Dank je wel
Bindi x Drim australian kelpie - Nima
Re: Bindi x Drim australian kelpie - Nima
Ik ben een tijd niet op het forum geweest en moet dus echt even bijlezen. Wat een leuk nest heeft Bindi op de wereld gezet. Ik vind ze geweldig!
En gefeliciteerd met jullie eigen nieuwe aanwinst, ze is super leuk
En gefeliciteerd met jullie eigen nieuwe aanwinst, ze is super leuk
- CatnDog
- Posts in topic: 7
- Honden: 1
- Welke: Groenendaeler
Dat klinkt zeker als de ideale plek, mooi hoor!kloesje schreef: ↑17 mei 2023, 18:15
Het adres waar ze heen gaat heeft meerdere kelpies gehad, van zacht en onzeker tot pittig. Zij is alleen, heeft 1 oudere kelpie en heeft dus alle tijd voor haar. Er zijn weinig prikkels in haar huis en ze gaat er straks mee aan de slag in het reddingswerk. Een taak die waarschijnlijk op haar lijf geschreven staat. Ze mag graag op onderzoek gaan, kijkt niet op van vreemde situaties, dus ik denk dat ze een topplek heeft straks
In Zeno z'n nest zat ook een pittig reutje die zowat continue aanstond en in verhouding met de andere hondjes ook amper sliep. Die ging ook naar mensen die eerder groenendaelers hadden gehad 'en wel zin hadden in een uitdaging'. Helemaal prima.
- kloesje
- Posts in topic: 18
- Honden: 3
- Welke: Australian kelpies
Ja ik had ook zo'n reu in het vorige nest, die geplaatst bij iemand die ervaring heeft met meerdere herders. Je gaat dan toch uit van de beste match in dit gevalCatnDog schreef: ↑18 mei 2023, 17:33Dat klinkt zeker als de ideale plek, mooi hoor!kloesje schreef: ↑17 mei 2023, 18:15
Het adres waar ze heen gaat heeft meerdere kelpies gehad, van zacht en onzeker tot pittig. Zij is alleen, heeft 1 oudere kelpie en heeft dus alle tijd voor haar. Er zijn weinig prikkels in haar huis en ze gaat er straks mee aan de slag in het reddingswerk. Een taak die waarschijnlijk op haar lijf geschreven staat. Ze mag graag op onderzoek gaan, kijkt niet op van vreemde situaties, dus ik denk dat ze een topplek heeft straks
In Zeno z'n nest zat ook een pittig reutje die zowat continue aanstond en in verhouding met de andere hondjes ook amper sliep. Die ging ook naar mensen die eerder groenendaelers hadden gehad 'en wel zin hadden in een uitdaging'. Helemaal prima.
Dank je wel Ja het is ook echt een heel leuk nestje
Ja ik heb er zoveel zin in