Maar Lizzy is nu ze dagelijks pijnstilling krijgt (en ik daar niet mee stop) weer vrolijker en loopt ook beter. Mijn eigen lijf wil maar niet herstellen en wanneer wel is de vraag dus daarop wachten? En juist door de honden blijf ik buiten komen en heb ik extra genietmomentjes. Dus ja, dan zwicht je weer een keer voor een opvanger. Totaal geen ruggengraat hier, da's wel duidelijk
En dan zwicht je. Een kleine snoezig fluffy makkelijk blij hondje van een jaar oud, erg leuke uitstraling en doet het ontzettend goed in de privéopvang waar ze zit. Even lekker makkelijk beginnen, want ze hebben daar ook al een aantal keer met haar gewandeld en katten vindt ze helemaal prima. Ja dat is ook wel erg leuk voor bij Eevee

Dus berichtje gestuurd naar iemand vanuit de stichting die op dat moment zelf in Roemenië in het asiel was. Klopt, Mesa is een ontzettend leuk makkelijk dingske. Maarrr.. toen kwam emotionele chantage. Een ander dreuteltje, rustiger hondje, wat timide maar erg lief. Heeft tijd nodig om te landen en verwachting is dat ze dan helemaal opbloeit. En de echte chantage, ze was enkel bij het asiel gebracht voor castratie en zou daarna weer de straat op.
Lang verhaal kort: Niet Mesa maar Babs is haar reis naar Nederland begonnen
Hoe haar hondenleventje in een maand tijd compleet zou veranderen. Van straathond naar een nieuw leven in NL.
Geen geweldige foto's, maar geeft wel beeld. Babs in het asiel en Babs die net in de bus is gezet op weg naar Nederland

\