lief vakantieadres gezocht

Wil je wat verkopen? Kopen? Weggeven? Wellicht zoek je iets voor niet te veel geld? Zoek je opvang voor je hond? Daar is dit subforum voor.
Plaats reactie
ingrid48
Posts in topic: 3
Honden: 2
Welke: Grieks

lief vakantieadres gezocht

Bericht door ingrid48 »

ivm omstandigheden zoekt mijn vriendin voor haar 2 Friese Stabij's vakantieopvang van de laatste week van augustus tot en met de tweede week van september. Normaliter gaan de honden altijd mee op vakantie maar helaas lukt dit door omstandigheden niet.

Omschrijving: 1 ongecastreerd reutje van 1 jaar oud en een teefje van 4 jaar oud. Beiden superlief, soms behoorlijk onstuimig, kunnen heel goed met andere honden opschieten maar kunnen helaas niet met katten. Dan waren ze van harte welkom bij mij geweest :euh:

De honden wonen in Haarlem en natuurlijk is dit opvangen tegen vergoeding.

Mocht je meer willen weten dan hoor ik het graag!
Afbeelding
ingrid48

Re: lief vakantieadres gezocht

Bericht door ingrid48 »

niemand die deze hondjes tijdens hun vakantie wil opvangen? Een eind rijden is geen probleem, als het maar een fijn plekje is!
Afbeelding
Nanna

Bericht door Nanna »

Ben bang dat veel mensen zelf met vakantie zijn. En twee honden erbij is nogal wat.
Is een goed pension geen optie?
ingrid48

Bericht door ingrid48 »

Nanna schreef: 26 jul 2023, 10:48 Ben bang dat veel mensen zelf met vakantie zijn. En twee honden erbij is nogal wat.

nee, dat wil ze absoluut niet! Ze vindt het al moeilijk om uit handen te geven ;)

Vang jij ook nog honden op of niet meer?
Afbeelding
Nanna

Bericht door Nanna »

ingrid48 schreef: 26 jul 2023, 11:16
Nanna schreef: 26 jul 2023, 10:48 Ben bang dat veel mensen zelf met vakantie zijn. En twee honden erbij is nogal wat.

nee, dat wil ze absoluut niet! Ze vindt het al moeilijk om uit handen te geven ;)

Vang jij ook nog honden op of niet meer?
Nee, nog maar eentje. Guusje. En in augustus zijn we zelf weg…
Persistence
Posts in topic: 1
Welke: Schotse herder en sheltie x boerenfox

Bericht door Persistence »

Woon ook in Haarlem maar ik heb geen ruimte voor 4 honden en m’n handen al vol aan m’n eigen 2.
Zat vandaag wel op Pawshake te kijken voor dagopvang in augustus en zag bij die agenda’s nog veel beschikbaarheid in augustus. Vakantieopvang was bij veel ook mogelijk. Wel veel Engelstalig. Zal wel niet goedkoop zijn voor 2 maar ze kunnen altijd even kijken.
Afbeelding
Plaats reactie