Even voorstellen als hondenbloggers
-
- Posts in topic: 4
Even voorstellen als hondenbloggers
Hoi allemaal,
Leuk om jullie hondenforum gevonden te hebben! Wij zijn net gestart met een blogwebsite over honden omdat we het ontzettend leuk vinden om over onze maatjes te schrijven. We zijn daarom benieuwd of er nog meer van jullie bloggen over honden.
Onze website is hier te vinden: https://www.hondenlach.nl/blog/
-> tips zijn natuurlijk ook van harte welkom! We zijn benieuwd wat jullie van de site vinden
Groetjes Team Hondenlach
Leuk om jullie hondenforum gevonden te hebben! Wij zijn net gestart met een blogwebsite over honden omdat we het ontzettend leuk vinden om over onze maatjes te schrijven. We zijn daarom benieuwd of er nog meer van jullie bloggen over honden.
-> tips zijn natuurlijk ook van harte welkom! We zijn benieuwd wat jullie van de site vinden
Groetjes Team Hondenlach
Re: Even voorstellen als hondenbloggers
Leuk. Maar wat ik eigenlijk wil weten is wat je denkt toe te voegen aan DIT forum.
Of kwam je alleen even reclame maken?
Of kwam je alleen even reclame maken?
- Mo-yi
- Posts in topic: 1
- Honden: 1
- Welke: Malamute-husky
Het is hier al 1 grote blog, zonder winstoogmerk dan wel
maar welkom
ben benieuwd naar je bijdrage
maar welkom
ben benieuwd naar je bijdrage
- Kells
- Posts in topic: 2
- Honden: 3
- Welke: Ierse Setters
Informatie over mijn hond? Denk je meer over ze te weten dan ikzelf?
Hartelijke groet, Astrid en een lebber van Aislinn, Finbar en Clancy.
-
We zijn vooral benieuwd wat er speelt onder de hondenbaasjes en wat actuele onderwerpen zijn om over te schrijven. En omdat we het leuk vinden om over honden te schrijven, vinden we het ook leuk om hier mee te kletsen.
Hopelijk is dat oké...
-
-
Bedankt voor je feedback! We hebben nu inderdaad veel 'standaard' onderwerpen en zijn juist op zoek naar actuele, vernieuwende onderwerpen. Heb je voorbeelden van wat jij vernieuwende vindt? Wellicht hebben we er iets aan! Bedankt voor het meedenken in ieder geval.Sandra&co schreef: ↑01 jul 2023, 20:10 Tip: als je aangeeft een winkel te hebben, is het een beetje gek om doorgelinkt te worden naar Bol.com.
Verder...tja, er zijn 100.000 blogs. Vind een forum toch makkelijker, staat alles gecategoriseerd op onderwerp en mensen kunnen makkelijk meepraten. De onderwerpen die bij jullie aan bod komen zijn niet erg vernieuwend. Inentingen, tekenhalsbanden, koelhalsbanden? Meh. Niet voor mij. Maar als jullie er lol aan hebben, lekker mee doorgaan toch?
- Kells
- Honden: 3
- Welke: Ierse Setters
Wellicht is het een idee dat je jezelf en je eigen honden hier even voorstelt?hondenlach schreef: ↑01 jul 2023, 19:05 Hoi allemaal,
Groetjes Team Hondenlach
Hartelijke groet, Astrid en een lebber van Aislinn, Finbar en Clancy.
Je blogt maar een eind weg, mij kan het niet schelen. Ik lees het ook niet ik heb een beetje een weerzin tegen dit soort blogs die wat betweterig overkomen. Dus als je hier leuk mee wilt doen vind ik het best, als je hier anoniem gaat lurken voor je blogjes heb ik daar moeite mee
Ik dacht dat bloggers altijd zo creatief waren maar je komt hier dus vragen welke onderwerpen je kunt behandelen
Of is dat inspiratie opdoen ?
Of is dat inspiratie opdoen ?
-
- Honden: 2
Nou, welkom op het leuke, gezellige forum
Leuke pagina hoor! Je kunt hier best wat inspiratie op doen denk ik. De meeste leden hier zijn wel al aardig ingelezen en/of hebben zelf al heel veel ervaringen opgedaan. Maar wie weet kunnen leden jullie juist helpen aan informatie voor je blog.
Ik was het nog niet tegengekomen, hondenlach. Doe je wat met sociale media en zoekwoorden etcetera? Of wil je het juist graag klein houden?
Leuke pagina hoor! Je kunt hier best wat inspiratie op doen denk ik. De meeste leden hier zijn wel al aardig ingelezen en/of hebben zelf al heel veel ervaringen opgedaan. Maar wie weet kunnen leden jullie juist helpen aan informatie voor je blog.
Ik was het nog niet tegengekomen, hondenlach. Doe je wat met sociale media en zoekwoorden etcetera? Of wil je het juist graag klein houden?
Klein houden nee je moet natuurlijk zoveel mogelijk klikken en kopen met andere woorden het is gewoon reclame
Hebben jullie al die foto’s zelf gemaakt?
Hebben jullie al die foto’s zelf gemaakt?
-
- Honden: 2
Nee, de winkel ís bol.com. Álle 99.907 hondenspullen van Bol.comRennendehond schreef: ↑02 jul 2023, 20:05
Die winkel loopt via bol en geen eigen webshop dus dat zal voorlopig wel klein zijn en blijven.