Duimen nodig voor Perry.
- Jasophoria.
- Posts in topic: 1
- Honden: 1
- Welke: Aussi doodle
Re: Duimen nodig voor Perry.
Ik duim mee
Groetjes Els, Lola, Snoeske, Speedy Conzales, Sunshine, Calimero,Mevrouw Spaai, Punky en Jager.
- Mo-yi
- Welke: Malamute-husky
De duimen draaien hier ook mee, op nog wat jaartjes gezond erbij please
- CatnDog
- Posts in topic: 2
- Welke: Groenendaeler
Ik duim vermoedelijk te laat, maar ik duim wel mee!
- stellamay
- Welke: een Woezeltje
uiteraard duim ik mee voor kleine Perry.
Succes, hoop dat alle duimen helpen!
- Budkes
- Honden: 5
- Welke: Jack Russell Mechelse Herder Welsh Corgi Pembroke
Wat is op dit soort moment een forum als dit toch een fijne plek om te zijn. Heel erg bedankt allemaal om voor jullie meelevende berichtjes. Ze hebben wel een klein beetje geholpen denk ik.
Maar de uitslag was niet goed. Er zitten meerdere tumoren in zijn lever en zijn lever is daardoor ook al een klein beetje vergroot. De rest van de buikholte was schoon. Conclusie van mijn fantastische en nuchtere dierenarts, die mij en mijn honden al jaren kent; niets meer aan te doen.
Ja we kunnen nog een punctie doen en als we precies weten wat voor soort tumor het is misschien nog chemo, maar dat gaan we niet doen.
Trouwe ziel Perry loopt werkelijk nooit weg, maar nam vandaag de beentjes toen we aankwamen bij de kliniek, het terrein af en weg was hij. De auto immuunziekte, waardoor hij 5 jaar geleden een week opgenomen is geweest inclusief meermaals bloedprikken, heeft hem een terechte angst voor de DA bezorgd. Ik ga hem dat niet meer aandoen op zijn leeftijd.
Het positieve nieuws is dat ik er volgens de DA heel erg op tijd bij ben, dat helpt niets in het verloop van de ziekte, maar betekend waarschijnlijk wel dat hij nog een tijdje mee gaat. En heel belangrijk hij heeft geen pijn. Het eerste echte symptoom zal zijn dat hij zijn eetlust verliest. Als dat gebeurd kan hij nog aan de prednison, maar ik heb al afgesproken met de DA dat we dat alleen gaan doen als hij verder nog lekker in zijn vel zit. We gaan niet rekken omdat ik hem niet kan missen. Nu is dat zeker nog niet het geval, na de echo ben ik even naar mijn oudste zoon gegaan om uit te huilen en daar heeft hij vakkundig het hele huis geschoond van koekkruimels, babybels en een oud versteend stukje worst, weggehaald onder het hoekje van de hoekbank. (mijn zoon heeft een peuter in huis als excuus)
In september ga ik met de camper en de honden naar Engeland en Ierland, daarvoor moeten ze twee keer ontwormd worden binnen korte tijd maar ook dat is volgens de DA geen probleem, anders was ik niet gegaan. Hij moet mee, hij is stapelgek van de camper.
Ik heb me voorgenomen om hem nergens in te beperken, heel erg veel van hem te genieten, wat ik toch al deed en heel goed op hem te letten
Maar o wat doet het ondanks zijn leeftijd pijn.
Maar de uitslag was niet goed. Er zitten meerdere tumoren in zijn lever en zijn lever is daardoor ook al een klein beetje vergroot. De rest van de buikholte was schoon. Conclusie van mijn fantastische en nuchtere dierenarts, die mij en mijn honden al jaren kent; niets meer aan te doen.
Ja we kunnen nog een punctie doen en als we precies weten wat voor soort tumor het is misschien nog chemo, maar dat gaan we niet doen.
Trouwe ziel Perry loopt werkelijk nooit weg, maar nam vandaag de beentjes toen we aankwamen bij de kliniek, het terrein af en weg was hij. De auto immuunziekte, waardoor hij 5 jaar geleden een week opgenomen is geweest inclusief meermaals bloedprikken, heeft hem een terechte angst voor de DA bezorgd. Ik ga hem dat niet meer aandoen op zijn leeftijd.
Het positieve nieuws is dat ik er volgens de DA heel erg op tijd bij ben, dat helpt niets in het verloop van de ziekte, maar betekend waarschijnlijk wel dat hij nog een tijdje mee gaat. En heel belangrijk hij heeft geen pijn. Het eerste echte symptoom zal zijn dat hij zijn eetlust verliest. Als dat gebeurd kan hij nog aan de prednison, maar ik heb al afgesproken met de DA dat we dat alleen gaan doen als hij verder nog lekker in zijn vel zit. We gaan niet rekken omdat ik hem niet kan missen. Nu is dat zeker nog niet het geval, na de echo ben ik even naar mijn oudste zoon gegaan om uit te huilen en daar heeft hij vakkundig het hele huis geschoond van koekkruimels, babybels en een oud versteend stukje worst, weggehaald onder het hoekje van de hoekbank. (mijn zoon heeft een peuter in huis als excuus)
In september ga ik met de camper en de honden naar Engeland en Ierland, daarvoor moeten ze twee keer ontwormd worden binnen korte tijd maar ook dat is volgens de DA geen probleem, anders was ik niet gegaan. Hij moet mee, hij is stapelgek van de camper.
Ik heb me voorgenomen om hem nergens in te beperken, heel erg veel van hem te genieten, wat ik toch al deed en heel goed op hem te letten
Maar o wat doet het ondanks zijn leeftijd pijn.
- Gretha
- Honden: 2
- Welke: Beauceron en Terriër-Pincher kruising
Verdrietige uitslag, maar wel fijn dat je nu precies weet wat er aan de hand is.
Geniet van elkaar zo lang het nog kan
Geniet van elkaar zo lang het nog kan
Niet wat je wil horen, maar wel duidelijkheid. Ik hoop dat hij nog een flinke poos klachten vrij bij jullie mag zijn. Knuffel hem maar flink.
- malinois
- Honden: 3
- Welke: Xavi-Xygan-Xanu
- Contacteer:
He bah, niet wat je wilde horen maar je weet nu wel hoe en wat. Hopelijk kan hij nog een tijd mee om leuke dingen te doen....
In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders
Facebooksite Xanu Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
- CatnDog
- Welke: Groenendaeler
Hopelijk gaat hij nog een hele tijd pijnvrij door het leven. Geniet elke dag van hem.
- Dirkje
- Welke: Border Collies
Geen fijn nieuws. Je zal vast geschrokken zijn.
Het is fijn voor Perry hoe jij ermee omgaat.
Ik hoop voor jullie allebei op een fantastische vakantie in de camper en daarna een gezellige winter.
Daarna zie je wel weer verder.
Het is fijn voor Perry hoe jij ermee omgaat.
Ik hoop voor jullie allebei op een fantastische vakantie in de camper en daarna een gezellige winter.
Daarna zie je wel weer verder.
Wat een nare uitslag, hopen dat hij nog een tijdje mee kan. Sterkte.
Tanja en Anne
Hopelijk krijgen jullie toch nog wat tijd om te genieten van elkaar.
- Kells
- Welke: Ierse Setters
Geen fijn nieuws, maar hopelijk kan hij nog een tijdje pijnvrij en zonder teveel ongemakken mee. Geniet nog van elkaar zolang het kan.
Hartelijke groet, Astrid en een lebber van Aislinn, Finbar en Clancy.
Ik hoop dat jullie nog een fijne vakantie tegemoet gaan.
ik zie dat ik wat te laat ben voor duimen voor de uitslag maar ik zal heel hard duimen voor een hele fijne en comfortabele reservetijd
- Persistence
- Welke: Schotse herder en sheltie x boerenfox
Genieten van elke dag van je ouwetje. Het is geen leuke uitslag, maar je weet wel wat er aan de hand is en hij hoeft nu niet allerlei vervelende onderzoeken nog te ondergaan bij de dierenarts. Ik hoop dat jullie nog een leuke vakantie hebben in Engeland.
- Omega
- Welke: Nu een echte toller
Wat een rotuitslag.
Geniet nog van elkaar zo lang het nog kan!
Geniet nog van elkaar zo lang het nog kan!
- annnie
- Welke: Welsh Corgi Cardigan - Hongaarse straatfik - Galgo
Wat verdrietig. Je hoopt toch op wat anders en ze kunnenzo onder je huid zitten. Ik hoop dat Perry nog een flinke poos van het leven kan genieten en de camper
-
- Welke: Lente [Chihuahua] Famke [klein mixje] Zoë [Lhasa Apso]
Geen uitslag die je wilt.
Sterkte met de rest van de tijd.
Hopelijk kan de grote kleine man nog een tijdje plezierig mee!
Sterkte met de rest van de tijd.
Hopelijk kan de grote kleine man nog een tijdje plezierig mee!
Lente (2013) Famke (2012) Zoë (2012)
In herinnering
Sinne (2007-2017-2019)
Joy (2003-2011-2017)
In herinnering
Sinne (2007-2017-2019)
Joy (2003-2011-2017)
Niet waar je op hoopte deze uitslag.
Hopelijk verloopt het langzaam en kunnen jullie samen nog een tijdje genieten van en met elkaar
Hopelijk verloopt het langzaam en kunnen jullie samen nog een tijdje genieten van en met elkaar
De honden van voorbij, ze blijven in mijn leven
De honden van voorbij, ik blijf met ze verweven.
- Jetski
- Welke: Portugese waterhond
Wat een rotuitslag!
Hoop dat jullie nog een lange tijd zonder achteruitgang samen mogen doorbrengen.
Hoop dat jullie nog een lange tijd zonder achteruitgang samen mogen doorbrengen.
Wat verdrietig, ik hoop dat jullie in ieder geval nog een fijne vakantie hebben.