentegen... Ozzy heeft vandaag al 3 bromvliegen opgevreten.
- Desiree
- Welke: Old English Bulldog-Boomer-Whippet
Droef heeft elk voorjaar 2 maanden nodig om weer te wennen aan alles wat bromt. Hij vindt het eng.
Tegen het einde van de zomer probeert hij ze zelf ook weer te pakken.
Izzy boeit het minder dan niks.
Roderick geen idee nog, we hebben hier gelukkig niet zo veel vliegen en nu ook airco dus van de zomer hoeft niet steeds alles open 's avonds om af te koelen dus minder muggen.
Tegen het einde van de zomer probeert hij ze zelf ook weer te pakken.
Izzy boeit het minder dan niks.
Roderick geen idee nog, we hebben hier gelukkig niet zo veel vliegen en nu ook airco dus van de zomer hoeft niet steeds alles open 's avonds om af te koelen dus minder muggen.
- kayleigh*
- Honden: 2
- Welke: Oudduitse Herder Minou - Welsh corgi cardigan Nala
Hier happen ze er beide naar. Kira deed het ook.
RIP Bonny 10-03-1999? - 06-04-2011
RIP Kira 09-03-2011 - 09-09-2021
RIP Minou 24-02-2016 - 16-07-2024