Nou ja, ze is natuurlijk op kynologisch gebied al een hoop gewend. Thuis heeft ze Django en hier kruipt ze tussen vier Puli’s door.
Ze was echt leuk met die geit. Helemaal niet grijpen en graaien maar rustig afwachten dat Sikkie naar haar kwam. En daarna echt even een momentje samen.
Nanna schreef: 14 jul 2023, 19:42
De geit was van de kinderboerderij. Ik ga er blind van uit dat dat geen agressief beest is.
En het was ook een braverdje hoor.
"onze" geiten en schapen (ik werk op een kinderboerderij) kunnen ook zachtaardig zijn, maar die zijn het ook een keer zat, en dan krijg je gewoon een goeie beuk hoor Vooral Abby, onze Walliser Schwarznase met flinke horens, die neemt er altijd een leuk aanloopje bij, dan weet je al hoe laat het is.
Nanna schreef: 14 jul 2023, 19:42
De geit was van de kinderboerderij. Ik ga er blind van uit dat dat geen agressief beest is.
En het was ook een braverdje hoor.
"onze" geiten en schapen (ik werk op een kinderboerderij) kunnen ook zachtaardig zijn, maar die zijn het ook een keer zat, en dan krijg je gewoon een goeie beuk hoor Vooral Abby, onze Walliser Schwarznase met flinke horens, die neemt er altijd een leuk aanloopje bij, dan weet je al hoe laat het is.
Precies, ik was een paar jaar terug met onze kleindochters naar de kinderboerderij, Carice was een geit aan het aaien, en die gaf haar toch ineens een beuk. Gelukkig is Carice nogal een droge hol, dus die was niet van streek.