hondenzwembad
- Teckeltoos
- Posts in topic: 1
- Honden: 1
- Welke: Teckel
- Eefsel
- Welke: Golden retriever
- Contacteer:
Re: hondenzwembad
Evelien en Maggie
Cause all of me, loves all of you
Dag mijn schaduw, dag flupperpupper. Je wordt gemist.
Joep 23-09-2014 ~ 18-12-2020
Cause all of me, loves all of you
Dag mijn schaduw, dag flupperpupper. Je wordt gemist.
Joep 23-09-2014 ~ 18-12-2020
- Omega
- Welke: Nu een echte toller
Quinta vindt het handig om water uit te drinken en als ik er snoepjes in gooi gaat ze er wel in.
Ze houdt meer van het grote buitenwater, daar kun je tenminste bommetjes doen en fatsoenlijk zwemmen.
Ze houdt meer van het grote buitenwater, daar kun je tenminste bommetjes doen en fatsoenlijk zwemmen.
- Loraine
- Honden: 2
- Welke: Shih Tzu en middenslag Keeshond
Die van mij vinden het 3x niks, ze gaan er niet in en als ik ze erin zet springen ze er zo snel mogelijk weer uit.
Maar ze zijn überhaupt geen waterratten.
De blauwe schelp staat dus vnl ongebruikt in de schuur, denk dat ik er maar een plantenbak van ga maken ofzo.
Maar ze zijn überhaupt geen waterratten.
De blauwe schelp staat dus vnl ongebruikt in de schuur, denk dat ik er maar een plantenbak van ga maken ofzo.
- thom
- Welke: Farah het Portugese meisje
Alleen mijn allereerste hond was gek op water en zwemmen, daarna nooit meer een hond gehad die daar voor in was. Ook niet poedelen in een hondenzwembad, dat was raar en veel te nat.
Ons Portugese meisje Farah.
- HillieS
- Welke: Kruising Border Terriër + Nederlandse Schapendoes
Jamie gaat erin maar alleen pootje baden, Yara vind het wel cool zo'n grote waterbak.
Ik heb hem nu niet opstaan omdat ikzelf zo min mogelijk buiten ben met de hitte ivm m'n zwangerschap
Ik heb hem nu niet opstaan omdat ikzelf zo min mogelijk buiten ben met de hitte ivm m'n zwangerschap
- *Esther
- Honden: 3
- Welke: Grote Poedel Waterhond en Powderpuff
Ik ga met @Hylos mee. Het blauwe badje staat, Teddy haalt er 1 x haar bal uit.
Polar wil echt buitenwater. Bjarne komt even kijken. Maar dan de eigenaresse van dit bad, Hazel, dat was altijd zo'n feest. De deur moest dicht want heen en weer lopen was ook onderdeel van "leuk".Haha. Ik gooi dat ding snel weer de schuur in. Het was altijd het feest van het jaar als we het badje vulden.
Polar wil echt buitenwater. Bjarne komt even kijken. Maar dan de eigenaresse van dit bad, Hazel, dat was altijd zo'n feest. De deur moest dicht want heen en weer lopen was ook onderdeel van "leuk".Haha. Ik gooi dat ding snel weer de schuur in. Het was altijd het feest van het jaar als we het badje vulden.
- Kells
- Posts in topic: 2
- Welke: Ierse Setters
Ik zet geen badjes meer neer voor ze. Zonde van mijn tijd en het water.
Hartelijke groet, Astrid en een lebber van Aislinn, Finbar en Clancy.
- Diana
- Honden: 4
- Welke: Collies en Spaanse schonen
Mila is er gek op, die gaat er zeker wel een keer of tien per dag lekker in staan afkoelen. Amy gaat er alleen in als ze het écht heel warm heeft (meestal alleen na de wandeling) en gaat er dan ook meteen maar in liggen.
Fayah springt er ook geregeld in en alleen Arlo gaat er nooit uit zichzelf in. Hij stapt er wel zonder enig probleem in als ik dat vraag, maar uit zichzelf gebruikt hij het badje alleen als grote drinkbak.
Fayah springt er ook geregeld in en alleen Arlo gaat er nooit uit zichzelf in. Hij stapt er wel zonder enig probleem in als ik dat vraag, maar uit zichzelf gebruikt hij het badje alleen als grote drinkbak.
- malinois
- Welke: Xavi-Xygan-Xanu
- Contacteer:
Dat vinden ze niks, ze willen zwemmen dus dit werk. Dit is alleen groter dan mn hele tuin dus helaas mannen...
In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders
Facebooksite Xanu Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
- Kells
- Posts in topic: 2
- Welke: Ierse Setters
Dat is nog steeds een zwembad.
Hartelijke groet, Astrid en een lebber van Aislinn, Finbar en Clancy.
- Dirkje
- Welke: Border Collies
Mijn hond vind er niets aan, zo’n badje in de tuin. Ze vindt het niet eng maar wel heel oninteressant.
Hoef ik niet neer te zetten voor Toos, die gebruikt hem dan alleen maar als drinkbak.
Treskor vindt vooral het vullen leuk
Runar gaat warmte, die die gaat er wel regelmatig eens in. Maar nu hij ouder wordt, verbied ik hem buiten te komen met de temperaturen van afgelopen dagen.
Runar gaat warmte, die die gaat er wel regelmatig eens in. Maar nu hij ouder wordt, verbied ik hem buiten te komen met de temperaturen van afgelopen dagen.
https://www.freshdiets4animals.com/
Voedingsadvies op maat.
https://pawesomefreshtoppers.com/
Functionele toppers voor hond & kat.
Voedingsadvies op maat.
https://pawesomefreshtoppers.com/
Functionele toppers voor hond & kat.
- CatnDog
- Welke: Groenendaeler
Zeno ziet het ook meer als drinkbak; anders ziet hij het nut er niet echt van in. Mits het water vers is. Als het een tijdje heeft gestaan heeft het zelfs de drinkbak-functie verloren.
Glory speelt er uit zichzelf ook in. Aak wil alleen als wij interactie hebben, dus bal of speeltjes erin gooien en dan blijft hij aan de gang.
Chara vindt het soms leuk om mee te spelen.
Na een wandeling gaan ze er wel direct nu met dit weer allemaal in staan om te koelen.
Chara vindt het soms leuk om mee te spelen.
Na een wandeling gaan ze er wel direct nu met dit weer allemaal in staan om te koelen.
Vennetjes zijn enig in de ogen van Katus maar een plastic zwembad vindt ze niks.
Csikasz was ooit waterrat maar dat wordt minder en de andere twee moeten er al helemaal niks van hebben.
Die scheuren al naar binnen als ik de planten buiten water geef.
Csikasz was ooit waterrat maar dat wordt minder en de andere twee moeten er al helemaal niks van hebben.
Die scheuren al naar binnen als ik de planten buiten water geef.