Honden penning

Alles over het verzorgen van je hond, zoals shampoo's, riemen, halsbanden, badjassen etc
Plaats reactie
Fabienne
Posts in topic: 4
Honden: 2
Welke: Labrador Retrievers

Honden penning

Bericht door Fabienne »

Voor de vakantie heb ik graag voor de safe een penning aan de halsbanden van Lola en Floris. Ze zijn uiteraard gechipt enzo maar je hebt niet in elke uithoek een dierenarts met reader, een penning met telefoonnummer erop lijkt me dan toch praktischer. Waar vindt je leuke penningen en die ook een beetje knap blijven hangen aan de halsbanden?

Het zijn geen weglopers maar je weet maar nooit....
Barkley
Posts in topic: 1

Re: Honden penning

Bericht door Barkley »

ik heb bij myk9 een halsband waarin zn naam en telefoonnummer van mij in geborduurd staat. Daarvoor had ik een sili dogtag, die zijn gemaakt van plastic en rammelen niet.
ik zie dat ze de bevestiging hebben veranderd, bij ons sleet het oogje op een gegeven moment door
Marlett
Posts in topic: 2

Bericht door Marlett »

Ik heb voor de vakanties biothane halsbanden met daarop de namen en telefoonnummers. Die penningen ben ik al een paar keer verloren, er zit altijd zo'n lullig ringetje aan.
Smoushond

Bericht door Smoushond »

Ik heb een Red Dingo voor Bertus prima kwaliteit nog steeds goed te lezen ,hij draagt hem elke dag en zwemt er zelfs mee
Afbeelding
Smoushond

Bericht door Smoushond »

Zinodo schreef: 20 jun 2023, 13:13 Wij hebben weer nieuwe telefoonnummers dus ik heb weer bij ali gesjopt :F: ik vind penningen heel leuk, zou ik ook willen maken, maar met ali als concurrent is het niet eens waard om ook maar een vinger die kant op te bewegen. :')
Kijk hoe leuk:

Afbeelding

Afbeelding

Penningen in NL laten maken kost je al gauw 8 euro per stuk, en als je er dan zes of acht moet hebben, ervanuit gaande dat er twee verloren gaan, ja, dan ben je niet heel blij. :schrik:
Ik heb ook zo’n goedkopere gehad van de buurvrouw . Heel lief bedoeld hoor maar die vouw je zo dubbel.
Afbeelding
malinois
Honden: 3
Welke: Xavi-Xygan-Xanu
Contacteer:

Bericht door malinois »

Ik heb ook een my k9 band met naam en nummer geborduurd
Afbeelding
In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders
Facebooksite Xanu Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
Fabienne

Bericht door Fabienne »

Marlett schreef: 20 jun 2023, 13:02 Ik heb voor de vakanties biothane halsbanden met daarop de namen en telefoonnummers. Die penningen ben ik al een paar keer verloren, er zit altijd zo'n lullig ringetje aan.
Zal dat dan toch uiteindelijk de slimste oplossing zijn? Voorheen met mijn allereerste honden was ik die penningen ook altijd vlot kwijt, of dan hing het ringetje nog wel aan de halsband maar penning eraf. En dat geluid...niet over nagedacht maar daar ga ik me aan irriteren.
Opzoek naar biotane halsbanden met telefoonnummer erop.
HillieS
Welke: Kruising Border Terriër + Nederlandse Schapendoes

Bericht door HillieS »

Zinodo schreef: 20 jun 2023, 15:25 Wauw, speaking of the devil, ik kreeg ze net binnen. :lol:
Gewoon niet dat kleine ringetje gebruiken en het gaat prima. En dubbelvouwen gaat echt niet. Gelukkig maar :F:

Afbeelding
Haha, wel mooi!
Afbeelding
CatnDog
Honden: 1
Welke: Groenendaeler

Bericht door CatnDog »

Zinodo schreef: 20 jun 2023, 15:25 Wauw, speaking of the devil, ik kreeg ze net binnen. :lol:
Gewoon niet dat kleine ringetje gebruiken en het gaat prima. En dubbelvouwen gaat echt niet. Gelukkig maar :F:
Mooi!
Wat is er met je nagel gebeurd? :schrik:
Fabienne

Bericht door Fabienne »

Afbeelding
Die is wel heel zoet en leuk!
Zazoe

Bericht door Zazoe »

Ik heb ze van leer.

https://caroly.nl/penning-leer-5x2cm?se ... ption=true

Slijt bij mij minder dan de normale penningen.
En het rinkelt niet.
Marlett

Bericht door Marlett »

Alleen de penning van biothane kan ook.
Afbeelding
Hamilton

Bericht door Hamilton »

Ik heb voor Nisvan een biothane halsband met telefoonnummer erop gedrukt,laten maken door Desiree van het forum( Roderick)

Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding
Fabienne

Bericht door Fabienne »

Ik heb inderdaad 2 banden besteld met onze nummers erop! Helemaal in leuke opvallende kleuren, dat moet goed komen aankomende vakantie
Plaats reactie