Tessa
Tessa
Mijn moeder was al een tijdje op zoek naar een nieuw maatje.
We hebben verschillende herplaatsers online bekeken, maar er was er niet een bij waarvan haar hart echt sneller ging kloppen.
Toen kwamen we dit schatje tegen, ze heet Tessa en is een pupje van 8,5 week.
Sinds afgelopen vrijdag woont ze bij mijn moeder.
Vandaag was ze even bij ons op bezoek, dat vond ze wel wat zo met al die teckels:
We hebben verschillende herplaatsers online bekeken, maar er was er niet een bij waarvan haar hart echt sneller ging kloppen.
Vandaag was ze even bij ons op bezoek, dat vond ze wel wat zo met al die teckels:
- Jasophoria.
- Posts in topic: 1
- Honden: 1
- Welke: Aussi doodle
Re: Tessa
Gezellige honden bende daar.
Veel plezier met de nieuwe pup.
Wat een schatje.
Wat voor ras is het?
Wat een schatje.
Wat voor ras is het?
Laatst gewijzigd door Jasophoria. op 25 jul 2023, 18:45, 1 keer totaal gewijzigd.
Groetjes Els, Lola, Snoeske, Speedy Conzales, Sunshine, Calimero,Mevrouw Spaai, Punky en Jager.
- Teckeltoos
- Posts in topic: 1
- Welke: Teckel
Oooohhh wat een heerlijk frummeltje. Lekker vrij dingetjje met een blij kwispelstaartje
Felicitaties voor je ouders.
Alleen voor mijn moeder dan, mijn vader is niet meer onder ons.Teckeltoos schreef: ↑25 jul 2023, 16:49 Oooohhh wat een heerlijk frummeltje. Lekker vrij dingetjje met een blij kwispelstaartje
Maar het is echt een vrolijk blij huppelding
Het is een mix van van alles en nog wat, een echt boomertje.Jasophoria. schreef: ↑25 jul 2023, 16:39 Welkom.
Gezellige honden bende daar.
Wat een schatje.
Wat voor ras is het?
- CatnDog
- Posts in topic: 2
- Welke: Groenendaeler
Wat een dotje!
Ik kijk regelmatig naar herplaatswebsites en ik moet ook toegeven dat het me echt lastig lijkt om daar 'de ware' tussen te vinden. Soms zit er wel een hond (of een kat) tussen waarvan ik denk: wat een leukerd. Maar meestal is het toch net-niet of zelfs helemaal niet.
Ik kijk regelmatig naar herplaatswebsites en ik moet ook toegeven dat het me echt lastig lijkt om daar 'de ware' tussen te vinden. Soms zit er wel een hond (of een kat) tussen waarvan ik denk: wat een leukerd. Maar meestal is het toch net-niet of zelfs helemaal niet.
Petra schreef: ↑25 jul 2023, 16:16 Mijn moeder was al een tijdje op zoek naar een nieuw maatje.
Oh wat een snoepie. Heel veel plezier en geluk gewenst voor je moeder.
Ja, het was het allemaal net niet. Of niet hondsociaal, of niet gewend aan een drukkere omgeving etc.CatnDog schreef: ↑25 jul 2023, 17:30 Wat een dotje!
Ze wilde eigenlijk een reu, maar nu heeft ze een teef. Ik zei ook al tegen haar toen we Tessa zagen dat het een teef was.
Dat gaf dan niet zoveel, want de uitstraling
En in het verleden heeft ze ook wel teven gehad, dus ze weet wat het is.
- CatnDog
- Posts in topic: 2
- Welke: Groenendaeler
O, dat komt helemaal goed. Daar krijgen ze heus geen spijt van.Petra schreef: ↑25 jul 2023, 18:46 Ja, het was het allemaal net niet. Of niet hondsociaal, of niet gewend aan een drukkere omgeving etc.
Ze wilde eigenlijk een reu, maar nu heeft ze een teef. Ik zei ook al tegen haar toen we Tessa zagen dat het een teef was.
Dat gaf dan niet zoveel, want de uitstraling
En in het verleden heeft ze ook wel teven gehad, dus ze weet wat het is.
Soms springt een hondje er gewoon uit, en dan is het ´de ware´.
Ons mam kan weer lachen en genieten, en dat is mooi om te zien
Vandaag was het een kleine piranha
Overal in bijten, en vooral dingen doen die niet mogen maar daardoor extra leuk zijn